Suomen Big Brother 2006

  • 851 929
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Afan

Jäsen
JimmyMac kirjoitti:
No johan nyt on! Siis juuri tuon takia se sinne pitääkin jättää!

Tässä on toki pointtinsa. Se pieni ero on siinä, että kilpailija on viihdyttävä aiheuttaessaan konflikteja talossa, mutta siinä vaiheessa kun minua itseäni alkaa ärsyttää, niin itseäni alkaa ärsyttää.

Jennin housujen näkeminen saa kyllä toivomaan, että äänestyksessä olisivat ihan eri henkilöt.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Afan kirjoitti:
Tässä on toki pointtinsa. Se pieni ero on siinä, että kilpailija on viihdyttävä aiheuttaessaan konflikteja talossa, mutta siinä vaiheessa kun minua itseäni alkaa ärsyttää, niin itseäni alkaa ärsyttää.

Jennin housujen näkeminen saa kyllä toivomaan, että äänestyksessä olisivat ihan eri henkilöt.
Jep, menee sitten henkilökohtaisten mielipiteiden puolelle, että mikä ketäkin ärsyttää. Minua Kaarlo on tähän mennessä ainoastaan viihdyttänyt. Siinä samaa mieltä, että Jenni olisi se, jonka minä toivoisin tuolta vanhoista lähtevän seuraavana.
 

krobbe

Jäsen
Joo, kyllähän se on niin, että pois sieltä pitäisi saada tussut kuten Hanne. Kaarlo on idiotismissaan ideaali jäsen tuohon seurakuntaan.

Ps. Jostain syystä Kaki on alkanut taantumaan pahemman kerran, ei jaksaisi enää innostaa edes herran leopardipikkarit, jotka alkuvaiheessa saivat minut todella kuumaksi.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
krobbe kirjoitti:
Joo, kyllähän se on niin, että pois sieltä pitäisi saada tussut kuten Hanne. Kaarlo on idiotismissaan ideaali jäsen tuohon seurakuntaan.

Ps. Jostain syystä Kaki on alkanut taantumaan pahemman kerran, ei jaksaisi enää innostaa edes herran leopardipikkarit, jotka alkuvaiheessa saivat minut todella kuumaksi.
Jep. Hienoista taantumista oli havaittavissa, kun porukka kävi viime viikolla vähiin. Toivottavasti pääsee uudelleen vauhtiin nyt kun on lisää ihmisiä talossa. On silti edelleen oma suosikkini. Eilen esim. ilmoitti ystävällisesti, että runkkauksen käsikirja päättyy luonnollisestikin eläkeläisille kohdistettuun lukuun: "Löysällä kullilla virpominen".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
krobbe kirjoitti:
Joo, kyllähän se on niin, että pois sieltä pitäisi saada tussut kuten Hanne. Kaarlo on idiotismissaan ideaali jäsen tuohon seurakuntaan.

Kaarlo on silloin tällöin nähtävästi tahattomasta hauskuudesta huolimatta sellainen kaveri että ainakaan minä en jää kaipaamaan. Samalla tuo kiusajengi hajoaisi lopullisesti. Tosin jos saisin valita niin pistäisi ennemmin Jennin pihalle kuin Kaarlon. No Kaarlo näyttäisi olevan nyt lähtövuorossa ainakin noiden eri varjoäänestysten ja NordicBetin kertoimien perusteella.

Ja hyvä niin sillä Sari on hyväntahtoinen ja mukavan oloinen typy. Pieni annos inhimillisyyttä tähän kovaan maailmaan ei koskaan ole liikaa.
 

Kyle

Jäsen
Tuli mieleen että mikähän järki tossa illan koostelehtyksessä on kun ne ovat edellisen päivän tapahtumia. Tänäänhän nähdään suunninpiirtein keskiviikon päätapahtumat kello 9:00 - 24:00 väliseltä ajalta. Mielestäni olisi järkevämpää että päälehtyksessä näytettäisiin viimme illan tapahtumat klo. 20-24 ja samanpäivän tapahtumat 9-20 väliseltä ajalta.

Tämä auttaisi myös niitä jotka eivät omista 24/7 olemaan edes vähän ajantasalla talon tapahtumisista. Varsinkin tietyissä tapauksissa tämä on hämäävää, kuten kun asukas on häädetty, voi iltapäivälehdistä lukea että näin on käynyt. Silti vielä illan päälehtyksessä tämä asukas on tyytyväisenä talossa. Myös viikkotehtävät vievät mielenkiintoa, nyt jo ratkenneen viikkotehtävän katsomista saa odottaa yli vuorokauden. Sen sijaan pääsemme "jännittämään" rakentaakohan ne nyt sitä siltaa oikeaoppisesti.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
flintstone kirjoitti:
Ja hyvä niin sillä Sari on hyväntahtoinen ja mukavan oloinen typy. Pieni annos inhimillisyyttä tähän kovaan maailmaan ei koskaan ole liikaa.
Nyt ei olla kovassa maailmassa, vaan big brother -viihdeohjelman katsomossa. On kyllä huvittavaa huomata kuinka erilaisia asioita ihmiset tästä ohjelmasta haluavat. Toisia kiinnostaa, ehkäpä raa'asti, pelkkä viihde - toiset taas haluavat nähdä mahdollisimman harmonisen miniyhteiskunnan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
JimmyMac kirjoitti:
Nyt ei olla kovassa maailmassa, vaan big brother -viihdeohjelman katsomossa. On kyllä huvittavaa huomata kuinka erilaisia asioita ihmiset tästä ohjelmasta haluavat. Toisia kiinnostaa, ehkäpä raa'asti, pelkkä viihde - toiset taas haluavat nähdä mahdollisimman harmonisen miniyhteiskunnan.

Minusta Sari tarjoaa myös ihan kivasti viihdettä, varsinkin humalassa (vaikka se epävireinen laulaminen vaiNN ärsyttääkin). Sarin tarjoama viihde kevyttä hömppäviihdettä kun vastaavasti Kaarlon tarjoama viihde on raskassoutuisempaa ja rankempaa, jossa on silloin tällöin myös ikäviä ja ainakin minua häiritseviä piirteitä.

Ja kuten varmaan on tullut jo selväksi niin minun tämän hetken suosikit on Kari, Sari ja Mira ja uusista Piritta sekä Jani. Mutta loppujen lopuksi minun mielipiteellä ei kuitenkaan ole suurta merkitystä kun en itse meinaa edelleenkään näihin äänestyksiin osallistua.
 

Redbull

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Minusta Sari tarjoaa myös ihan kivasti viihdettä, varsinkin humalassa (vaikka se epävireinen laulaminen vaiNN ärsyttääkin). Sarin tarjoama viihde kevyttä hömppäviihdettä.

Antaisitko esimerkkejä Sarin tarjoamasta viihteestä.

Tirkistely? Älykkyysosamäärä? Rajoittuuko näihin?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sarista

Redbull kirjoitti:
Älykkyysosamäärä?

Oliko tämä joku Mensan-testi?

Sari on hauska säikähtäessään, eikä tuota ole todellakaan vaikea toteuttaa. Sari myös järjestää säpinää talon miehissä jatkuvalla sylissä kiehnäämisellä (tekee tuota myös selvänä). Sari vaikuttaisi olevan melkeinpä aina iloinen ja avoin, Sari myös osallistuu hyvin talon elämään eikä jää taustalle seinäruusuksi.

Mitä viihdettä Kaarlo sitten tarjoaa? Muiden kiusaamista, kiroilua ja raivonpuuskia? Jääkö tähän?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
flintstone kirjoitti:
Oliko tämä joku Mensan-testi?

Sari on hauska säikähtäessään, eikä tuota ole todellakaan vaikea toteuttaa. Sari myös järjestää säpinää talon miehissä jatkuvalla sylissä kiehnäämisellä (tekee tuota myös selvänä). Sari vaikuttaisi olevan melkeinpä aina iloinen ja avoin, Sari myös osallistuu hyvin talon elämään eikä jää taustalle seinäruusuksi.

Mitä viihdettä Kaarlo sitten tarjoaa? Muiden kiusaamista, kiroilua ja raivonpuuskia? Jääkö tähän?

Kumpikaan ei tarjoa yhtään mitään, joten molemmat pihalle.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Kaarlo:

+ Äijämeininkiä
+ Raivareita
+ Potentiaalia väkivaltaan
+ "LOPETA SE AKTI"-sanonta

- Lapsellista vinkumista ei jaksa pidemmän päälle
- Juoruämmä
- Osa kolmen koplaa, kuppikunnat vopite haistaa paskan
- Taloon tuli uusia äijiä (Jani ja Jaakko), jotka sinkkuja, Kaarloa ei välttis tarvita enää

Sari:

+ Perse
+ Tissit
+ Slutimaisuus
+ Känniääliö
+ Hyvät meikit
+ Antaa Kakin pervoilla itsellään

- Jutut aivan kauheaa tasoa
- Päivänsäde ja Menninkäinen mukaelmat
- Meikittömänä hirveän näköinen

Huoh... 50/50 mulle kyllä tämä.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Miten tuo vartija homma menee? Mitä nuo tuolla mietiskeli?

Tuohan on suoraan Wilhelm Tell sarjasta kolmoselta mutta kun en nyt muista oikeaa vastausta.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo vessanharjalta näyttävä albiino on kyllä todella rasittava kaveri. Kamala länkyttäminen koko ajan ja keksii arvoituksia joihin ei tiedä vastausta. Uloooos.
 

Quentin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lorvi kirjoitti:
Miten tuo vartija homma menee? Mitä nuo tuolla mietiskeli?

Tuohan on suoraan Wilhelm Tell sarjasta kolmoselta mutta kun en nyt muista oikeaa vastausta.
Kysymys: Sanoisiko toinen vartija sinun vartioivan ovea taivaaseen?
1) Valehtelija vartioi ovea taivaaseen: valehtelija sanoo "ei", koska todenpuhuja sanoisi "kyllä".
2) Valehtelija ei vartioi ovea taivaaseen: valehtelija sanoo "kyllä", koska todenpuhuja sanoisi "ei".
3) Todenpuhuja ei vartioi ovea taivaaseen: todenpuhuja sanoo "kyllä", koska valehtelija sanoisi "kyllä".
4) Todenpuhuja vartioi ovea taivaaseen: todenpuhuja sanoo "ei", koska valehtelija sanoisi "ei".
Johtopäätös: aivan sama kumpi puhuu totta, koska vastaus "ei" joka tapauksessa tarkoittaa ovea taivaaseen.

edit: Kopioin tän yhdeltä toiselta palstalta, mut noin se kai menee.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lorvi kirjoitti:
Miten tuo vartija homma menee?

Esimerkiksi kysymällä toiselta vartijalta: "Kumpaa ovea vartijakaverisi suosittelisi?".

Ja menemällä sen jälkeen juuri siitä toisesta ovesta.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eihän tuota Kaarloa voi pistää pihalle. Kukaan muu ei voi alkaa väittelemään tuollaisesta asiasta tuollaisella kiihkolla.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
BB-Kaarlo on mahdollisesti typerin koskaan elänyt monisoluinen organismi. Ei tollasta voi olla.

muaddib
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Borre kirjoitti:
Eihän tuota Kaarloa voi pistää pihalle. Kukaan muu ei voi alkaa väittelemään tuollaisesta asiasta tuollaisella kiihkolla.

Niin samaa mieltä,niin samaa mieltä...Tähän asti ehdottomasti parasta viihdettä koko sarjassa. Sari voisi painua aikakoneella takaisin vuoteen 1995 kampailemaan keskijakaustaan.
 

Distu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & HIFK
Seuraan ohjelmaa aktiivisesti. Paria vapaa-aikakiireistä viimepäivää lukuunottamatta olen jokaisen ilmestyneen koostejakson katsonut, kuten myös suoratkin sunnuntailähetykset. Live 24/7 -digitaalitelevisio-ohjelmaa ja selainlähetyksiä en ole kertaakaan katsonut, koska näihin minulla ei ole ollut mahdollisuutta.

Ohjelma on ensimmäinen ikinä seuraamani Big Brother. Mainostettiin paljon, joten päätin katsoa ensimmäisen jakson, josta innostuin katsomaan sarjan toisensa perään. Aikaisemmin en siis ole aktiivisesti minkään maan BB:tä seurannut lukuunottamatta Suomen ensimmäisen Big Brotherin "päätösjaksoa". Myöskin ensimmäinen aktiivisesti seuraamani tosi-TV-sarja.
Seuraan Big Brotheria, koska ihmiset ja oma saman- ja erilaisuuteni joidenkin kanssa, ihmisluonto ja -suhteet, käsikirjoittamaton tosi-TV-elämä ja sen tuomat rajoitteet talon sisällä ja viihde.

Mitä suosikeihin tulee, niin parilla ensimmäisellä viikolla suosikkejani äkkituomittuna olivat Henri ja Ari, myöhemmin Kari ja Tatu, nyt muutamalla viimeisimmällä viikolla ehdoton suosikkini on ollut Kaarlo. Olen Kaarlon kanssa melko samankaltainen, joten olen onnistunut luonnollisesti samaistumaan hänen kanssaan.
Mitä uusiin tulee, niin oma kaima, Jani, on olemukseltaan ja luonteeltaan mieleeni. Piritta taas ei pure, suurimmassa osassa varmaan olemuksen ja aatteiden tuomitseminen näin muutaman päivän perusteella.

Itse pysyttäydyn alkuperäisasukkaiden voittamisen suosimisessa. Lievästi "epämoraalista", jos joku kolmannesosan kaudesta kuluttua tulee ja vie potin. Tosin, se ei tässä ole tärkeintä minulle. Kaarlo mitä luultavammin lähtee sunnuntaina pois BB-talosta. Sari ei ole mieleeni; olemus, käytös (ja teot, ei erityisiä, mutta ei kiitos).
 

Quentin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei sitten näytetty sitä kun n. 10 min. päästä Kale hokas sen jutun. Oli nöyrää poikaa ja myönsi olleensa väärässä. Menee jo vähän yli toi tuotantoväen manipulointi. Kale on tainnut kusta Räisäsen aamumuroihin.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Mängimies kirjoitti:
No, mutta sehän onkin Tampereelta.

Sorry, tolla ei pääse vielä edes lähelle Kaarlon "tasoa". Lisää tuohon pari vittuvittusaatanaa ja joku mielipuolena tuijottava ja leuka polvissa meuhkaava Wolverine-hymiö niin katsotaan uudestaan.

muaddib
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös