Suomen Big Brother 2006

  • 851 932
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaarlohan on ainoa kuka sanoo asiat niin kuin ne ovat,ja turhia kaunistelematta. Jotenkin tuollainen on monelle ihmiselle näköjään vaikeaa. Talossa ainakin Mira on aivan kauhuissaan kun Kaarlo heittää tiukkaa asiaa. Ja jos minä olisin joutunut tuolla talossa noin kauan esim. Harakka-Miran kanssa olemaan niin olisin todennäköisesti riehaantunut vielä paljon Kaarloa enemmän.
 

kepardi

Jäsen
Mua on alkanut ihmetyttään että minkälaisia ihmisiä täällä oikein taloon kaivataan, kun oikein kukaan ei tunnu kelpaavan. Hanne on suurimmaksi osaksi kaikkien kaveri eikä juuri porukasta erotu --> ei hyvä. Kaarlo on hänen vastakohtansa, sanoo mielipiteensä sekä suoraan, että seläntakana, huutaa ja kiroaa --> ei hyvä.

Eihän siinä olis mitään seurattavaa jos kaikilla olis koko ajan kivaa ja puhutaan vaan mukavia pöydän ääressä sulassa sovussa. Kilpailustahan tässä on kuitenkin kyse ja nimenomaan kaikenlainen juonittelu jne. kuuluu asiaan. Valitettavan vähänhän sellaista on esiintynyt ja tulee esiintymään jatkossakin, mikäli kaikki hiemankin normaalista massasta poikkeavat äänestetään ulos.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Gerodz kirjoitti:
Sanonpahan jo nyt että jos/kun Kaarlo lähtee, kokee ohjelma samanlaisen invlaation kuin silloin kun Henri lähti. Nyt on vielä helppo sanoa että Hena oli parempi tyyppi kuin Kale, mutta toista sekin oli silloin kun Hena oli vielä talossa.

Ihan hyvin ohjelma mun mielestä selvisi ilman Henaakin. Ja jos Kaarlo lähtee, niin ihan yhtä hyvin selvitään ilman häntäkin. Ei tuolla ole yhtään niin suurta persoonaa, jota ilman talo ei selviäisi.

Paljonpa näyttää Kaarlo herättävän keskustelua. Kuten jo aikaisemmassa viestissäni totesin, ainakin hän nostattaa tunteita. Sunnuntaina sitten nähdään ovatko ne pääasiassa positiivisia vai negatiivisia. Äänestys tulee nimittäin ratkeamaan Kaarlon äänimäärään. Sarin en usko hirveästi saavan ääniä kumpaankaan suuntaan. Itse en oikein osaa päättää mitä mieltä miehestä pitäisi olla. Välillä tuntuu ihan hyvältä tyypiltä, esim. eilen käyttäytyi ihan ok. Kuitenkaan en voi ymmärtää kaverin pimeitä hetkiä. Jos se edes osaisi riidellä kunnolla niin ehkä niitä voisi ymmärtää, mutta kun Kale ei tee mitään muuta kun huutaa ja räyhää. Sillä näyttää suuttuessaan vintti pimenevän aika totaalisesti. Myöskään Kalen Mira-vihaa en oikein ymmärrä. Ehkä multa on mennyt jotain ohi, mutta en tajua mitä pahaa Mira on hänelle tehnyt. No ehkä vaan ne kuuluisat henkilökemiat ei kohtaa.

Myöskään tämä Kaarlo-fanien hehkuttama Kalen viihdyttävyys ei oikein aukene. Välillä heittää hyvää läppää, mutta en oikein näe mitään erityisen viihdyttävää jossain "haista vittu"-tilityksissä. Mun mielestä Sari ei kyllä häviä tässä viihdytyspuolessa Kaarlolle yhtään. Ei kumpikaan siellä mitään ratkiriemukasta showta vedä. Ja mun mielestä Sari viihdyttää jo pelkällä ulkonäöllään enemmän kuin Kaarlo omalla valitusvirrellään. Mutta mähän nyt olenkin pelkästään tällainen "säälittävä mies", joka tykkää Sarista vain sen takia, että se "on laittanut pushup-liiveillä pienet rintansa kaulan korkeudelle".

EDIT. Vaikka ei mulla mitään Miraa vastaan olekaan, niin oli kyllä ihmepiipitystä eilen Kalelle ja Jennille. Kaiken huipensi se itkukohtaus. Myötähäpeä lähenteli kyllä taas ennätyskorkeuksia.
 

scholl

Jäsen
Tarkkailija kirjoitti:
niin eipä tarvitse enää tällaista soopaa seurata.

BB formaatti on varmaan kymmenen vuotta vanha ja nyt joku huomaa vasta ohjelman olevan soopaa.

Laitanpa tässä ajankuluksi muutaman lisärangaistuksen:
- poispotkituille lähetetään lasku 100 euroa per yö talossa oleskelusta
- voittaja saa nimetä 5 henkilöä, jotka maksavat 10000 euroa mieheen
- jokainen ottaa otsaansa BB tatuoinnin, jossa lukee "tv:stä tuttu"
- viikkotehtävänä on dokata Matti Nykäsen kanssa. Jokainen joka sammuu ennen Mattia, joutuu äänestykseen. Matilla on tuhat ääntä
- Ruben Stiller ja Matti-Esko Hytönen muuttavat koko ohjelman loppuajaksi taloon leijona- ja pandapuvuissa
- viinanveto muuttuu 24/7 henkiseksi
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
scholl kirjoitti:
BB formaatti on varmaan kymmenen vuotta vanha ja nyt joku huomaa vasta ohjelman olevan soopaa.
Ihan vain sivuhuomautuksena, että en kyllä olisi ihan heti uskonut, että scholliakin (12 viestiä tähän ketjuun) kiinnostaa big brother näinkin paljon. Mutta ei siinä mitään, onhan tämä erittäin mielenkiintoinen ohjelmaformaatti.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kaarlo pihalle. Siinä on kuitenkin vissi ero, onko ns. "äijä", joka "sanoo asiat suoraan", vai onko sittenkin vain täysi idiootti ja juntti.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Fawkes kirjoitti:
Myöskään Kalen Mira-vihaa en oikein ymmärrä. Ehkä multa on mennyt jotain ohi, mutta en tajua mitä pahaa Mira on hänelle tehnyt. No ehkä vaan ne kuuluisat henkilökemiat ei kohtaa.

Kemiat. Ainakin minä olen joutunut olemaan tekemisissä ihmisten kanssa, joista olen tiennyt jo ensihetkistä asti etten tule koskaan ystävystymään tai halua olla muutenkaan missään tekemisissä kuin pakon edessä.

Itseäni on myös vituttanut Mira ihan ohjelman alusta lähtien ja onkin ollut ihan huvittavaa huomata, että esim. Kaarlo näkee hänet juuri samanlaisena pällinä kun näen itsekin.
Tässähän on kyse ihan siitä, että jokainen peilaa omat suosikkinsa siltä kannalta kenen kanssa tulisi pitkässä juoksussa itse toimeen. Itse pidän talolaisista Tatua, Kaarloa, Mikaa ja Jenniä sellaisina ihmisinä joiden kanssa viihtyisin. Hanne ja Karikin saattaisivat mennä pieninä annoksina, mutta toisen ylipirteys ja jälkimmäisen jatkuva höpöttely, jonninjoutava paskanjauhaminen ja perseennuoleminen rupeaisi vääjämättä vituttamaan melko nopeasti.
Sari, Ari, Heidi eivät ole millään lailla liikuttavia sen kummemmin pahassa kuin hyvässäkään, Mirka oli melko ärsyttävä, Mira on aivan hel-ve-tin ärsyttävä, ja Hena todennäköisesti universumin tyhmin juntti molopää ikinä missään. Häntä olisin kestänyt luultavasti sen aikaa kun paljuun hukkumisessa kestää.
 

Quentin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mike kirjoitti:
Kemiat. Ainakin minä olen joutunut olemaan tekemisissä ihmisten kanssa, joista olen tiennyt jo ensihetkistä asti etten tule koskaan ystävystymään tai halua olla muutenkaan missään tekemisissä kuin pakon edessä.

Itseäni on myös vituttanut Mira ihan ohjelman alusta lähtien ja onkin ollut ihan huvittavaa huomata, että esim. Kaarlo näkee hänet juuri samanlaisena pällinä kun näen itsekin.
Tässähän on kyse ihan siitä, että jokainen peilaa omat suosikkinsa siltä kannalta kenen kanssa tulisi pitkässä juoksussa itse toimeen. Itse pidän talolaisista Tatua, Kaarloa, Mikaa ja Jenniä sellaisina ihmisinä joiden kanssa viihtyisin. Hanne ja Karikin saattaisivat mennä pieninä annoksina, mutta toisen ylipirteys ja jälkimmäisen jatkuva höpöttely, jonninjoutava paskanjauhaminen ja perseennuoleminen rupeaisi vääjämättä vituttamaan melko nopeasti.
Sari, Ari, Heidi eivät ole millään lailla liikuttavia sen kummemmin pahassa kuin hyvässäkään, Mirka oli melko ärsyttävä, Mira on aivan hel-ve-tin ärsyttävä, ja Hena todennäköisesti universumin tyhmin juntti molopää ikinä missään. Häntä olisin kestänyt luultavasti sen aikaa kun paljuun hukkumisessa kestää.
Allekirjoitan kaiken mitä tossa kirjoitit. Uskomattoman samanlaiset mielipiteet tyypeistä kuin mullakin.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Quentin kirjoitti:
Allekirjoitan kaiken mitä tossa kirjoitit. Uskomattoman samanlaiset mielipiteet tyypeistä kuin mullakin.

Vaikutta siltä, että viihtyisin hyvin Miken ja Quentinin kanssa niin samanlaisia ovat meidän mielipiteet.

Kaarlo ei ole ehkä terävin työkalu vajassa, mutta suora rehellinen yksinkertaisuus on aina parempi kuin itserakkaus, välinpitämättömyys, huomionkipeys ja suorainainen tyhmyys mikä huokuu monesta muusta talon asukkaista.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Gellner kirjoitti:
No kun Kaarlo nimenomaan juonittelee. Muistelepa niitä saunapuheita esimerkiksi Tatun kanssa, puheita Jennin ja Hannen kanssa, terassilla Sarin kanssa ja viimeeksi pari päivää sitten uusien poikien kanssa saunassa.
Kuten tuossa jo sanottiin, tämähän on peliä! Juonittelu kuuluu ehdottomasti asiaan, ja totta hitossa sitä saa ja kannattaakin harrastaa. Kale on osoittanut oivia pelimiehen liikkeitä.

Mutta sehän on huomattu ettei katsojat tykkää "juonittelusta" tai viihteestä ylipäätään. Sohvalle vaan kaikki nypläämään toistensa hiuksia iloisina ja keskustelemaan vaikka ex-poikaystävistä niin mielenkiintoa riittää.

Kaarlohan tuolta on varjoäänestyksien perusteella lähdössä aivan puhtaasti. Minusta ohjelman viidyttävyyden kannalta oli jo surullista, että hmv-Mira päihitti äänestyksissä Henan ja Tatun.
 

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ilmoittaudun samaan kerhoon Miken, Quentinin ja Ioota Rhoon kanssa. Siitä huolimatta ymmärrän kyllä myös niitä, jotka pitävät Kaarloa vastenmielisenä sen vuoksi, miten hän suhtautuu Miraan. Olisi reilua Miraa kohtaan edes jollain tavalla yrittää kuvata sitä, miksi hänen suhtautumisensa on noin voimakasta, mutta valitettavasti Kaarlon ilmaisutaidot eivät tähän taida riittää.

