Kemiat. Ainakin minä olen joutunut olemaan tekemisissä ihmisten kanssa, joista olen tiennyt jo ensihetkistä asti etten tule koskaan ystävystymään tai halua olla muutenkaan missään tekemisissä kuin pakon edessä.
Itseäni on myös vituttanut Mira ihan ohjelman alusta lähtien ja onkin ollut ihan huvittavaa huomata, että esim. Kaarlo näkee hänet juuri samanlaisena pällinä kun näen itsekin.
Tässähän on kyse ihan siitä, että jokainen peilaa omat suosikkinsa siltä kannalta kenen kanssa tulisi pitkässä juoksussa itse toimeen. Itse pidän talolaisista Tatua, Kaarloa, Mikaa ja Jenniä sellaisina ihmisinä joiden kanssa viihtyisin. Hanne ja Karikin saattaisivat mennä pieninä annoksina, mutta toisen ylipirteys ja jälkimmäisen jatkuva höpöttely, jonninjoutava paskanjauhaminen ja perseennuoleminen rupeaisi vääjämättä vituttamaan melko nopeasti.
Sari, Ari, Heidi eivät ole millään lailla liikuttavia sen kummemmin pahassa kuin hyvässäkään, Mirka oli melko ärsyttävä, Mira on aivan hel-ve-tin ärsyttävä, ja Hena todennäköisesti universumin tyhmin juntti molopää ikinä missään. Häntä olisin kestänyt luultavasti sen aikaa kun paljuun hukkumisessa kestää.