Onko joku miettinyt tuota, kun Sorella on sanonut että hän tiesi tulevansa kesken ohjelman BB-taloon?
Itse olen ollut siinä uskossa että Sorella tuli stuntiksi, kun Heidi kengittiin pihalle. Jos kuitenkin Sorella on tiennyt ohjelman alusta alkaen tämän väittämänsä asian, niin eikö se tarkoita sitä että talossa on kaksi ihmistä liian vähän, jotta ohjelma menisi alkuperäisen suunitelman mukaan? Koska jos Heidiä tai Mikaa ei olisi kengitty pihalle, olisi talon väkimäärä plussan puolella Sorellan tulon jälkeen (+1).
Onkohan tuo laskettu niin, että jos ketään ei olisi kengitty pihale, olisi äänestykset menneet kohdilleen tuolla +1 määrällä? Ja nyt kun ollaan pari miinuksella, pitää kaksi äänestystä peruuttaa..
Toi Sorellan käytös on muutenkin aika omituista. Jos mulla olisi lapsi, niin en kyllä helvetissä päästäisi sitä tuollaisen akan opetettavaksi. Noin huomionkipeä ja henkisesti epätasapainoinen ihminen jolla on vielä helvetin huono itsetunto. Sellaisenko pitäisi opettaa lapsia kasvamaan henkisesti ja arvostamaan itseään?
Tuntuu siltä että koko Sorella on näyttelijä joka on käsikirjoitettu mukaan. Nämä "itkukohtaukset" esim. eilisessä jaksossa (eli siis tiistain tapahtumat) eivät kovin aidoilta vaikuttaneet. Muutenkin naisen käytös on sellaista että en millään voi uskoa hänen olevan opettaja.
Ensi maanantaina sitten paljastetaan että Sorella-Mika episodi oli suurta bluffia ja Sorella on näyttelijä ja plapla..