Nyt tajusin mikä tuossa Miassa on pistänyt silmään koko kisailussa oloajan...
Originaali sivu, josta kuva.
Originaali sivu, josta kuva.
Samaa mieltä! Kaveri vaahtoa vielä klo 2:30 keskellä yötä siitä, että "tää vastaushan on TÄYTTÄ PASKAA!" Aivan loistavaa! Saria en muista nähneeni eilisessä lähetyksessä...Lorvi kirjoitti:Aivan!
Kaarlo on kingi. :D
JimmyMac kirjoitti:Samaa mieltä! Kaveri vaahtoa vielä klo 2:30 keskellä yötä siitä, että "tää vastaushan on TÄYTTÄ PASKAA!" Aivan loistavaa! Saria en muista nähneeni eilisessä lähetyksessä...
Heh. Luuletko, että esim. talon valopilkut Sarin johdolla tuon oikeasti ymmärsivät? Ei varmasti. Kaarlo oli kuitenkin ainoa, joka alkoi siitä mesoamaan. Ja se on erittäin viihdyttävää katseltavaa! Tapahtuiko eilisessä jaksossa jotain muutakin? Näytettiinkö Saria ollenkaan? Minä en ainakaan huomannut.flintstone kirjoitti:Kylläpä olikin juu hauskaa, tai sitten ei. Kaverin tyhmyys alkaa jo aiheuttamaan myötähäpeää, on se ihme että ei ymmärretä vaikka sille annetaan vastaus kirjallisena.
JimmyMac kirjoitti:Heh. Luuletko, että esim. talon valopilkut Sarin johdolla tuon oikeasti ymmärsivät? Ei varmasti. Kaarlo oli kuitenkin ainoa, joka alkoi siitä mesoamaan. Ja se on erittäin viihdyttävää katseltavaa! Tapahtuiko eilisessä jaksossa jotain muutakin? Näytettiinkö Saria ollenkaan? Minä en ainakaan huomannut.
krobbe kirjoitti:Ei sitä varmaan moni muukaan ymmärtänyt, mutta Kaarlo todisti jälleen olevansa tyhmän lisäksi idiootti.
Mutta viihdyttävä sellainen! Eilinenkin lähetys olisi ollut varsin köyhä ilman tuota Kaarlon vaahtoamista. Lisäksi on huvittava katsoa, kun välillä kaveri yrittää kamppailla itsensä kanssa, ettei purskahtaisi mesoamaan (esim. juuri se sillanrakennustilanne Jennin kanssa). Todellinen persoona! Niitä ei tuolla talossa todellakaan ole liikaa. Niin ja se Kaarlon ilme siinä häätöäänestysmainoksessa, kun Olli on tullut taloon - aivan loistava! Taidan perustaa itseni kanssa Kaarlo fan clubin.krobbe kirjoitti:Ei sitä varmaan moni muukaan ymmärtänyt, mutta Kaarlo todisti jälleen olevansa tyhmän lisäksi idiootti.
cottonmouth kirjoitti:Mitä sitten? Hauska sitä oli seurata toisin kuin Sarin kanailua ja "laulamista" kännissä. Kaarlon pitäisi ehdottomasti jäädä,
Gellner kirjoitti:On kyllä aivan saletti, että Sari lähtee. Tällä viikolla Kaarlo on paljon Saria enemmän näkyvillä ihan jo tuon viikkotehtävänkin takia, ja eiköhän tuo Sari olisi ihan muutenkin lähtenyt.
Gellner kirjoitti:On kyllä aivan saletti, että Sari lähtee. Tällä viikolla Kaarlo on paljon Saria enemmän näkyvillä ihan jo tuon viikkotehtävänkin takia, ja eiköhän tuo Sari olisi ihan muutenkin lähtenyt.
Nordicbet kirjoitti:To be Voted out Next? Voitto
Result on Sunday 8/10
08.10.2006 20:00 Kaarlo 1.25
08.10.2006 20:00 Sari 3.30
Gellner kirjoitti:Mutta missään nimessä en halua, että tuollainen ääliö voittaa sen 50 000€.
cottonmouth kirjoitti:En tuolta BB:n sivuilta löytänyt, mutta tuleeko tuo 50K puhtaana käteen? SubTv:stä en tiedä, mutta ainakin MTV3 maksaa jossain (siis ainakin Haluatko Miljonääriksi) ohjelmissaan voiton normaalina palkkatulona jolloin voitosta menee myös tulovero. Eli eihän tuo nyt alunperinkään mikään valtava summa ole, mutta mahdollisten verojen jälkeen vielä mitättömämpi mokomasta nolauksesta.
Gellner kirjoitti:Ymmärrän kyllä, että Kaarlolla riittää fanipoikia, pakko myöntää että toisinaan hänen touhujensa katselu on ihan viihdyttävää. Mutta missään nimessä en halua, että tuollainen ääliö voittaa sen 50 000€. Ääliöt eivät ansaitse tuommoisia rahoja.
krobbe kirjoitti:Niin, olen aivan samaa mieltä kuten olen jo useaan otteeseen todennut; idioottia on huomattavasti mukavampi katsella kuin paklattua mallinukkea.
Veijari kirjoitti:Mutta Sari on ehkä ainut talossa jolta saattaa vielä irrota pesää, joten jääköön sinne.
Voppie kirjoitti:Niin mutta kenelle? Hena äänestettiin jo ulos, Kakilla ei ole munaa, mutta olisiko joku näistä uusista jampoista potentiaalinen dippaaja? Moppitukka nyt ei ainakaan, mutta mites Jaakko tai Jani?
Kyllä itse olen sillä kannalla, että Kaarlo saisi jäädä vielä taloon purkamaan patoutumiaan. Ikävä kyllä, kyseinen herra on tällä hetkellä talon viihdyttävin henkilö. Hena takaisin!
krobbe kirjoitti:Jos siellä joku panee jotakuta, niin ihmettelen. Potentiaalisia panomiehiä siellä ei ole kuin Mira.
flintstone kirjoitti:Sunnuntaina nähdään kuinka paljon tästä maasta löytyy Kaarloa kannattavia vittumarkoja joiden mielestä Kaarlo on kova jätkä kun se uskaltaa kiroilla vaikka talossa on päällä kiroilukielto. Sen lisäksi Kaarlo on näyttänyt kovuutensa hermostuessaan kuin pieni kakara kun joku ei mene ihan herran pään mukaan, vittumarkojen suosiota nostaa myös se kuinka cool tuo Kaarlo onkaan ollut kiusatessaan heikompia.
Pikku-Sari pysyköön talossa niin saadaan talon kiintiöseksi-osuuskin täytettyä.
alapesa kirjoitti:Ai saakeli minähän olen siis vittumarko. Äänestykseen en rahojani tuhlaa, mutta jos näistä kahdesta pitää valita niin Kaarlon bandwagonissa ollaan. Lasketaanko 30-kymppisetkin vittumarkoiksi
flintstone kirjoitti:Sari ja Mirahan harrasti jo toistensa tissien nuoleskelua ja vaihtoivat muutaman kielisuudelman tuossa taannoin pullonpyörityksen tiimellyksessä.