Suomen Big Brother 2006

  • 849 450
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Hemmetin hyvä juttu, että Mia sai koskemattomuuden. Nyt äänestyksestä voi tulla jopa ihan semitasainen. Seuraavan kerran kun Mia on äänestyksessä, lähtee hän satavarmasti pihalle. Paras tilanne olisi tietysti jos äänestykseen joutuisivat Mira ja Kaki. Tällä tapaa saataisiin Kaki pihalle. Jos Mira vs. Kaki ei toteudu, olisivat myös Kaki vs. Hanne ja Mira vs. Hanne ihan hyviä vaihtoehtoja.

Viikkotehtävä ei ole vielä oikein auennut, varmaan aika silta tehtävä-tasoa. Ei hirveästi hetkauta. Joukkueet ovat kyllä ihan hyvät. Kakin tiimi saattaa rakentaa paremman katapultin, mutta heidän joukkuehenki haisee aika pahalle. Miran tiimi ei ehkä pursua teknistä tietämystä, mutta he viihtyvät toistensa seurassa. Mulle on kyllä ihan se ja sama kumpi tämän voittaa. Miran ja kumppaneiden toivoisin kuitenkin voittavan ihan siitä syystä, että Olli on tällä hetkellä ykkössuosikkini ja Sari tulee hyvänä kakkosena.

EDIT. Tosin kuten krobbe tuossa alla jo toteaa, näyttää Miran joukkuetta kiinnostavan ryyppääminen rakentamista enemmän. Sinänsähän se on ihan arvokysymys kumpaa haluaa enemmän, mutta ei tuolla meiningillä välttämättä kovin hyvin viikkotehtävässä pärjää.
 
Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Kari <-- Voi jeesus mikä pälli. Tyypeillä olisi kerrankin mahdollisuus vetää jurrit, niin yksi urpo haluaa satsata kaljat johonkin helvetin viikkotehtävään.
 

krobbe

Jäsen
Mike kirjoitti:
Kari <-- Voi jeesus mikä pälli. Tyypeillä olisi kerrankin mahdollisuus vetää jurrit, niin yksi urpo haluaa satsata kaljat johonkin helvetin viikkotehtävään.

Elämässä kun nyt vaan on tärkeämpikin asioita kuin känni, esimerkiksi katapultin testaus.

Miran joukkue on valitettavasti täynnä alkoholisteja, siellä ei tehdä muuta kuin haetaan tekosyitä miksi kaljoja ja siidereitä ei tarvi säästellä mokomaan viikkotehtävään ja sen onnistumiseen.
 

krobbe

Jäsen
Saapas nähdä kuinka kauan Mira jaksaa talossa. Nyt on neidin syömistäkin sabotoitu raskaimman jälkeen. Miran on erittäin vaikea syödä mitään kun Mia vahtii niin tarkkaan hänen syömistään, voi voi, kyllä elämä on joskus epäoikeudenmukaista.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
krobbe kirjoitti:
Elämässä kun nyt vaan on tärkeämpikin asioita kuin känni, esimerkiksi katapultin testaus.

Miran joukkue on valitettavasti täynnä alkoholisteja, siellä ei tehdä muuta kuin haetaan tekosyitä miksi kaljoja ja siidereitä ei tarvi säästellä mokomaan viikkotehtävään ja sen onnistumiseen.

Totta. Tosin tuolla en luultavasti keksisi yhtään sellaista asiaa.

Toivottavasti oikeus voittaa ja toinen joukkue on sekä kaksi päivää kännissä, että voittaa viikkotehtävän, pulleron testaillessa lumisateessa katapulttiaan häneen totaalisesti vittuuntuneiden joukkuetovereidensa kanssa.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Mike kirjoitti:
Kari <-- Voi jeesus mikä pälli. Tyypeillä olisi kerrankin mahdollisuus vetää jurrit, niin yksi urpo haluaa satsata kaljat johonkin helvetin viikkotehtävään.
Eiköhän noita kännisten katselua ole jo ihan riittävästi ollut tarjolla.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
cottonmouth kirjoitti:
En nyt kuitenkaan lähtisi Karin linjoille täysin teilaamaan ja keksityksi väittämään tai sitten pitää olla aika sairas huumorintaju tytöllä, jos tuollaista läppänä heittää.
Eihän Kaki väittänytkään, että Mia olisi keksinyt koko episodin, vaan epäili että Mia olisi keksinyt tuon olkapäähän tarraamisen tunteen. Koko juttuhan lähti siitä kun Kaki kyseli Mialta, että onko hän ulkomaillakin "yhtä säikky kuin BB-talossa".

Minustakin Mian tarina vaikutti aika oudolta. Miksi raiskaaja (jota ei koskaan nähty) katosi yhtäkkiä? Joku puunoksa tarrannut säikyn tytön huppuun kuitenkin...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
SergeiK kirjoitti:
Eihän Kaki väittänytkään, että Mia olisi keksinyt koko episodin, vaan epäili että Mia olisi keksinyt tuon olkapäähän tarraamisen tunteen. Koko juttuhan lähti siitä kun Kaki kyseli Mialta, että onko hän ulkomaillakin "yhtä säikky kuin BB-talossa".

Minustakin Mian tarina vaikutti aika oudolta. Miksi raiskaaja (jota ei koskaan nähty) katosi yhtäkkiä? Joku puunoksa tarrannut säikyn tytön huppuun kuitenkin...

Ja ottaen huomioon Mian älyllisen tason, niin voi olla ihan mahdollista, että Mia tosiaan keksi tämän kaiken. Tai ehkä hän ei sitä itse edes tiedostakaan, vaan on juoksennellut karkuun jotain edellä mainittua puun oksaa...

Mitä tähän viikkotehtävään tulee, niin en voi hyväksyä, että tomaateilla aletaan pelleilemään. En voi hyväksyä muutenkaan, että ruoalla leikitään.

Näytetään nyt oikein BB-talossa kuinka hauskaa on leikkiä sotaa tomaateilla ja teinit matkivat perässä. Lumisota on kohta muuttunutkin jo vihannessodaksi.

ps. Onkos tämä muuten joku muoti-ilmiö, että persvako vilkkuu? Tykkään muuten Ollista ja hän on hauska tyyppi, ei siinä mitään. Mutta sitä en ymmärrä, minkä takia mies ei hanki itselleen sopivia housuja tai kiristä vyötä tarpeeksi kireälle.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vilperi kirjoitti:
ps. Onkos tämä muuten joku muoti-ilmiö, että persvako vilkkuu? Tykkään muuten Ollista ja hän on hauska tyyppi, ei siinä mitään. Mutta sitä en ymmärrä, minkä takia mies ei hanki itselleen sopivia housuja tai kiristä vyötä tarpeeksi kireälle.

Olli haluaa olla mahdollisimman epähaluttu naisten keskuudessa "sillä silmällä" ajatellen, jottei tarvitsisi pettää sitä alaikäistä tyttöystäväänsä.

Aika rohkea veto bb:ltä tuo loputon tanssiminen. Kumma kun kukaan ei oikeasti seonnut niin pahasti, että tarvitsisi ammattiauttajaa. Kaipa bb sitten luotti, että muut asukkaat auttavat taluttamaan, niin kuin tekivätkin.
 

krobbe

Jäsen
Olli, tuo rupinaamainen puberteettipuppeli. Kyllä mölytoosan pisteet laski jälleen eilisillan ja yön lapsellisuuksien myötä, että voi jätkä olla lapsellinen sönköttäjä.

"Nyt otetaan keittoa, mehän ollaan voitettu tää tehtävä jo, meillä on niin hienot suunnitelmat, että noilla toisilla ei ole mitään mahdollisuuksia"

Mira koitti toppuutella alkuun juomista vedoten siihen, että juomia tarvitaan maksuvälineenä vaikka mihin. Olli viinanhimoissaan haki kaikki mahdolliset tekosyyt juomiseen. "Jos ei saada ruokaa, sou! Jos ei saada lämmintä vettä, sou, me ollaan sissejä me ollaan nyt sodassa. Tullaan helposti toimeen ilman mitä vaan kunhan saadaan keittoa.

Poju joikin itsensä epämielyttäväksi itsekseen rivakkaan tahtiin, koko ajan älämölysi, ei antanut muille puheenvuoroa, harvinaisen täydellinen minäminäminämulkku. Tytötkin siinä sivussa humaltuivat melkoisesti ja saimmekin nauttia Hanne-hiehon karmeasta kikatuksesta aina kyllästymiseen asti.

"Panisin sua jos olisin vapaa", örvelsi Olli kikattavalle Hannelle. Sitten tietysti piti herra älämölön alkaa tuo rasittavaakin rasittavampi säikäyttelyleikkinsä, jätkä touhusi kuin 13 -vuotias nulikka.

Ihana aamu on sitten koittanut ja herra minäminä ei saa persettään ylös sängystä ja vaikuttaa muutoinkin siltä kuin päivän hommista ei tule hänen kohdallaan yhtikäs mitään. "Tänään suunnitellaan hyvin ja otetaan keittoa ja huomenna toteutetaan homma helposti" joopa joo. Olli on kohta keitossa kiinni jälleen, näin veikkaan ma.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olli on huumorimiehiä, eikä ota touhua niin raskaasti kuin moni muu. Veikkaisinkin, että tuo on paras tapa pitää pää kasassa tuolla ja olen jo aika vakuuttunut siitä, että Olli voittaa koko paskan. Mikäs siinä, oikeaan osoitteeseen voitto kyllä menisikin.

Miksi krobbe seuraat tapahtumia 24/7, jos se on noin kauheaa? Ilo pintaan hei, älä jäykistele.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuota... Seurasitko sinä krobbe yhtään Miran käytöstä? "Otetaan vielä yhdet" jne.

Mira kun sai vähän kukkoa nokkaan, niin heti alkoi vakiojutut Sarille. "Mä oon alusta asti ollut niin ulkopuolinen" "Sulla on alusta asti ollut joku" "Mä en tuu ikinä saamaan ketään" "Minäminäminä". Eikä tuossa todellakaan kaikki, ehkä Miran suurin itsesäälipurkaus koko ohjelman aikana.

Toivottavasti näytetään koosteessa tänään....
 

krobbe

Jäsen
Näkkäri kirjoitti:
Miksi krobbe seuraat tapahtumia 24/7, jos se on noin kauheaa? Ilo pintaan hei, älä jäykistele.

Olen kaiketi masokisti.

Ei vaan mukavahan tuota on seurailla hymy suupielessä, sehän tosin ei poista sitä tosiasiaa, että jos joku siellä on mielestäni idiootti sen kyllä myös kerron. Mielipteitähän noista kisaajista muodostuu varmaan kaikille ohjelmaa seuraaville ja tässä ketjussahan niitä tuntoja on kaiketi tarkoitus purkaa.

Seuranta 24/7 tiivistyy, olen lomalla (sairas sellaisella) ainakin seuraavat 3 viikkoa, joten voitte luottaa, että märinät ja kehut jatkuvat entistä kiihkeämpinä.
 

krobbe

Jäsen
Poro24 kirjoitti:
Tuota... Seurasitko sinä krobbe yhtään Miran käytöstä? "Otetaan vielä yhdet" jne.

Mira kun sai vähän kukkoa nokkaan, niin heti alkoi vakiojutut Sarille. "Mä oon alusta asti ollut niin ulkopuolinen" "Sulla on alusta asti ollut joku" "Mä en tuu ikinä saamaan ketään" "Minäminäminä". Eikä tuossa todellakaan kaikki, ehkä Miran suurin itsesäälipurkaus koko ohjelman aikana.

Toivottavasti näytetään koosteessa tänään....

Toki, akka on vaan niin vastenmielinen, että pyrin kirjoittamaan hänestä hiukan entistä vähemmän, koska saan pelkästä marisijan nimen kirjoittamisesta näppyjä.

Ps. Mä olin ihan varma, että täällä olisi ainakin yksi lesbo kun tulin taloon.
 

krobbe

Jäsen
Hauskaa (vahingonilo on kivaa), Miran joukkue on ostanut katapultin testauksen ulkona 31:llä tölkillä. Testaukseen aikaa n. 3 h ja porukan touhusta ei tahdo tulla yhtikäs mitään.

Palaa elävästi mieleen Ollin "me on suunniteltu tää niin hyvin, että nyt otetaan keittoa ja huomenna näpsäytetään homma helposti kasaan".
 

MasaK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paska Kaupunni
krobbe kirjoitti:
Hauskaa (vahingonilo on kivaa), Miran joukkue on ostanut katapultin testauksen ulkona 31:llä tölkillä. Testaukseen aikaa n. 3 h ja porukan touhusta ei tahdo tulla yhtikäs mitään.

Palaa elävästi mieleen Ollin "me on suunniteltu tää niin hyvin, että nyt otetaan keittoa ja huomenna näpsäytetään homma helposti kasaan".

Samalle tässä itekkin juuri naureskelen.

Lisäksi Hannen ja Sarin kommenteille sahasta kun yrittävät katkasta lankkua rautasahalla. "Tää saha on ihan paska, tässä on tylsä terä".
 

krobbe

Jäsen
Divisioonan Kenraali Mira myi joukkueensa neljä ruuvia Kenraali Kakille yhdellä siiderillä "kun ei me niitä tarvita".

Nyt sitten tarvetta ruuveille löytyikin ja BB lupasi myydä Miralle 4 ruuvia 8:lla tölkillä.

Miran naama oli suoraan sanoen isolla norsun vitulla kun Sari otti kantaa kenraalinsa kaupantekotaitoon.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
En tietenkään ole kovinkaan selvillä siitä, että kuinka iso panos tuossa viikkotehtävässä oikein on, mutta ainakin itse olisin hoitanut sen samaan malliin kuin Ollikin, paitsi että en olisi todellakaan ostanut mitään testiaikaa.

Oli se panos sitten kuinka iso tahansa, niin kyllähän tuo vaikuttaa enemmän tai vähemmän arpapeliltä koko skaba. Liian hankala homma noilla taidoilla varustetuille henkilöille.

Eli lopputulema olisi se, että olisi kannattanut vaan vetää ne tölkit napaan ja pitää hauskaa sen sijaan, että mököttää huoneessa ja miettii jotain vitun tomaattilinkoa.
 

krobbe

Jäsen
Rontti kirjoitti:
Eli lopputulema olisi se, että olisi kannattanut vaan vetää ne tölkit napaan ja pitää hauskaa sen sijaan, että mököttää huoneessa ja miettii jotain vitun tomaattilinkoa.

Asiaa! Panos 1 % ja kaikki kaljat siiderit huiviin, hauskaa, mutta yksinkertaista.

Tosin en tiedä onko tuolla panoksella joku alaraja.
 

korvakakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
)
krobbe kirjoitti:
Asiaa! Panos 1 % ja kaikki kaljat siiderit huiviin, hauskaa, mutta yksinkertaista.

Tosin en tiedä onko tuolla panoksella joku alaraja.

Panoksen alaraja on 25% ja yläraja 99%.

Viikonloppuna hehkuttettiin sitä Ollin superhyperpalkintoa, niin mikä se palkinto oli?
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
korvakakkonen kirjoitti:
Panoksen alaraja on 25% ja yläraja 99%.

Viikonloppuna hehkuttettiin sitä Ollin superhyperpalkintoa, niin mikä se palkinto oli?

Puhelu tyttöystävän kanssa, muistaakseni 2 minuuttia kestoltaan.
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Troy kirjoitti:
Puhelu tyttöystävän kanssa, muistaakseni 2 minuuttia kestoltaan.

Mitä keskustelu sisälsi? Suuria tunteita? Tuliko ero, kun Hannea kohti (!) suuntautuvat vonkaukset ovat lisääntyneet dramaattisesti.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
keppimies kirjoitti:
Mitä keskustelu sisälsi? Suuria tunteita? Tuliko ero, kun Hannea kohti (!) suuntautuvat vonkaukset ovat lisääntyneet dramaattisesti.

- mä rakastan sua.
- mä rakastan sua. (11 vuotiaan lasit rikkovalla kiminällä)
- mulla on ikävä sua.
- mulla on ikävä sua.
- enhän mä oo mokannut. Mä rakastan sua.
- snif
- ooksä vihanen? ooks mä mokannut? mä rakastan sua?
- sä nukuit sen yhen kanssa... Vain mä saan nukkua sun kanssa.
- joo mut mulla on ikävä sua
- mulla on ikävä sua
- enhän mä oo mokannut. Mä rakastan sua.
- mä rakastan sua.
- nyt täytyy lopettaa. Mä rakastan sua.
- mä rakastan sua.
- mulla on ikävä sua.
- mulla on ikävä sua.

Noin se suunnilleen meni.
 
Viimeksi muokattu:

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Ioota Rhoo kirjoitti:
- mä rakastan sua.
- mä rakastan sua. (11 vuotiaan lasit rikkovalla kiminällä)
- mulla on ikävä sua.
- mulla on ikävä sua.
- enhän mä oo mokannut. Mä rakastan sua.
- snif
- ooksä vihanen? ooks mä mokannut? mä rakastan sua?
- sä nukuit sen yhen kanssa... Vain mä saan nukkua sun kanssa.
- joo mut mulla on ikävä sua
- mulla on ikävä sua
- enhän mä oo mokannut. Mä rakastan sua.
- mä rakastan sua.
- nyt täytyy lopettaa. Mä rakastan sua.
- mä rakastan sua.
- mulla on ikävä sua.
- mulla on ikävä sua.

Noin se suunnilleen meni.

Vielä kun Ollille lisää palttiarallaa kymmenen kappaletta mä en sössi mitään/enhän mä oo sössiny mitään, niin alkaa kuulostaa oikealta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
MasaK kirjoitti:
Lisäksi Hannen ja Sarin kommenteille sahasta kun yrittävät katkasta lankkua rautasahalla. "Tää saha on ihan paska, tässä on tylsä terä".
Tätä nauroin itsekin, ei tainnut Mira ymmärtää että Kari vei tuossa joukkuevalinnassa ihan kuusnolla valitsemalla ainoat ihmiset joilla on jotain käsitystä käytännön asioista. Jos et erota rautasahaa ja tavallista sahaa, niin eihän sille mitään sitten voi. Jos et tiedä mitä tarkoittaa lattarauta, kuormaliina tai vaahtomuovi, niin ei sillekään sitten vaan voi mitään.

Tehtävä itsessään tulee olemaan tuuripeliä, uskoisin. Oikeus ja kohtuus olisi kuitenkin että Karin joukkue tuosta hoitaisi voiton kotiin. Ihan pelkästään jo sen takia että kuppi on totaalisesti nurin tuon Ollin suhteen. Kaveri puhuu ihan koko ajan, kännissä vielä kolme kertaa enemmän mutta mitään asiaa ei ole. Olli vaikutti taloon tullessaan ihan hauskalta tyypiltä, mutta nyt on jo osoittanut ensivaikutelman täysin vääräksi. Lähtee talosta kuin se kuuluisa leppäkeihäs heti kun on äänestyksessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös