Jos Heidi oli oranssi, niin Mira on ruskea.Fläppis kirjoitti:Onko toi Mira tosiaan? Ei kovene :(
flintstone kirjoitti:Viikkotehtävä on hauska, vaikka ihmettelen että mitä olli luulee suolaliuoksen muutamassa päivässä saavan aikaiseksi tuolle Skodalle.
Beagle Boy kirjoitti:Jos asukkailla on ulko-ovi auki yöllä niin Ollihan voisi jonain synkkänä ja myrskyisänä yönä hipsiä ulos ja esim. jokun tyynyn avulla lyödä Skodasta sivulasin paskaksi. En usko, että sikeässä unessa olevat asukkaat siihen ääneen heräisivät, jos makuuhuoneiden ja ja terassin ovi on kiinni. Vitut mistään pikku porasta lasi paskaksi niin myyrä on tehnyt hommansa.
korvakakkonen kirjoitti:Mä ihmettelin kans samaa mut sit tuli mieleen että jos Olli jää kiinni myyrän hommista, niin tehtävä epäonnistuu.
Fläppis kirjoitti:Yyyyyy....
Onko toi Mira tosiaan? Ei kovene :(
V-man kirjoitti:En tiedä mitä Olli luulee sen tekevän, mutta ilmeisesti se kuitenkin hajoittaa niitä paikkoja (luin jostain että paikat olivat menneet jauhoksi suolaveden vaikutuksesta). Ei kait Olli nyt niin tyhmä voi olla, että luulee ruosteen iskevän hetkessä. Ei hän sentään mikään Sari ole.
flintstone kirjoitti:Jenni on siis Miraa vastassa ja olen edelleen vahvasti siinä uskossa että tämä taisto on tiukka vaikka varjoäänestykset näyttää yllättävän selkeästi Jennin poistumista. Olisihan se tietenkin mukava yllätys että Mira voittaisi tämän selkeästi mutta eipä nuolasta ihan vielä.
Viikkotehtävä on hauska, vaikka ihmettelen että mitä olli luulee suolaliuoksen muutamassa päivässä saavan aikaiseksi tuolle Skodalle. Ja ei kai se Sari voi oikeasti olla noin pihalla, eli "mitä on editointi?" ja "mitä tarkoittaa "stuff my Skoda?" - eihän???
flintstone kirjoitti:Ja ei kai se Sari voi oikeasti olla noin pihalla, eli "mitä on editointi?" ja "mitä tarkoittaa "stuff my Skoda?" - eihän???
flintstone kirjoitti:Jep, näin luin itsekin tapahtuneen mutta mielestäni Olli puhui operaatio korroosiosta joten siksi kyselin että meinasko Olli että muutamassa päivässä tuo olisi ruostunut puhki. Ja olin siis yllättynyt koska minusta Olli on vaikuttanut kekseliäältä ja fiksulta kaverilta. Voi toki olla että tuo mitä tapahtui oli Ollin suunnitelmissa.
flintstone kirjoitti:Kukahan siellä on palaamassa ja onko kyseessä todellinen paluu vai vain pikavisiitti?
Poro24 kirjoitti:Tänään joutunee ostamaan liveä. Ei tuo voi olla kukaan muu kuin Mika
J.Petke kirjoitti:Muistaakseni tuottaja jotain vihjaili jostain eläimestä joten ei tässä kai muita vaihtoehtoja ole kuin leijona. Tosin voihan sekin olla että leijonan puvun alta paljastuu joku tuttu kaveri. Itse toivoisin sen olevan Mika(lintsi), Hena tai Perttu. En usko että kuitenkaan ennen klo 20 ketään ilmestyy sillä siinä saadaan sopivasti mainostettua Extrassa ja taas saadaan kerättyä lisää rahaa. Isoveljeltä olisi hyvä veto palauttaa taloon Henri mutta ilman voittomahdollisuuksia. Tästä ei tietysti puhuttaisi muille mitään paitsi nimettäessä sanottaisiin ettei Henriä saa äänestää. Syntyisi hyvä hämmennys.
wilberto kirjoitti:Eikä tämä comebackin tekevä ex-asukas voi käsittääkseni voittaa kisaa. Hyvä niin.
Marko Lehtinen kirjoitti:Minä veikkaan Leijonaa.
Gerodz kirjoitti:Kuka palaisi taloon ilman voittomahdollisuuksia? Sorella? Ulkomaalaisissa BB:ssä on harrastettu tätä että lentää pois talosta, mutta palaakin takas parin viikon päästä säännöllisesti.
Itse toivon Kaarloa, jonka mahdollisuudet säilyä talossa pisempäänkin ovat parantuneet sen myötä kun on antanut itsestään hauskan kuvan talon ulkopuolisissa haastatteluissa. Kaarlo tai Hena kun palaisi niin se olisi loistava juttu viihdyttävyyttä ajatellen. Tatuun en usko perheellisistä syistä, oli viimmeksi jo ilmassa katuvaisuutta kun "jätti" perheen ja tuli taloon.