Sitä sen sijaan en ymmärrä, miten joku voi pelätä Kaarloa. Tällaisille henkilöille suosittelisin esimerkiksi muuttoa Forssaan muutaman vuoden ajaksi, niin saisivat jotain perspektiiviä asioihin.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Poro24 kirjoitti:
Kuten tuossa jo sanottiin, tämähän on peliä! Juonittelu kuuluu ehdottomasti asiaan

Kaarlo ja Jenni vain eivät juonittele vaan he näyttävät olevan luonteeltaan kiusaajia. En haluaisi heidän kanssaan samaan työporukkaan tai harrastusporukkaan, koska juuri tuollaiset ihmiset rakentavat juoruilevia kuppikuntia. Kaarlokin on kuin pahainen ämmä. Ja Jennin laskelmointi onnistui ehkä aluksi, mutta nyt on todellinen luonne paljastunut.

Kaikista ei tarvitse pitää, mutta kaikkien suht tervepäisten kanssa voi tulla toimeen. Sitä kutsutaan kunnioittamiseksi.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Hemingway kirjoitti:
Kaikista ei tarvitse pitää, mutta kaikkien suht tervepäisten kanssa voi tulla toimeen. Sitä kutsutaan kunnioittamiseksi.

Tässähän tämä juttu juuri tulee. Se kunnioitus on ihmisen itsensä ansaittava. Ehkäpä Miraa ei kunnioiteta sen vuoksi, että nämä ihmiset näkevät erilailla kun sinä ja pitävät häntä feikkaavana huomionkipeänä suurisuisena käärmeenä mikä hän minunkin mielestäni on.
Mitä toimeentulemiseen tulee, niin ainakaan itse en tulisi suljetussa talossa vastenmielisen ihmisen kanssa toimeen viikkotolkulla 24/7 varsinkaan kun ei ole pakko, ja tuollahan ei ole, sillä ihmisiä on useita ja joka viikko on mahdollisuus nimetä ja toivoa että epämukava tyyppi lentää helvettiin sieltä.

Esim. meillä on selvästi erlaiset mieltymykset ihmisten suhteen joten emme todennäköisesti tulisi tuolla ollenkaan toimeen keskenämme. Siinä missä sinä yrittäisit kaikesta huolimatta _esittää_ olevasi ystävä kanssani ja pitää kiva-kiva ilmapiiriä yllä, niin minä en sitä tekisi.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Mike kirjoitti:
Tässähän tämä juttu juuri tulee. Se kunnioitus on ihmisen itsensä ansaittava.

Jos joku niin Mira on sen ansainnut. Hän on saanut lyöntejä toinen toisensa perään ja noussut yhä uudestaan. Häntä hyljitään jatkuvasti ja silti hän yrittää pysyä porukassa mukana. En minäkään pidä Miran persoonasta, mutta se ei oikeuta mihin tahansa.

_esittää_ olevasi ystävä kanssani ja pitää kiva-kiva ilmapiiriä yllä, niin minä en sitä tekisi.

Ei ole kysymys esittämisestä vaan kunnioittavasta suhtautumisesta, jonka pitäisi toteutua inhimillisessä kanssakäymisessä. Kaikki lääkärit eivät pidä kaikista potilaista eivätkä kaikki pomot kaikista työntekijöistä, mutta kypsä ihminen pystyy nousemaan kokemuksensa yläpuolelle ja suhtautumaan asioihin asioina ja ihmisiin ihmisinä. Kypsä pomo antaa palkinnon osaavalle, vaikka ei tämän persoonasta pitäisikään tai vaikka suorastaan inhoaisi sitä.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Hemingway kirjoitti:
Jos joku niin Mira on sen ansainnut. Hän on saanut lyöntejä toinen toisensa perään ja noussut yhä uudestaan. Häntä hyljitään jatkuvasti ja silti hän yrittää pysyä porukassa mukana. En minäkään pidä Miran persoonasta, mutta se ei oikeuta mihin tahansa.

Ehkä se liika yrittäminen on alusta asti ollut tämän ihmisen kohdalla se punainen vaate. Hänen oma käytöksensä aiheuttaa sen hylkimisen.
Lyöntien saaminenkin on aika vahva käsite. Pari kertaa hänet on haukuttu ja loput pillitykset ovat tulleet niinkin suurista asioista kun Mikan häntä kohtaan osoittamasta välinpitämättömyydestä, nimetyksi tulemisesta ja viikkotehtävän spurguksi jäämisestä.

Edit. Siis suurin osa Miran pillityksistä on ollut ihan tarpeetonta numeron tekemistä tyhjästä ja säälin kerjäämistä muilta asukkailta.



Hemingway kirjoitti:
Ei ole kysymys esittämisestä vaan kunnioittavasta suhtautumisesta, jonka pitäisi toteutua inhimillisessä kanssakäymisessä. Kaikki lääkärit eivät pidä kaikista potilaista eivätkä kaikki pomot kaikista työntekijöistä, mutta kypsä ihminen pystyy nousemaan kokemuksensa yläpuolelle ja suhtautumaan asioihin asioina ja ihmisiin ihmisinä. Kypsä pomo antaa palkinnon osaavalle, vaikka ei tämän persoonasta pitäisikään tai vaikka suorastaan inhoaisi sitä.

Nythän ei olla töissä, eikä missään muussakaan siihen rinnastettavassa paikassa. Suljettu paikka 24/7 ilman kummempia aktiviteetteja. Siinä alkaa tuossa ajassa jossain vaiheessa vituttaa omat kaverit ja perheenjäsenetkin, puhumattakaan ihmisestä jonka läsnäolo tökkii muutenkin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Antaa kyllä aika dorkan kuvan itsestään tuo peruskoulu-Mia tuossa sillanrakennuksessa. Ei se nyt NIIN vaikea rakennelma ollut ja luulisi nyt minuutissa tuon tasan yhden perusidean päähän tarttuvan.
 
Viimeksi muokattu:

Afan

Jäsen
Okei, Kaarlo ulos.

Tähän asti olen ollut kahden vaiheilla, kun en haluaisi kumpaakaan alkuperäisjäsenistä pihalle, mutta nyt Kale alkaa käydä hermon päälle. Talossa olijoille on kerrottu vartija-arvoituksen oikea vastaus, mutta Kaarlo jankkaa vastaan ja vastaan ja vastaan ja raivoaa muille suostumatta itse ajattelemaan edes vähää alusta... Ulos.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Afan kirjoitti:
Okei, Kaarlo ulos.

Tähän asti olen ollut kahden vaiheilla, kun en haluaisi kumpaakaan alkuperäisjäsenistä pihalle, mutta nyt Kale alkaa käydä hermon päälle. Talossa olijoille on kerrottu vartija-arvoituksen oikea vastaus, mutta Kaarlo jankkaa vastaan ja vastaan ja vastaan ja raivoaa muille suostumatta itse ajattelemaan edes vähää alusta... Ulos.
No johan nyt on! Siis juuri tuon takia se sinne pitääkin jättää!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mike kirjoitti:
Edit. Siis suurin osa Miran pillityksistä on ollut ihan tarpeetonta numeron tekemistä tyhjästä ja säälin kerjäämistä muilta asukkailta.

Tämä saattaa tulla yllätyksenä sinne kylmään maailmaan mutta jotkut saattavat itkeä myös ihan omaa pahaa oloaan, ei huomionkipeydestä. Herkkä ihminen, kuten Mira näyttäisi olevan, saattaa pillahtaa itkuun pienemmästä asiasta kuin henkisesti kova.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
En tietenkään ole hankkinut 24/7 palvelua, enkä varsinkaan sellaista katselisi keskellä yötä, mutta satuin silti kuulemaan viime yönä tapahtuneesta hauskasta hetkestä. Kaarlo tosiaan pisti aika shown päälle tämän arvoituksen kanssa ja oli kuulemma nähtävää koko rahalla.

Toivottavasti näyttävät tänään ainakin parhaat palat tuosta totaalisesta sekoamisesta. Huippukamaa!
 

krobbe

Jäsen
Rontti kirjoitti:
En tietenkään ole hankkinut 24/7 palvelua, enkä varsinkaan sellaista katselisi keskellä yötä, mutta satuin silti kuulemaan viime yönä tapahtuneesta hauskasta hetkestä. Kaarlo tosiaan pisti aika shown päälle tämän arvoituksen kanssa ja oli kuulemma nähtävää koko rahalla.

Toivottavasti näyttävät tänään ainakin parhaat palat tuosta totaalisesta sekoamisesta. Huippukamaa!

Aivan, jätkä on taitanut ottaa vuorotteluvapaata vuoden loppuun asti, ettei työnteko haittasisi tätä kulttuuri pläjäystä tuolta Vittusaatananiinku-talosta. Et vai, minä ainakin olen.

Tottakai ne näyttää Kaarlon sekoilun, eihän siellä nykeisellään niinku muuta tapahdukkaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Päiväuni- ja kiroilukielto

Subin sivujen mukaan talossa on nyt sitten päiväuni- ja kiroilukielto voimassa, jokainen kirosana vie 5 minuuttia lämpimän veden tuloajoasta (eilinen saldo kuulemma oli yli 50 kirosanaa, joista Kaarlon suusta tuli suurin osa) ja eilen Jenniä ja Miraa huomautettiin päikkärikiellon rikkomisesta ja nyt tänä aamuna nuo molemmat on herätetty jo klo 5 aamulla.

Mitähän näilläkin kielloilla haetaan? Kirosanoista ei ole mitään haittaa (vaikka se hieman hölmön kuuloista on kun joka toinen sana on kirosaja) ja nukkuminen nyt on ihan ihmisen perustarpeita ja unen riistämisen mielekkyyttä en myöskään ymmärrä. Ketä se viihdyttää kun asukkaat vaeltaa tuolla puoliunessa zombieina kun eivät saa nukkua tarpeeksi?
 
Viimeksi muokattu:

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kävin tuossa vilkaisemassa tuota fiilismittaria. Uudet asukkaat ovat joka päivä nimenneet mieluisimman ja epämieluisimman asuintoverin. Kaikki uudet ovat nimenneet toisiaan epämieluisimmiksi asuintovereiksi. Sen sijaan mieluisimpia ovat olleet vanhat kaikilla paitsi Mialla. Itseäni tämä yllätti. Nämä uudet eivät tunnu olevan kovin tiiviisti yhdessä, vaikka niin olisin olettanut.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Borre kirjoitti:
Kävin tuossa vilkaisemassa tuota fiilismittaria. Uudet asukkaat ovat joka päivä nimenneet mieluisimman ja epämieluisimman asuintoverin. Kaikki uudet ovat nimenneet toisiaan epämieluisimmiksi asuintovereiksi. Sen sijaan mieluisimpia ovat olleet vanhat kaikilla paitsi Mialla. Itseäni tämä yllätti. Nämä uudet eivät tunnu olevan kovin tiiviisti yhdessä, vaikka niin olisin olettanut.

Ihan arvauksena niin ehkä ne uudetkin on seurannut tätä sarjaa tuon ensimmäisen 5 viikkoa ja nämä vanhat on niille tutumpia kuin heidän kanssaan samaan aikaan tulleet.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
flintstone kirjoitti:
Ihan arvauksena niin ehkä ne uudetkin on seurannut tätä sarjaa tuon ensimmäisen 5 viikkoa ja nämä vanhat on niille tutumpia kuin heidän kanssaan samaan aikaan tulleet.

Näinhän se varmaankin on. Luulisi kuitenkin, että tuossa ajassa olisi löytynyt se inhokki, kuten tälläkin palstalla on tehty. Taitaa olla niin, että taloon tullessa joutuu muuttamaan käsityksiään rankasti. TV:ssä heilunut idiootti saattaakin osoittautua ihan mukavaksi tyypiksi ja asioita joutuu miettimään uudestaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös