Samaten eilen kun Sale sai puhelun siskoltaan, niin pitihän siinäkin olla joku Tele Finlandin prepaid-liittymä näkyvästi esillä. Aivan kuin sellaista puhelua ei olisi voitu muuten toteuttaa.Niin kuin edellisellä sivulla totesin, tän vuoden BB:ssä kyllä häntä heiluttaa koiraa mennen tullen, mitä tulee mainontaan. Tehtävät on likipitäen suunniteltu mainoksiksi, mikä ei silti näy ainakaan toteutukseen käytetyissä varoissa. Olihan viime vuonna esim Stuff My Skodassa Nokian N95 näkyvästi esillä, mutta se oli silti jotensakin luonteva dokumentointiväline lisätehtävälle.
Ehkä surkuhupaisin näky tänä vuonna oli kun Farbod ja Piia joutuivat poseeraamaan pk-huoneessa pukufirman pussien kanssa... Vittu jos ihan oikeesti joku muutaman kympin puvunvuokrauskin pitää maksattaa mainosaikana, niin ei hyvin mene.
Alan kallistua sille kannalle että BB siirtyisi ensi vuodeksi vaikkapa Neloselle. Nyt formaatti on jotenkin kuiviinpuristetun oloinen SubTV:llä.
Jostain muistaan lukeneeni, että tämä on toistaiseksi viimeinen BB-kausi Suomessa. Kun alunperin sopimus olikin kait kolmesta tuotantokaudesta. Se on ainakin selvää, että tällä formaatilla loppuu eväät. Jos hommaa jatketaan, niin joku radikaali uudistus täytyy tulla kyseeseen. Olkoon sitten vaikka julkkis-BB tai jotain muuta.