korvakakkonen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- )
Leijona, sorella tai pannda sopisi ainakin noihin talon käänteisiin. Mutta toivon tässä järjestyksessä kuka tekee comebackin: 1. Monkey 2. Kale 3. Hena 4. Tatu
flintstone kirjoitti:Tosin muistaakseni BB:n tuottaja kertoi taannoin nettichatissa että Mika ei palaa, eikä tule Extran haastatteluunkaan ja kyseessä on Mikan oma tahto.
Vintsukka kirjoitti:Henan paluu olisi ehdottomasti paras vaihtoehto. Tietenkin ilman voittomahdollisuutta, mitä ei muille asukkaille kerrottaisi.
Gerodz kirjoitti:Kyllä taloon tulevan kilpailijan pitää tulla ohjelman mukaisesti taistelemaan
pääpalkinnosta ja olemaan valmis tippumaan kuten muutkin kilpailijat.
Gellner kirjoitti:Miksi? Mun mielestä kerran tiputetulla ei pitäisi enää olla mahdolisuutta voittoon. Aivan loistavaa olisi jos joku pudotettu kilpailija palaisi taloon, mutta hän ei voisi enää skabaa voittaa, vaikka muut asukkaat näin luulisivatkin. Tosin tuollaisia tilanteitahan on nähty ties kuinka monta kertaa eri maiden Big Brothereissa, joten voi olla että muut asukkaat tajuaisivat "juonen".
Ehkäpä sen leijonan sisällä menneillä viikoilla oli juurikin joku tyyliin Hena tai Mika ja tänään han astelee Leijonan asu päällään taloon ja ottaa sen jossain välissä pois. Aika kaukaa haettua, mutta voi olla jopa mahdollista kuten joku jo tässä ketjussa totesikin.HerraHermanni kirjoitti:Onko kenenkään muun kuin minun mielessä käynyt, että taloon tulija voi olla tuo leijona? Jos se on leijona tai joku sen kavereista niin onpa hurja jännitys. "Miten asukkaat reagoivat ja blaablaa." Pah. Leijona nyt ei paljon kotikatsojaa hetkautua. Ei ainakaan minua.
Poro24 kirjoitti:Ei tuo voi olla kukaan muu kuin Mika, sillä BB tuskin pistäisi taloon takaisin enää sieltä äänestettyjä. Äänestäjiltä lähtisi muuten aika vihaista palautetta ja Briteissähän tuollaisista on noussut suuret kohut.
Grome kirjoitti:Jep, aika hyvä perustelu. Ja rehellisesti sanottuna, näkisin mielelläni vaihteeksi 'niinku' Heidinkin talossa. Enpä usko, että kukaan jaksaa laahustaa takaisin taloon ilman mahdollisuutta voittaa koko roskan. Henriä kuitenkin toivon, mutta eipä taida tulla.
Beagle Boy kirjoitti:Jos sinne tulee joku hiton jellona vain käymään niin vetipä taas tuotantotiimi peppuun kaikkia BB:n seuraajia. Eipähän tuo mikään yllätys olisi.
Olpa kirjoitti:Leijonahan se siellä oli... on täällä asiantuntevaa porukkaa : )
Kyylä kirjoitti:Ja subtv tienasi taas muutaman tonnin, kun sai pudotettuja fanittavat ostamaan 15€ kortin. Saakohan näistä tehdä valituksen jonnekin kuluttajaneuvojalle? BB:n katsojia vedätetään koko ajan.
J.Petke kirjoitti:Eihän tuossa ilmoituksessa mikään ole mennyt "kusettamisen" piikkiin. Vanha tuttu, kyllä. Illalla, kyllä. Palaa taloon, kyllä. Olihan tämä arvattavissa että se on leijona mutta odotellaan nyt jos jotain mielenkiintosta vaikka tapahtuisi. Jokainenhan loppupeleissä itse päättää ostaako kortin vai ei. Ja tietääkseni tätä korttia ei ole mainostettu kertaakaan tämän päivän tapahtumilla.