Riksuliini78
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, TuTo, Michael Schenker Group
Eipä tullut suurena yllätyksenä Janin tippuminen,kun vastassa oli Sari...toki tiukempaa pistekisaa odotin. No,ehkä näin oli hyvä..pääsee Janikin niille treffeille.;) Mitäs veikkaatte,kuka lähtee talosta seuraavana? Oma veikkaukseni on Olli..hauska tyyppi,mutta ei tollasta kaksnaamaista "kihloissa mutta silti piip muita"-touhua jaksa katsoa. Onhan toki syytä Hannessakin kun lähtee leikkiin mukaan,mutta kyllä Ollissa vois olla sen verran miestä,että osaa sanoa ei. Osottais,että kunnioittaa Kalaa... En tiedä mitä mieltä te muut olette,mutta mun mielestä Ollin käytöstä ei voi laittaa viinan piikkiin. Viina vaan antaa tekosyyn tehdä asioita,joita ehkä kuitenkin jossain vaiheessa tekis..ja sillon vielä ihan selvinpäin. Mutta joo,nyt innolla odottamaan uutta viikkotehtävää ja äänestykseen joutujia...:)
Ja mikäli itse saan päättää,niin kyllä se on Manki joka tulee takaisin.:D Mukava mutta silti rauhallinen ja rento tyyppi. Ja muistaakseni tuli kaikkien kanssa toimeen.
Ja mikäli itse saan päättää,niin kyllä se on Manki joka tulee takaisin.:D Mukava mutta silti rauhallinen ja rento tyyppi. Ja muistaakseni tuli kaikkien kanssa toimeen.
Viimeksi muokattu: