Suomen Big Brother 2006

• 852 988
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Nyt tuotantotiimin pitäisi tehdä tosiaan peliveto ja laittaa taloon vähintään 3 uutta asukkia mielummin 5 niin oltaisiin aivan uudessa tilanteessa. Vanha kuppikunta joutuisi ahtaalle, kun se joutuisi jopa alakynteen talossa. Nythän se on selvää, että jos sinne uusia asukkeja tulee yksi kerrallaan niin vanhat napsii ne yksitellen äänestykseen ja pinkit puhelimet hoitavat lopun.

BB voisi myös vähän aloittaa psykologosta lämmittämistä. Katkaista vedet, lämmitys ja sähköt viikoksi yms. Mira hajoisi ainakin varmasti ja todennäköisesti myös Sorella.

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
Miltä kuulostaisi, jos taloon laitettaisiin yksi tai kaksi seuraavien vähemmistöjen edustajaa:

- somalimaahanmuuttaja
- romani (manne)
- kiihkomuslimi
- juutalainen

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tarkkailija kirjoitti:
Yleisiöllä ei mielestäni ole muuta tehtävää kuin äänestää Sorella ulos talosta heti kun paikka siihen tulee. Liian paljon sai viikossa aikaiseksi uudeksi asukkaaksi, mistä kukaan tietää jos hänelle olikin annettu ohjeet ennalta aiheuttaa hämmennystä ja uutisia!?
Outoa. Itse ymmärsin, että Sorellan tulon aikoihin harmiteltiin, että taloon tuli tylsä ala-asteen opettaja, joka ei saa mitään aikaiseksi.

Nyt kun hämmänkiä syntyikin, niin sekään ei ole hyvä.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tarkkailija kirjoitti:
Mielestäni Sorellakin olisi pitänyt poistaa talosta, jos kerran jotkin tutkimukset tapauksen johdosta on aloitettu.

Jokseenkin samaa mieltä. Täysin selvillä en laintulkinnasta tällaisissa tapauksissa ole (tietysti BB-talo ei ole "normaali ympäristö" eli en tiedä miten juuri esim. nauhoituksiin suhtaudutaan), mutta jotenkin tuntuisi loogiselta, että molemmat asianomaiset olisivat poliisin tavoitettavissa tutkinnan aikana. Teoriassahan Sorella voi olla talossa loppuun asti, jolloin asia venyy. Tämä nyt varsinkin, kun BB-tuotantotiimi pesi kätensä asiasta poliisitutkintasyyllä.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Rodion kirjoitti:
Miltä kuulostaisi, jos taloon laitettaisiin yksi tai kaksi seuraavien vähemmistöjen edustajaa:

- somalimaahanmuuttaja
- romani (manne)
- kiihkomuslimi
- juutalainen

Sekä Tony Halme.

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Miksiköhän Ilta-Sanomien pääsivulla on suuri teksti: "BB-Mikan rikosepäily: Hyväksikäyttö" ja sitten siinä onkin Kaarlon kuva...

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Tarkkailija kirjoitti:
Mielestäni Sorellakin olisi pitänyt poistaa talosta, jos kerran jotkin tutkimukset tapauksen johdosta on aloitettu.

Jutun tutkinnanjohtaja rikoskomisario Jukka Kaski sanoo, että tapahtuman molempia osapuolia on jo kuultu.

- Molemmat henkilöt on kuulusteltu tiistaina illansuussa Espoon poliisilaitoksella.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
everon kirjoitti:
Jutun tutkinnanjohtaja rikoskomisario Jukka Kaski sanoo, että tapahtuman molempia osapuolia on jo kuultu.

- Molemmat henkilöt on kuulusteltu tiistaina illansuussa Espoon poliisilaitoksella.

Ahaa, tämä selvensikin. Sorella kun kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen, josta hän tuli pois vasta kolmen tunnin kuluttua.

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Suorastaan häkellyttävää settiä tulee tämän Mika&Sorella-episodin tiimoilta.

Tuohan nyt oli päivänselvä juttu,että asiasta tulee poliisitutkinta. Hyväksikäyttö ei käsittääkseni ole asianomistajarikos(saa korjata jos olen väärässä) ja poliisin on pakko aloittaa tutkinta, ettei kukaan pääse syyttämään virkavelvollisuuden laiminlyömisestä.

Tuotantoyhtiö pesee kätensä ja kerää hillot pois kuleksimasta. Valitettavasti kahden ihmisen maine on mennyttä kunhan seiska ja katso pääsevät vauhtiin.

Toisaalta, ken leikkiin lähtee...

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt kun olen arvannut kaiken muunkin oikein tähän mennessä, niin heitetään villi veikkaus, että seuraavaksi taloon astelee se julkkis, jota Sari eilen viimeksi mainosti panneensa ennen taloon tuloaan. Ja sitten vaan viinaa taloon...

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valittajien luvattu maa
grace kirjoitti:
...Karissa, Sarissa ja Mirassa on edes jotain särmää muiden nyhveröiden kadotessa talon pieneen harmaaseen massaan.
Nimien perusteella Larissa Lasutina olisi show'n hyvä lisäys. Koska jenkkiohjelmissa on nykyään mukana se kiintiölatino, niin pitäähän modernin kiintiöajattelun mukaan kisassa olla mukana myös kiintiövenakko...

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
polvipetteri kirjoitti:
Nyt kun olen arvannut kaiken muunkin oikein tähän mennessä, niin heitetään villi veikkaus, että seuraavaksi taloon astelee se julkkis, jota Sari eilen viimeksi mainosti panneensa ennen taloon tuloaan. Ja sitten vaan viinaa taloon...
Eli siis taloon : Louis Cypher

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ice Hockey kirjoitti:
Harvinaisen tyhmiä ideoita mitä tuolla ensi viikosta lähtien tulee tapahtumaan, no osa varmasti tai toivottavasti huumorilla heitetty. No kukapas sen tietäis mitä tuolla tulee tapahtumaan. En kyllä itsekään osaa mitään tuohon heittää. Ja ei se tosiaan tän viikon tehtävää kyllä tarkoita.

Olen lähes satavarma (tosin pelkkä fiilis), että maanantaina taloon passitetaan 4-5 uutta kilpailijaa. Koko pakka saadaan täysin sekaisin ja viihdearvo nousee taas rytinällä.
Sehän on selvää, että tällaista näätimistä (5 naista ja vain 2 miestä) ei kukaan jaksaisi katsoa kahta kuukautta.

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Lorvi kirjoitti:
Ei hitto tota leijonaa!

Naurattaa ihan helvetisti. Varmaan Perttu maskin takana. :D

Lisää tätä!

Samainen leijona oli viime lauantain huumassa, joten olisikohan leijonan sisällä ollut Lorenz/Jaska ja jotai juttua nähtäisiin Lauantai-iltana ko. ohjelmassa. Mene ja tiedä.

Leijonalle ehdottomasti :thumbs_up: :D

EDIT: Sori nyt kun meni hieman väärin... onhan tuo kuitenkin todella suuri moka ja tärkein pointti tässä viestissä. Korjataan korjataan.

Viimeksi muokattu:

Sabata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vesa kirjoitti:
Eli siis taloon : Louis Cypher

Jaa mä taloon vai? Olen tismalleen Louis Cypherin näköinen meinaan. Oon saanu kuullatkin siitä muutaman kerran.
Tosin kynnet olen pureskellut vähän lyhyemmiks ;)

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olpa kirjoitti:
Leijonalle ehdottomasti :thungs_up: :D

Mitäs ne semmoset on? Thongit tiedän ja thumbit, mutta että thungit?

Joo ei ole taas mielikuvitus liikaa päätä pakottanut viikkotehtävien keksijöillä. Leijona käväisi talossa pari mutkaa ja thats it. Normaalityöpaikasta saisi potkut jos hoitaisi työnsä nuin paskasti.

J.Petke

Jäsen
Jatkan tätä Sorella kampanjaani....

Vihdoinkin talolaiset saivat ostaa kioskilta olutta ja muuta juomaa ja pääsivät taas minuuttipeliin käsiksi. Hauskaa tuntuu olevan ja riemua riittää. Vihdoinkin talolaiset pääsevät irroittelemaan edes hieman..

KUNNES.. Minuuttipelin aikana Sorella rupeaa nyyhkyttämään ja muut tietysti kysyvät että onko joku hätänä. Sorella vastaa siihen että "ei mulla mikään oo, jatkakaa vaan, enhän mä tähän porukkaan kuulu muutenkaan". Kaikki voi arvella talolaisten riemun tämän jälkeen. Ilmeisesti ei taas osoitettu liikaa huomioo Sorellan suuntaan..

Tästä ensi maanantaista vielä, toivon että taloon pistetään samaan aikaan joku 4 uutta kilpailijaa ja pakka menee ihan täysin uusiksi.

edit: mira näyttää pelaavansa itseään näyttävästi taas kerran ensi viikon äänestykseen.

Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vaikka Sorellaa säälinkin, ihan oikeasti, niin mä kyllä hänenä lähtisin menemään. Ihan vaan hänen tulevaisuutensa ja mielenterveytensä takia. Ei BB-talo ole häntä varten, varsinkin kaiken tapahtuneen jälkeen. Tai puhuisi edes BB:n päälääkärille, jospa olo helpottaisi.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tähän mennessä parasta ja kiinnostavinta Big Brotherissa:

1. Alpakat
2. Leijona

Turisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naisten lentopallomaajoukkue
Nyt hereille tuottaja Räisänen, hommaa taloon Nykänen ja Keskinen, jotta oikeasti saadaan säpinää kämäseen ohjelmaan !

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kohta menee kaikki astiat nurin tuon penteleen risellan takia. Jatkuva marmattaminen ja vollottaminen kun ei pääse muiden kanssa lenkille. Mikälie mustapää sanoi vielä pahasti ja vuuhuu. Onneksi pääset sunnuntaina takaisin normaaliin maailmaasi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.