Suomen Big Brother 2006

  • 849 244
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Bast kirjoitti:
PS. Selittäkää nyt kääkälle, mikä on tämä muoti, jota Olli edustaa? Miksi ehdoin tahdoin pitää pyrkiä näyttämään pultsarilta? Tukka roikkuu takussa päivästä toiseen, persvako vilkkuu ja siihen suorastaan pyritään, sillä olen huomannut, että Olli tarkoituksella kiskoo housujaan alemmas. Koko olemus on vetelä kuin sateen hakkaama lehmänpaska.

Kaveri on taiteilija, siitä syystä toi tyyli. Veikkaan että Hanne on seuraava joka häädetään tuolta. Ei kestä pää kun bestis lähti.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
HABS #11 kirjoitti:
Jani + Miksi vitussa aikuinen mies pitää lippistä päässä sisälläkin?
Vielä suurempi mysteeri mielestäni on se, että miksi aikuinen mies pitää sisällä lippistä päässään vinossa. Yhtä naurettavalta se tosin näyttää ulkonakin.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Tyylejä on erilaisia. Yrittäkää uskoa että kaikki eivät pidä lippistä samalla tavalla kuin te, eli lätkämatseissa ja lippa taitettuna puolikaareen. Niin ja tietenkin lippiksessä kuuluu olla joku olut-merkki tai MM-95.

Juntit.
 

Kumikaksonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Somitellaanpa hiukan päässä väliaikatilannetta asukkaiden suhteen.

Olli - Täysin suvereeni suosikki tällä hetkellä. Ylitti edellisessä viikkotehtävässä luultavasti myös itsensä positiivisesti. Ehdottomasti viihdyttävin henkilö talossa, mutta vaarana on että juttuihin ja jekkuihin kyllästytään ennen joulukuuta. Nyt menee kuitenkin lujaa.

Sari - Tykkään. Ei haittaa vaikka onkin hiukan pihalla asioista joskus. Viihdyttääkin ehkä juuri siksi. Ulkonäöstä plussaa ja puolestani saa edetä vaikka loppuun saakka. - kunhan ei enää laulaisi.

Kari - Olen ehkä hidas (tai tyhmä), mutta pidän edelleenkin tätä harmittomana hemmona, jonka jutut aiheuttaa useammin naureskelua kuin vitutusta. Toki samassa talossa asuminen Karin kanssa olisi luultavasti tuskastuttavaa, mutta enhän minä tuolla ole kärsimässä. Finaaliainesta.

Jani - Vielä vähän epäselvää, onkohan se vain hiljainen joo-joo-mies, vai mikähän rooli tälle on annettu. Ei ärsytä, mutta ei vaikuta myöskään voittajatyypiltä.

Hanne - Tämä viikko näyttää, osaako olla talossa ilman Jenniä. Ei mikään suuri suosikkini, mutta naisen tason ollessa tämä, nousee kirkkaasti tälle sijalle. Kokoajan tuntunut siltä, että yllättää vielä jotenkin viihdyttävästi, mutta toistaiseksi ollut aika vaisua. No, lomatehtävässä oli aika hyvä.

Miia - Ihan turha kisailija, joka ei säväytä mitenkään. Ei oikeastaan aiheuta edes tuntemuksia saati ajatuksia mihinkään suuntaan. Kukaan talossakaan tuskin huomaisi, vaikka tämä haihtuisi savuna ilmaan. Yrittää kerätä huomiota ihmeellisin keinoin tai sitten on vain uskomattoman lapsellinen.

Mira - En vaan ymmärrä tykkääkö joku tästä oikeasti vai onko kaikki plussat ainoastaan sääli/myötätuntoääniä. Toki vaihtoehtona on vielä sekin, että äänestävät ihmiset ovat yhtä kusipäisiä kuin minä, ja haluavat ylivoimaisesti ärsyttävimmän raakkujan jatkavan muiden hermojen kiristämistä. Kun vielä ulkoisesta olemuksesta tulee mieleen pöydällä viikkokausia nahistunut näkkileipä, niin en pidä ollenkaan. Toivoisin kaikkein vähiten voittajaksi, muutoin saa mennä kuinka pitkälle tahansa.
 

peikko#13

Jäsen
Bast kirjoitti:
PS. Selittäkää nyt kääkälle, mikä on tämä muoti, jota Olli edustaa? Miksi ehdoin tahdoin pitää pyrkiä näyttämään pultsarilta? Tukka roikkuu takussa päivästä toiseen, persvako vilkkuu ja siihen suorastaan pyritään, sillä olen huomannut, että Olli tarkoituksella kiskoo housujaan alemmas. Koko olemus on vetelä kuin sateen hakkaama lehmänpaska.

Muodista en tiedä, mutta sehän se olisi mukava kun kaikki miehet kulkisivat kadulla farkut kainaloihin vedettynä, kauluspaita silitettynä ja tukka hyppyriksi aseteltuna.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Lippalakkihan on käsittääkseni kehitetty sitä varten, että se suojaisi tietyissä tilanteissa silmiä kirkkaalta auringonvalolta. Ymmärrän vinossa pidetyn lippiksen, jos se on asennettu niin, että aurinko ei pääse täten sivusta häikimään. Sisällä vinoilua se ei silti selitä, koska harvemmin sisätiloissa on niin kirkkaita valoja, että se vaatisi lippalakin kaltaista erityissuojautumista.

Itse en lippalakkia pidä edes ulkona. Jos kuitenkin pitäisin, niin asettaisin sen asiallisesti ja ohjesäännön mukaisesti vaateriin. Ei tässä nyt jumalauta olla mitään anarkisteja tai muita huithapeleita.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sniper kirjoitti:
Kuulun kanssa siihen ihmisryhmään, joka ei tajua mikä motivoi ihmiset äänestämään Miran talossa pysymisen puolesta. Jokin säälireaktio on paras arvaukseni.

Johan Jennikin sen kertoi tuossa väittelyssä, Mira on ensimmäisenä lohduttamassa jos jollain talossa on paha mieli. Minusta Mira on pohjimmiltaan hyväsydäminen, empaattinen ja tunteensa (niin positiiviset ja negatiivisetkin) selkeästi ulospäin näyttävä tyttö, jolla on hieman kärkäs kieli ja vahvat mielipiteet. Mutta kivahan se on tietää että Miran puolella ei ilmeisesti voi olla kuin säälistä. En tosin näihin äänestyksiin osallistu mutta ihan kiva on ollut huomata että tuo oma suosikkini näyttää omaavan varsin vahvan kannatuspohjan.
 

hilapiste

Jäsen
Omalla kohdalla BB:n seuraaminen on ollut tänä vuonna erittäin vähäistä, oikeastaan katsoin vain alkupään jaksoja, näistä uusista kisailijoista en tiedä edes kaikkien nimiä. Nyt seuraan sarjaa lähinnä netin uutisten ja keskustelupalstojen kautta. Mutta jo silloin alkuvaiheessa pidin Miraa varmana alkupään putoajana, en odottanut että hän pääsee näinkin pitkälle. Itse en tykännyt hänestä lainkaan. Minusta tässä on nyt havaittavissa samanlaista menoa kuin Pertun tapauksessa viime vuonna, eli Mira käy voittamassa äänestyksiä vaikka koko ajan ajatellaan, että hän on seuraava putoaja. Oma veikkaukseni on, että Mira on ihan maaliviivalle asti mukana. Kannatusta hänellä tuntuu ainakin olevan aivan riittävästi.
 

Sundis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Internazionale, Stavros Flatly
Sniper kirjoitti:
Kuulun kanssa siihen ihmisryhmään, joka ei tajua mikä motivoi ihmiset äänestämään Miran talossa pysymisen puolesta. Jokin säälireaktio on paras arvaukseni.

Haluan uskoa että:
a) Miran äänet tulee selvästi pienemmältä kansanosalta, jotka kuitenkin antavat useita kerralla.
b) Kun vastaan tulee esimerkiksi Olli, niin vielä äänestämättömiä aktivoituu äänestämään ja Mira saa lähteä.

Satuin saamaan liput eiliseen BB talk showhun ja lähdin katsomaan mitä kulisseissa tapahtuu. Yleisön ikärakenne keikkui siinä 18-19 vuoden paikkeilla ja sukupuoli jakauma oli kutakuinkin 70-30 feminiinisen sukupuolen hyväksi. Oli joukossa toki vähän vanhempaakin yleisöä mutta pääasissa niinsanottuja pissiksiä. Siinä vaiheessa kun Mari Kakko kertoi pudonneen nimen niin yleisössä kuului voimakas JESS!! huuto ja kaikkein pissisten naamat oli muikeina tyytväisyydestä ja näiden vähän vanhempien henkilöiden naamoista paistoi lievähkö pettymys ja vitututus että vieläkö se muija sinne jää.

Tämä vahvisti ainakin minulle Miran kannattaja kunnan lopullisesti ja millä perusteiilla se vielä sillä keikkuu.

Itse toivon että Olli tai Kaki joutuu/pääsee seuraavaan äänestykseen Miraa vastaan koska uskon että jompikumpi näistä voi pudottaa Miran. Muut ei valitettavasti siihen pysty!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taitaa olla niin, että kukaan muu kuin Olli ei voi pysäyttää Miraa, koska Kakikin on alkanut vaan vittuilla porukalle siellä talossa.

Itse ainakin saatan joutua perumaan pyhän lupaukseni, (että en missään tilanteessa äänestä tällaisissa kännykkä-äänestyksissä ketään ikinä) jos Olli ja Mira ovat jossain vaiheessa vastakkain. Sanomattakin on selvää, että Ollille menisi plus-ääni tuossa tapauksessa.

Minua ainakin harmittaa, jos kuka tahansa muu voittaa kuin Olli. Jennin voiton olisin vielä hyväksynyt, mutta nyt jäljelle jääneistä kaikki tuntuvat jotenkin vastemielisiltä tyypeiltä. Saristakin on paljastunut tuo kolikon toinen puoli. Eilinen Sari-kooste oli mahtavaa viihdettä ja sai meikäläisen repeilemään vähän liikaakin.

Olli voittoon!
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Seuraavassa äänestyksessä ovat Kari ja Mia/Mira. Luultavasti Kaki tippuu oman typeryytensä takia...
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Humpauttaja kirjoitti:
Olli voittoon!

Sparraan! Jos ei Olli niin sitten Kaki. Oikeastaan kuka tahansa muu paitsi Sari tai Mira. Sari on alusta asti ollut jotain karmeaa. Vituttaa tollainen viimesenpäälle "blondeilu". Eniten se jatkuva nukkeluukki. Kai joku on sille kertonu, ettei sitä puuteria tarvi koko purkkia kerralla käyttää. Ja se laulaminen... Liekö saatanan salakavala teko vai mitä lie, mutta sarin laulaminen saa aikaan itsetuhoisia ajatuksia.

Ja Mirasta. No... En tykkää. En myöskään tästä kuvasta. http://www.pakkotoisto.com/Kisakuvat/Body_Fitness_2004/pages/5.htm


Sari ulos ja Mira vanavedessä!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sundis kirjoitti:
Satuin saamaan liput eiliseen BB talk showhun ja lähdin katsomaan mitä kulisseissa tapahtuu. Yleisön ikärakenne keikkui siinä 18-19 vuoden paikkeilla ja sukupuoli jakauma oli kutakuinkin 70-30 feminiinisen sukupuolen hyväksi. Oli joukossa toki vähän vanhempaakin yleisöä mutta pääasissa niinsanottuja pissiksiä. Siinä vaiheessa kun Mari Kakko kertoi pudonneen nimen niin yleisössä kuului voimakas JESS!! huuto ja kaikkein pissisten naamat oli muikeina tyytväisyydestä ja näiden vähän vanhempien henkilöiden naamoista paistoi lievähkö pettymys ja vitututus että vieläkö se muija sinne jää.

Tämä vahvisti ainakin minulle Miran kannattaja kunnan lopullisesti ja millä perusteiilla se vielä sillä keikkuu.

Hienoa että sait määritettyä Miran kannattajien profiilin, miksiköhän minusta on tuntunut että näitä Miraa jatkuvasti suunapäänä haukkuva joukko voisi ennemmin edustaa tuo luonnehdintasi. Kiitos kuitenkin nuorennusleikkauksesta.

Ja minua ihmetyttää mikä ihmeen itsensä jalustalle nostaminen täälläkin on menossa ja miksi Miran kannattajien pitäisi jotenkin erityisesti perustella suosikkinsa valintaa.

Jälleen kerran kyllä te olette meitä Miraa kannattavia parempia ihmisiä. Anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Sundis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Internazionale, Stavros Flatly
Miran suosio!?!

Itse en usko että Miralla on mitenkään suuri kannattaja joukku muihin verrattuna vaan jopa luulen että televisioiden äärellä oli enemmän pettyneitä kuin tyytyväisiä katsojia Jennin pudottua. Uskon Miran kannattaja joukon perustuvan pääosin samoista henkilöistä jotka muutenkin ylläpitävät chattejä ja muita televisio hölönpöläjä (anteeksi herra Kivinen). Heille äänestäminen ja maksullisten viestejen lähettäminen on arkipäivää ja elämän tapa. Muiden henkilöiden kannattaja joukot tyytyvät vain katsomaan ja toivomaan parasta. Itse seuraan BB:tä mutta eipä ole tullut mieleen silti lähettää äänestysviestejä ja uskon näin olevan myös monilla muilla jotka toivovat Miran putoavan.

Voin toki olla väärässä ja pahasti mutta vähän täämmönen kutina on.
Toivottavasti Mia voittaa koskemattomuuden ja näin Mira ja Kaki joutuu äänestykseen. Jos Kaki ja Mira on äänestyksessä lupaan lähettää Kakille plus äänen vaikka ei ole suurin suosikkini!
 

Kiena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kumikaksonen kirjoitti:
Somitellaanpa hiukan päässä väliaikatilannetta asukkaiden suhteen.

Olli - Täysin suvereeni suosikki tällä hetkellä. Ylitti edellisessä viikkotehtävässä luultavasti myös itsensä positiivisesti. Ehdottomasti viihdyttävin henkilö talossa, mutta vaarana on että juttuihin ja jekkuihin kyllästytään ennen joulukuuta. Nyt menee kuitenkin lujaa.

Sari - Tykkään. Ei haittaa vaikka onkin hiukan pihalla asioista joskus. Viihdyttääkin ehkä juuri siksi. Ulkonäöstä plussaa ja puolestani saa edetä vaikka loppuun saakka. - kunhan ei enää laulaisi.

Kari - Olen ehkä hidas (tai tyhmä), mutta pidän edelleenkin tätä harmittomana hemmona, jonka jutut aiheuttaa useammin naureskelua kuin vitutusta. Toki samassa talossa asuminen Karin kanssa olisi luultavasti tuskastuttavaa, mutta enhän minä tuolla ole kärsimässä. Finaaliainesta.

Jani - Vielä vähän epäselvää, onkohan se vain hiljainen joo-joo-mies, vai mikähän rooli tälle on annettu. Ei ärsytä, mutta ei vaikuta myöskään voittajatyypiltä.

Hanne - Tämä viikko näyttää, osaako olla talossa ilman Jenniä. Ei mikään suuri suosikkini, mutta naisen tason ollessa tämä, nousee kirkkaasti tälle sijalle. Kokoajan tuntunut siltä, että yllättää vielä jotenkin viihdyttävästi, mutta toistaiseksi ollut aika vaisua. No, lomatehtävässä oli aika hyvä.

Miia - Ihan turha kisailija, joka ei säväytä mitenkään. Ei oikeastaan aiheuta edes tuntemuksia saati ajatuksia mihinkään suuntaan. Kukaan talossakaan tuskin huomaisi, vaikka tämä haihtuisi savuna ilmaan. Yrittää kerätä huomiota ihmeellisin keinoin tai sitten on vain uskomattoman lapsellinen.

Mira - En vaan ymmärrä tykkääkö joku tästä oikeasti vai onko kaikki plussat ainoastaan sääli/myötätuntoääniä. Toki vaihtoehtona on vielä sekin, että äänestävät ihmiset ovat yhtä kusipäisiä kuin minä, ja haluavat ylivoimaisesti ärsyttävimmän raakkujan jatkavan muiden hermojen kiristämistä. Kun vielä ulkoisesta olemuksesta tulee mieleen pöydällä viikkokausia nahistunut näkkileipä, niin en pidä ollenkaan. Toivoisin kaikkein vähiten voittajaksi, muutoin saa mennä kuinka pitkälle tahansa.

Anteeksi pitkä lainaus... Mutta olen Kumikaksosen kanssa täysin samaa mieltä jokaisesta henkilöstä. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!

ps. Eikös se jotenkin niin mene, että ihmiset samaistuvat kaltaisiinsa henkilöihin katsoessaan tämänkaltaista ohjelmaa ja äänestävät heitä jatkoon, eli luuserit äänestävät luusereita (Mira), rennot ja hauskat henkilöt samankaltaisiaan henkilöitä (Kari, Olli) jne. Tällä selittyisi myös Miran hämmentävä suosio, sillä onhan tämä kansa äänestänyt Tarja Halosenkin presidentikseen, eli... (tähän hymiö.... tai sitten ei)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sundis kirjoitti:
Uskon Miran kannattaja joukon perustuvan pääosin samoista henkilöistä jotka muutenkin ylläpitävät chattejä ja muita televisio hölönpöläjä (anteeksi herra Kivinen). Heille äänestäminen ja maksullisten viestejen lähettäminen on arkipäivää ja elämän tapa.

Se mitä minä olen niitä chat-viestejä nähnyt niin sinne kyllä on minusta näyttänyt pesiytyneen enemmän näitä Miraa kohtaan jotain aivan käsittämätöntä pyhää vihaa lietsovia ihmisiä.

No aivan sama mistä Miran kannattajat tulee, joka tapauksessa niitä näyttää olevan varsin paljon ja edes Jennillä ei näyttänyt olevan loppujen lopuksi edes mahdollisuuksia vaan Miran voitto oli selkeä. Vain Tatun kanssa Mira oli tiukoilla kun molempien plus-äänten paljastuksen jälkeen Tatun kannattajat aloittivat varsin kovan kirin.
 

kantriantero

Jäsen
Suosikkijoukkue
pää-ääni, AISA
Bast kirjoitti:
Tuota porukkaa, kun seuraa, on ilmiselvää, että Olli on aivan omalla tasollaan. Hän on luova ja älykäs ja pystyy niillä ominaisuuksillaan kompensoimaan aivan järkyttävän ärsyttävää olemustaan. Aikaa on vielä paljon ja eilinen tyttöystäväpuhelu voi johtaa koti-ikävän lisääntymiseen ja sen myötä joko vapaaehtoiseen luopumiseen tai sitten sisäänpäin käpertymiseen, jolloin hauskanpito vähenee. Pientä mustasukkaisuutta oli havaittavissa tämän pikkuritsalta kuulostaneen typyn äänessä ja Olli selvästi pelkää menettävänsä hänet.
Minä kyllä näkisin tuon puhelun vaikuttaneen täsmälleen päinvastoin. Olli pääsi vakuuttelemaan rakkauttaan kihlatulleen ja ennenkaikkea sai juurikin kaipaamaansa mielenrauhaa, että kaikki on ulkopuolella hyvin eikä hänen käytöksensä talossa ole aiheuttanut pahaa verta. Luulen, että pieni mustasukkaisuus tyttöystävän äänessä "hänelle varatusta kainalopaikasta" muistutuksessakin oli vain musiikkia Ollin korville. Kaikki siis hyvin, ja häntä ollaan vielä vastassa kun hän joskus talosta ulos kävelee.

Itse asiassa nuo morkkikset siitä, mitä läheiset talon ulkopuolella mahtavat ajatella taitavat olla niitä henkisesti kaikkein vaikeimpia asioita tuolla talossa yksipuolisessa eristyksessä asuville. Ollinkin kohdalla tämä tuli aiemmin selkeästi ilmi, kun hän pohti jo luovuttamistakin kuseksittuaan yöllä makuuhuoneeseen. Pahimpana uhkana Ollin menestykselle olenkin pitänyt henkisen kantin kestävyyttä, aika herkänoloisesta ja ailahtelevastakin kaverista kun tuntuisi loppujen lopuksi olevan kyse. Siinä suhteessa Big Brother todellakin antoi hänelle ihan hypetyksen veroisesti ennennäkemättömän palkinnon BB-historiassa, kun sai kilpailutilannetta ajatellen vähän kohtuuttomankin kovan boostin itsetunnolleen ja mielenrauhalleen.

Edellinen viikkotehtäväkin oli Ollille kisan kannalta tv-näkyvyydessä lähes täydellinen mainos. Yksi kilpailija nostetaan joukosta esiin erikoistehtävään, tämän sooloilu varastaa koko shown ja lopulta sankarillisesti vielä pelastaa muidenkin kilpailijoiden viikon ruokabudjetin. En valita, sillä Ollia parempaa valintaa tuohon rooliin tuskin olisi voinut tehdä ja parasta mahdollista viihdettähän se juuri sen vuoksi oli katsojalle. Mutta kyllä siinä isoveli tuli samalla väkisinkin pelanneeksi aika lailla ääniä Ollin pussiin.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sundis kirjoitti:
Uskon Miran kannattaja joukon perustuvan pääosin samoista henkilöistä jotka muutenkin ylläpitävät chattejä ja muita televisio hölönpöläjä (anteeksi herra Kivinen). Heille äänestäminen ja maksullisten viestejen lähettäminen on arkipäivää ja elämän tapa.

Mihin perustat uskomuksesi? Onko ihan pelkkää mutua?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Mira esittelee kielensä kameralle talosta tultuaan ja uskokaa se on kuin onkin ruskea.Sari ok.Tulee kaikkien kans toimeen."

"Onpa valikoivaa kateutta. Kun vain MIRAA saa haukkua !"

"Just joo. Koskemattomuuskisa laitetaan siten et Mira saadaan voittajaks ja sitä ei saa äänestää. BB juonii taas Miral voittoo."

"Olen niin ikionnellinen, kun kansan inhokit Jenni ja Kaarlo on poissa. Jokos Hanne on kävellyt seinän läpi?"

"Ai et on AIVOTONTA kateutta. Oli Jenniä kohtaan ja nyt Saria. Olisi ILO jos voisin heidät sanoa omaksi tytöiksi! Mut en huom. miraa) mikä kaikki haukkuu"


Tuossa satunnaisotanta viesteistä, jotka juuri nyt ovat näkyvissä. Sitä vaan mietin, että kannattaakohan kenenkään vetää mitään johtopäätöksiä kannattajista puoleen taikka toiseen noiden chattiviestien perusteella? Elämäänsä kyllästyneet ja pinkit kännykät tuolla ovat vahvasti esillä.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SPOIL.

Päivätehtävänä tanssimaraton, jonka voittajalle luvassa koskemattomuus. Aha. Eipä liene epäselvyyttä kuka tämän voittaa.

Kylläpä BB-potkii taas ja Mira vaan jatkaa porskuttamistaan.
 

Kyle

Jäsen
Poro24 kirjoitti:
SPOIL.

Päivätehtävänä tanssimaraton, jonka voittajalle luvassa koskemattomuus. Aha. Eipä liene epäselvyyttä kuka tämän voittaa.

Kylläpä BB-potkii taas ja Mira vaan jatkaa porskuttamistaan.

Piti oikein kurkata 24/7:lta ja täytyy sanoa että ompa vaisut tanssit. Sari, Jani ja Kaki ei ole tainnut nostaa jalkapojaa irti maasta. Olli vetää parhaiten, mutta eiköhän Hanne tai Mia voita kun pomppii sen verran omissa mailmoissa, tanssia heidän heiluilusta ei kuitenkaan saa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Gerodz kirjoitti:
Piti oikein kurkata 24/7:lta ja täytyy sanoa että ompa vaisut tanssit. Sari, Jani ja Kaki ei ole tainnut nostaa jalkapojaa irti maasta. Olli vetää parhaiten, mutta eiköhän Hanne tai Mia voita kun pomppii sen verran omissa mailmoissa, tanssia heidän heiluilusta ei kuitenkaan saa.

No eipä sitä kai kannata antaa reuhkia ihan liikaa vielä tässä vaiheessa? Eihän maratoonarikaan lähde juoksemaan täysillä heti alusta alkaen?

Eiköhän Sarin, Janin ja Kakin taktiikka ole ihan oikea, mikäli tuo kelpuutetaan tanssiksi. Sillä näinhän he eivät väsy yhtä paljon kuin esim. Hanne ja Mia, jotka pomppivat kertomasi mukaan.

Luulenpa, että Jani tämänkin kilpailun hoitaa nimiinsä. Janilla on kuitenkin tuo kuntopuoli hyvin hanskassa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolme keskeyttänyttä so far. Kaki pitäisi hylätä, sillä hän pitää biisien välillä taukoja. Ymmärtääkseni piti tanssia koko ajan, riippumatta siitä tuleeko musassa katkoja vai ei. No, Kakin ei ole tähänkään mennessä tarttenut noudattaa sääntöjä samalla tavalla kuin muiden, joten tuskinpa hylätään.
 

Kyle

Jäsen
vilperi kirjoitti:
No eipä sitä kai kannata antaa reuhkia ihan liikaa vielä tässä vaiheessa? Eihän maratoonarikaan lähde juoksemaan täysillä heti alusta alkaen?

Itse luulin että isoveli tiputtelee huonoimpia, jolloin voittaja on se joka tanssii viimmeisenä. Näköjään tyyli onkin vapaa ja voittaja on se joka jaksaa pisimpään tanssia.

SPOILAUS:








Mira, Sari ja Olli on luovuttanut.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Gerodz kirjoitti:
Mira, Sari ja Olli on luovuttanut.
Tuotantotiimiä mahtaa vituttaa kun eivät onnistuneetkaan hommaamaan Miralle koskemattomuutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös