Suomen Big Brother 2006

  • 851 727
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
cottonmouth kirjoitti:
Sama on tullut itselleni mieleen. Talossa taitavat olla vakituisia tervakeuhkoja kaikki muut paitsi Kari ja Jani? Paremmin tupakkakielto varmaan konflikteja loisi, kuin unikielto (tuotantotiimi hakenut: => väsymys => turhautuminen + v*tutus => konflikteja?), koska se lähinnä saa ihmiset nuokkumaan sohvalla apaattisesti silmät ristissä. Niksoissaan kärvistelevät nikotinistit toimisi varmasti.

Eikös Kaki vielä taloon mennessään poltellut tupakkaa? Ainakin näin muistaisin ja tuolla subin palstalla taisi kerran lukea "Karin lopetettua tupakan poltto.." tms. Sitten en ihmettelisi näitä ihmeellisiä "hermostumiskohtauksia" yhtään. Ennen niin mukava tyyppi, mut nyt ei kyllä jotenkin enää ko. hlö kiinnosta enää. En tiedä mistä johtuu.. Muista ei niin väliä. Jotenkin tylsää porukkaa kaikken kaikkiaan. Henassa oli jotain mielenkiintoista :D
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nimetyt ovat sitten Kari, Jani ja Mira.

Joista toivottavasti lähtee Jani.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
flintstone kirjoitti:
Nimetyt ovat sitten Kari, Jani ja Mira.

Joista toivottavasti lähtee Jani.

Toivoisin Kakin lähtevän, mutta veikkaan että lähtijä on hmv-Jani.
 

Stoll

Jäsen
Nyt tuli Miralle tiukka vastus mutta kyllä se Kaki sieltä ulos lentää "villeillä alapää-jutuillaan" joita kauhistellaan ympäri maata. Liputan edelleen Miran lähdön puolesta niin loppuu se itsensä sääliminen talosta vallan ellei Olli ala säälimään lapsellisia pelottelu reissujaan.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
coachpele kirjoitti:
Nyt tuli Miralle tiukka vastus mutta kyllä se Kaki sieltä ulos lentää "villeillä alapää-jutuillaan" joita kauhistellaan ympäri maata. Liputan edelleen Miran lähdön puolesta niin loppuu se itsensä sääliminen talosta vallan ellei Olli ala säälimään lapsellisia pelottelu reissujaan.

Ei Kaki tipu. Jani on niin väritön, että takuulla tippuu. Kakilla on kuitenkin kannattajakuntaa, joiden mielestä noi virpomis- ja alapääjutut ovat ihan sikahauskoja.
 

Greffin

Jäsen
Grome kirjoitti:
Olli haluaa olla mahdollisimman epähaluttu naisten keskuudessa "sillä silmällä" ajatellen, jottei tarvitsisi pettää sitä alaikäistä tyttöystäväänsä.

Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, siis enhän todellakaan katso koskaan BB:tä ;), että oliko tuo vain heitto, että Ollin tyttöystävä on alaikäinen vai?

Näin nimittäin sillon sen päivän koosteen, jossa Olli sai puhua tyttöystävälleen pari minuuttia. Kuulosti aivan varhaisteiniltä se tyttö. Tiedä sitten, voihan se hämätäkin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voi helkutti...Jani (mun suosikki Ollin kera) on sitten äänestyksessä... Minkäköhän takia hänet nimettiin äänestykseen?

Mielestäni Jani on sellainen tyyppi, joka osaa käyttäytyä hyvin, on kaikille mukava... Ja etenkin tuota hyväkäytöksisyyttä arvostan hänessä.

Toivottavasti Mira tippuisi. Sillä Miran tippumisella naisten väkiluku talossa pienentyisi edelleen, mikä olisi parempi kuin hyvä juttu. Jostain syystä en vain noista naisista välitä, mitkä tuolla talossa on.

Kai se on sitten jopa Kakikin "uhrattava", että Jani pysyisi talossa.

Vaikea nähdä, että jollain katsojalla olisi negatiivista sanottavaa Janista, sillä negatiivisetkin äänet ratkaisevat.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
coachpele kirjoitti:
Nyt tuli Miralle tiukka vastus mutta kyllä se Kaki sieltä ulos lentää "villeillä alapää-jutuillaan" joita kauhistellaan ympäri maata. Liputan edelleen Miran lähdön puolesta niin loppuu se itsensä sääliminen talosta vallan ellei Olli ala säälimään lapsellisia pelottelu reissujaan.

Jani putoaa. Täydellinen HMV-kaveri ja jeesjees-mies. Ei mitään annettavaa ohjelmalle.
 

Kyle

Jäsen
Gellner kirjoitti:
Ei Kaki tipu. Jani on niin väritön, että takuulla tippuu. Kakilla on kuitenkin kannattajakuntaa, joiden mielestä noi virpomis- ja alapääjutut ovat ihan sikahauskoja.

Värittömillä on hyvä mahdollisuus voittoon, kiitos uuden äänestystavan. Mikäli vanhat merkit pitää paikkansa on Miran lukemat siellä -20 % hujakoilla ja uskoisin Kakin olevan lähes samoissa, Janin jäädessä +-0.

Lisäksi Miran harcore-fanit tulevat äänestämään Kakille miinuksia, koska:
A) Mira vihaa eniten talossa Kakia
B) Mira tykkää Janista.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mr.X kirjoitti:
Jani putoaa. Täydellinen HMV-kaveri ja jeesjees-mies. Ei mitään annettavaa ohjelmalle.

Subin bb-keskustelussa näkyy olevan niin että Karille meinaavat keskittää miinuksia, saa nähdä onnistuuko tuo. Miran kohdalla ei ainakaan taannoin onnistunut ja eiköhän sillä Karillakin melkoisesti kannattajia ole.

Jani sen sijaan tuskin kerää paljoa plussia mutta kerääkö miinuksiakaan, sen näkee sitten.

Miralla on näyttänyt olevan jo aika vahva ja vakiintunut kannatus, enkä usko että tällä kertaa Miran tippuminen on edes lähellä kuten ei ole ollut kahdessa viimeisessä äänestyksessäkään.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mr.X kirjoitti:
Jani putoaa. Täydellinen HMV-kaveri ja jeesjees-mies. Ei mitään annettavaa ohjelmalle.

Juuri näin! Täysin turha, mutta toivon kuitenkin Kakin putoavan tällä viikolla, Jani voi pudota sitten viikon päästä. Kakin toivon putoavan sen takia, että tässä parissa kuukaudessa olen totaalisen kyllästynyt noin tuhanteen kertaan kuultuihin virpomisjuttuihin.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itseasiassa aina niin luotettavien varjoäänestyksien mukaan Kaki olisi jo nyt lähdössä ennätysmiinuksin. Jos näin todellakin tapahtuu, niin meikeläisen suomen BB:t loppuu sitten siihen ja voin todeta äänestäjät täysiksi idiooteiksi.

Esim: http://www.keskustele.com/bbvarjoaanestys/
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Poro24 kirjoitti:
Itseasiassa aina niin luotettavien varjoäänestyksien mukaan Kaki olisi jo nyt lähdössä ennätysmiinuksin. Jos näin todellakin tapahtuu, niin meikeläisen suomen BB:t loppuu sitten siihen ja voin todeta äänestäjät täysiksi idiooteiksi.

http://www.keskustele.com/bbvarjoaanestys/

Mä luottaisin että tässä mennään vikaan ja uskoisin että Jani lähtee.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Gellner kirjoitti:
Juuri näin! Täysin turha, mutta toivon kuitenkin Kakin putoavan tällä viikolla, Jani voi pudota sitten viikon päästä. Kakin toivon putoavan sen takia, että tässä parissa kuukaudessa olen totaalisen kyllästynyt noin tuhanteen kertaan kuultuihin virpomisjuttuihin.

Jos minulta taas kysyttäisiin, niin kolmen parhaan joukossa saisi olla kaikki pojat.

En ymmärrä näitä likkojen tykkääjiä... Mikä noissa likoissa viehättää? Seuraavana saa lähteä Mira ja Miran jälkeen "Miks se huus apua?"- Mia. Niin ja Mia: "Kakin äänestykseen pelannut".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
vilperi kirjoitti:
Jos minulta taas kysyttäisiin, niin kolmen parhaan joukossa saisi olla kaikki pojat.

Minä taas toivon että loppukolmikossa on mukana edelleen molempia sukupuolia.

Oma loppukolmikkoni olisi Mira, Sari ja Olli.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Jaahans. Tuohon kolmikkoon kun lisätään Sari, niin siinä olisi ollut omien toiveiden mukainen loppunelikko. Eli Mia & Hanne samantien ulos tuolta. Sen jälkeen Olli.

Näistä kolmesta en osaa sanoa, kenen pitäisi lähteä.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mira selviää kuudennen kerran kuiville. Jätkät syö samalta kupilta naispuolisten plusäänissä. Kaki on varmaan aiheuttanut vihaa viime aikojen tölväilyillään. Tosin tuo "huumori" puree joihinkin ja varmaankin plussaa myös tulee. Jani taas on aika neutraali tyyppi, joten tasaista on jätkien välillä. Mira tulee saamaan korkean tolpan plussia eikä sieltä pudota edes tukevalla miinuspotilla.

Vaikea sanoa kenen toivoisin lähtevän. Pelin kannalta olisi hyvä jos Kaki jatkaisi talossa, mutta oma ärsykelimittini alkaa Kakin osalta olla käytetty.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
En usko, että Kari tippuu.

Talon hauskuuttajan rooli on kova sana ja Karin jutut eivät mielestäni eroa normin jätkäpiirin jutuista laisinkaan, Jani lähtee tylsän olemuksensa takia.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Jahas, jälleen kolme henkilöä äänestyksessä. Näistä ennakkoon heikoimmilla veikkaisin olevan Janin, joka mitä luultavimmin tulee ulostetuksi talosta. Yllättyisin, mikäli esim. Kari äänestettäisiin ulos. Ei sekään haittaisi, mutta Jani on siis oma veikkaukseni lähtijäksi. Mira on jälleen kerran nimettynä, hänen oloaan varmasti helpottaa se, että hänen lisäkseen äänestyksessä on kaksi muutakin ihmistä. Taloon jäämiseen on siis huomattavasti paremmat mahdollisuudet.
 

Kiena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on muuten ihan täysin sattumaa, että Mira on äänestyksissä viikko toisensa jälkeen, vai mitä? Hänhän on erittäin mukava ja hyväsydäminen ja herttainen persoona :) Eiköhän se saatanan säälittävä akka tiputa vielä Kakin, joka on Ollin ohella ainoa "helmi" talossa. Jani saa minun puolestä lähteä.. Ei tuo taloon mitään lisää. Miran lähdöstä olen sanonut mielipiteeni jo monta kertaa. Ei kai siihen muuta lisättävää ole kuin, että Mira, oli mukava katsella sinua telkkarista, mutta kaiken on päätyttävä joskus. (hymiö?) PAINU NYT JO VITTUUN SIELTÄ MARISEMASTA SAATANA!
 

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Joko nyt Mira? Mä en vittu ymmärrä mitä ihmiset näkevät tässä minäminä marisijassa. Ämmä on saatana niin raivostuttava että hampaat tippuu! Jos Mira ei nyt tipu niin en perkele kato enää koko ohjelmaa. Nyt ollaan lähellä sitä pistettä että minäkin äänestän.

Miran jälkeen saa lähteä se Ville Pusan näköinen neiti. Häviää raivostuttavuudessaan Miralle selkeästi mutta voittaa muut 100-0.

Mira kotiin...
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pahoin pelkään Karin tippuvan, sillä suomenkansa on jonkin minulle käsittämättömän asian takia pitänyt sen ruikuttavan teeskentelijä Miran talossa. Itse olen jopa harkinnut lähettäväni Karille +äänen ja Miralle -äänen, vain ja ainoastaan Miraa tuntemani halveksunnan ja inhon takia.
 

krobbe

Jäsen
Mia , tuo pieni ja pippurinen sisupussi, joka osoitti tuossa tanssitehtävässä luonteensa. Tytöllä on luonnetta enemmän kuin noilla muilla akoilla yhteensä. Se mikä aiheuttaa talossa (niin kuin osittain täälläkin) negaatioita Miaa kohtaan on puhdas aito suomalainen kateus.

Mia on kiertänyt maailmaa todella paljon, nähnyt ja kokenut vaikka mitä. Se, että hän kertoo estoitta näistä kokemukistaan saa tylsää elämää viettävät parturit ja mullaonikävä-teinit kateudesta raivon partaalle.

Mian ulkonäkö ei ainakaan minua haittaa, ihan persoonallisella tavalla sievä ja hyvävartaloinen tyttö. Täälläkin usea on luonut käsityksensä tytöstä nenän eikä itse tytön pohjalta.

Tsemppiä Mialle, kaikki vastassa, mutta kyllä pieni sisupussi kestää!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seesam kirjoitti:
Pahoin pelkään Karin tippuvan, sillä suomenkansa on jonkin minulle käsittämättömän asian takia pitänyt sen ruikuttavan teeskentelijä Miran talossa. Itse olen jopa harkinnut lähettäväni Karille +äänen ja Miralle -äänen, vain ja ainoastaan Miraa tuntemani halveksunnan ja inhon takia.

Kirjoituksessai on näköjään mennyt Kakin ja Miran nimet sekaisin.

Kaki vittuun talosta. Kakin ainut "vitsi" on jo kuultu, ei tota jatkuvaa feikkausta ja virpomisjauhantaa jaksa kuunnella. Ei näköjään pojulla riitä pokka virpomiseen, vaikka niin kovasti uhoaakin. Feikkaava pelle.

Pitäisiköhän sitä lähettää 20 plus-ääntä Miralle vai 20 miinus-ääntä Kakille.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Gellner kirjoitti:
Ei näköjään pojulla riitä pokka virpomiseen, vaikka niin kovasti uhoaakin. Feikkaava pelle.
Oletko nyt miten paljon seurannut tätä ohjelmaa? Karihan nimenomaan sanoi jo alussa, ettei meinaa "virpoa" ennen kuin seuraavaksi kotona. Ei riitä pokka runkkaamiseen? Allekirjoituskamaa.

Gellner kirjoitti:
Pitäisiköhän sitä lähettää 20 plus-ääntä Miralle vai 20 miinus-ääntä Kakille.
Mitä jos tekisit molemmat? Oletko varma ettet ota tuota ohjelmaa liian tosissasi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös