Somitellaanpa hiukan päässä väliaikatilannetta asukkaiden suhteen.
Olli - Täysin suvereeni suosikki tällä hetkellä. Ylitti edellisessä viikkotehtävässä luultavasti myös itsensä positiivisesti. Ehdottomasti viihdyttävin henkilö talossa, mutta vaarana on että juttuihin ja jekkuihin kyllästytään ennen joulukuuta. Nyt menee kuitenkin lujaa.
Sari - Tykkään. Ei haittaa vaikka onkin hiukan pihalla asioista joskus. Viihdyttääkin ehkä juuri siksi. Ulkonäöstä plussaa ja puolestani saa edetä vaikka loppuun saakka. - kunhan ei enää laulaisi.
Kari - Olen ehkä hidas (tai tyhmä), mutta pidän edelleenkin tätä harmittomana hemmona, jonka jutut aiheuttaa useammin naureskelua kuin vitutusta. Toki samassa talossa asuminen Karin kanssa olisi luultavasti tuskastuttavaa, mutta enhän minä tuolla ole kärsimässä. Finaaliainesta.
Jani - Vielä vähän epäselvää, onkohan se vain hiljainen joo-joo-mies, vai mikähän rooli tälle on annettu. Ei ärsytä, mutta ei vaikuta myöskään voittajatyypiltä.
Hanne - Tämä viikko näyttää, osaako olla talossa ilman Jenniä. Ei mikään suuri suosikkini, mutta naisen tason ollessa tämä, nousee kirkkaasti tälle sijalle. Kokoajan tuntunut siltä, että yllättää vielä jotenkin viihdyttävästi, mutta toistaiseksi ollut aika vaisua. No, lomatehtävässä oli aika hyvä.
Miia - Ihan turha kisailija, joka ei säväytä mitenkään. Ei oikeastaan aiheuta edes tuntemuksia saati ajatuksia mihinkään suuntaan. Kukaan talossakaan tuskin huomaisi, vaikka tämä haihtuisi savuna ilmaan. Yrittää kerätä huomiota ihmeellisin keinoin tai sitten on vain uskomattoman lapsellinen.
Mira - En vaan ymmärrä tykkääkö joku tästä oikeasti vai onko kaikki plussat ainoastaan sääli/myötätuntoääniä. Toki vaihtoehtona on vielä sekin, että äänestävät ihmiset ovat yhtä kusipäisiä kuin minä, ja haluavat ylivoimaisesti ärsyttävimmän raakkujan jatkavan muiden hermojen kiristämistä. Kun vielä ulkoisesta olemuksesta tulee mieleen pöydällä viikkokausia nahistunut näkkileipä, niin en pidä ollenkaan. Toivoisin kaikkein vähiten voittajaksi, muutoin saa mennä kuinka pitkälle tahansa.