Suomen Big Brother 2006

  • 851 757
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JWill kirjoitti:
Ja varsinkin se, ettei voi suoraan asioita myöntää, vaan leikkii jotain tietämätöntä. Selkärangaton nilkkipaska, sut saadaan vielä!

Totta. Juuri tuo "mevaannukuttiinvierekkäin" -vakuuttelu on melkoisen säälittävää toimintaa, varsinkin kun kaikki ovat nähneet mitä oikeasti tapahtui. Luulisi, että Olli ottaisi opikseen känniaamujen morkkiksista, mutta ei näköjään ota. Kannattaako oikeasti kuuden vuoden parisuhde uhrata parin illan jutun takia?
 

krobbe

Jäsen
Ei myöskään pidä unohtaa Hannen roolia tässä vierekkäinnukkumis-tapahtumassa. Vaikka ienirvistäjä tietää, että Olli on vakisuhteessa (taitaa olla peräti kihloissa) tämä hieho hinkkaa itseään aina tilaisuuden tullen Olliin. Mielestäni suorastaan tyrkyttää itseään aivan kuin vosu, mikä tyttö itse asiassa käytöksensä perusteella onkin.

Onko Hannella lainkaan itsetuntoa kun kaiken kansan nähden tarjoaa itseään varatulle pojalle?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, jep. Olli on sankari ja Hanne huora. Näin se aina menee.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
krobbe kirjoitti:
Ei myöskään pidä unohtaa Hannen roolia tässä vierekkäinnukkumis-tapahtumassa. Vaikka ienirvistäjä tietää, että Olli on vakisuhteessa (taitaa olla peräti kihloissa) tämä hieho hinkkaa itseään aina tilaisuuden tullen Olliin. Mielestäni suorastaan tyrkyttää itseään aivan kuin vosu, mikä tyttö itse asiassa käytöksensä perusteella onkin.

Onko Hannella lainkaan itsetuntoa kun kaiken kansan nähden tarjoaa itseään varatulle pojalle?

Tai sitten Hannea ei vaan kiinnosta mitä muut ajattelee, Ollissa se vika on jos sitä nyt niin on pakko katsoa että syypää pitää hakea. Hanne on vapaa tekemään talossa mitä haluaa mutta Olli ei. Olli voisi kontrolloida tilannetta mutta ei kontrolloi, ehkä suhde "kalaan" ei olekkaan niin loistava miltä se saattaa vaikuttaa.

Idioottimaista analysointia paikoittain täälläkin harrastetaan. Mutta ei siitä sen enempää. Mulle on ihan sama mitä talossa tapahtuu kunhan vain jotain säpinää on.
 

Redbull

Jäsen
krobbe kirjoitti:
Ei myöskään pidä unohtaa Hannen roolia tässä vierekkäinnukkumis-tapahtumassa. Vaikka ienirvistäjä tietää, että Olli on vakisuhteessa (taitaa olla peräti kihloissa) tämä hieho hinkkaa itseään aina tilaisuuden tullen Olliin. Mielestäni suorastaan tyrkyttää itseään aivan kuin vosu, mikä tyttö itse asiassa käytöksensä perusteella onkin.

Subin sivuilta: Big Brotheriin Olli lähti saadakseen lomaa töistään ja myös tulevasta vaimostaan.

Tämän iltainen(?) mullistus on tasoa

a) Vierailija(t)

b) Ollin tunnustus

c) Uskomattoman käsittämättömän valtava mullistus, tyyliin sähkökatko 25min.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Redbull kirjoitti:
Subin sivuilta: Big Brotheriin Olli lähti saadakseen lomaa töistään ja myös tulevasta vaimostaan.

Tämän iltainen(?) mullistus on tasoa

a) Vierailija(t)

b) Ollin tunnustus

c) Uskomattoman käsittämättömän valtava mullistus, tyyliin sähkökatko 25min.

Mä en usko että mikään noista. Olen 100% varma, että kyseessä on ilmoitus siitä että kaikki asukkaat ovat vastedes nimettyinä.
 

krobbe

Jäsen
!

Gellner kirjoitti:
Jep, jep. Olli on sankari ja Hanne huora. Näin se aina menee.

Hieman itsetuntoa peliin tyttö.

Olli on ilman vaiheita se suurin syyllinen, se jos hieman arvostellaan Hannen asennetta tilanteeseen tekee se hänestä huoran, plääh.

Lorvi kirjoitti:
Tai sitten Hannea ei vaan kiinnosta mitä muut ajattelee, Ollissa se vika on jos sitä nyt niin on pakko katsoa että syypää pitää hakea. Hanne on vapaa tekemään talossa mitä haluaa mutta Olli ei. Olli voisi kontrolloida tilannetta mutta ei kontrolloi, ehkä suhde "kalaan" ei olekkaan niin loistava miltä se saattaa vaikuttaa.

Idioottimaista analysointia paikoittain täälläkin harrastetaan. Mutta ei siitä sen enempää. Mulle on ihan sama mitä talossa tapahtuu kunhan vain jotain säpinää on.

Tarkoitatko tuota omaa analysointiasi tilanteesta? Vai onko niin, että Sinun antamasi kuvaus on oikea ja täydellinen ja muiden jotain ihan muuta?
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
krobbe kirjoitti:
Tarkoitatko tuota omaa analysointiasi tilanteesta? Vai onko niin, että Sinun antamasi kuvaus on oikea ja täydellinen ja muiden jotain ihan muuta?

Tottakai mun analysointi oli täydelllinen?

Mutta täällä nyt vain analysoidaan niin ihme juttuja välillä, esim nyt tämä Ollin ja Hannen "juttu". Täällä heitellään eri variaatioita jutusta josta kuitenkaan loppuen lopuksi kukaan meistä ei tiedä yhtään mitään. Ainoastaan tiedetään heidän kertomansa "julkinen totuus". Toisaalta spekulointihan on mukavaa.

Mitä sitten tulee täällä talon ulkopuolella järjestettäviin bileisiin niin ihan samanlaista menoa siellä aina on, tuskinpa on Olliltakaan eka kerta kun vieraan naisen toosaa havittelee. Nyt vain tämän tuotantokauden aikana ihmiset ovat ruvenneet ihmettelemään porukoiden käytöstä talossa kun ovat saaneet viinaa, "en kai minä ole tuollainen kännissä, ei en millään ole". Itseäni ei ainakaan ole mikään tempaus talossa hätkähdyttänyt mitenkään koska tuollaista saa nähdä/kuulla jatkuvasti.

Ja eikä se minun edellinen viesti nyt mitenkään hirveän analysoiva ollut, se oli vain heitto. Jees.
 

krobbe

Jäsen
Lorvi kirjoitti:
Mutta täällä nyt vain analysoidaan niin ihme juttuja välillä, esim nyt tämä Ollin ja Hannen "juttu". Täällä heitellään eri variaatioita jutusta josta kuitenkaan loppuen lopuksi kukaan meistä ei tiedä yhtään mitään.

Juuri näin, lopullista totuutta emme tiedä, voimme vain arvuutella. Spekuloimme (ainakin minä teen niin) nähdyn ja kuullun perusteella mistä hommassa on kyse, ei tämä sen kummempaa ole.

Toivottavasti homma jatkuu samanlaisena ja oikeastaan saisivat parantaa vielä puolella.

Ps. Olisi muuten ilman viinaa todella tylsä porukka, ei paljon olisi seurattavaa, joten viinaa lisää.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Asukkaat saivat eilen taloon laatikon, jonka päällä oli punainen nappi. Illan lähetyksessä oli mielenkiintoista seurata asukkaiden kiusausta välttää painamasta nappia. Lopuksi he antoivatkin sille sitten periksi ja laatikon pohjan pudotessa alas saivat asukkaat yhden korvapuustin. Hieman tuli repeiltyä tuolle tapaukselle eilen. Olli on viime päivinä alkanut omalla kohdalla kyllä ottamaan hieman päähän, jatkuvasti tuntuu suoltavan niitä omia teorioitaan aina ilmoille. Ja jokin muu tuon lisäksi siinä tuntuu kaivavan. Tänään vuorossa häätöäänestys, jonka odotan päättyvän Janin ulostuloon.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Leiska kirjoitti:
Olli on viime päivinä alkanut omalla kohdalla kyllä ottamaan hieman päähän, jatkuvasti tuntuu suoltavan niitä omia teorioitaan aina ilmoille. Ja jokin muu tuon lisäksi siinä tuntuu kaivavan. Tänään vuorossa häätöäänestys, jonka odotan päättyvän Janin ulostuloon.

Ai vain hieman? Sä oot kyllä sitten melko pitkäpinnainen kaveri, onnittelut siitä. Äänestys saattaa olla yllättävän tasainen, mutta kyllä Jani lähtee. Harmi kyllä sinänsä, menneellä viikolla (tai alkuviikosta, loppuviikosta en ole katsonut) kaveri on noussut melkeinpä omaksi suosikikseni, tai ainakin tasoihin Sarin kanssa. Nyt jos pitäisi päättää kumpi lähtee illalla, niin olisi kyllä vaikea päätös. Oikeastaan aika sama kumpi lähtee, molemmat hyviä tyyppejä.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mitä Olli ja tämä Kala puhuivat puhelimessa silloin joskus? Itse en ole sitä nähnyt. Puhuivatko he kahden kesken, vai kuuluiko koko puhelu katsojille? Ollin toiminta näyttää ainakin siltä, että hän olisi eronnut Kalasta.

Mainiota kun Olli luulee, ettei kukaan tiedä heidän pettingistään. Eipä sitä tietenkään umpikännissä pimeässä tajua, että kaikki menee nauhalle. Mistä voi ostaa BB 24/7 Super Extran jolla näkisi livenä Ollin ja Kalan ensi kohtaamisen kisan jälkeen? Potku munille vai avokämmentä päin näköä?
 

Kyle

Jäsen
Olen tullut siihen tulokseen että merkittäväm käänteeseen tulee liittymään se, että jokainen on joutunut pakkaamaan tavaransa. Eli jonkin sortin muutto on tiedossa, itse veikkaan että Olli ja Hanne samaan huoneeseen ja Kaki ja Sari omaan huoneeseen. Mikäli Jani nyt sitten lähtee.

Ihan kiva käänne olisi toki pistää koko porukka pihalle talosta yhden sijasta.
 

Riksuliini78

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Michael Schenker Group
Big brother rules!

Viimeiset 2vkoa jäljellä.sitten se loppuu..kyllä on ollut mukava seurata asukkaiden kivoja (ja niitä vähemmän kivoja) toilailuja talossa. Ollin ja Hannen puuhista riittäisi spekuloitavaa pitkälle ensi vuoteen,mutta tosiasia on,että ainakin katsottavaa on riittänyt.:D Oletan,että tänään Jani lähtee...ja voisi tosiaan olla "ovela" veto Isoveljeltä laittaa talon parit nukkumaan omiin huoneisiinsa. Siihen vielä lisätä pari Kukkoa jokaiselle,niin voisi olla kuuma yö tiedossa!!;)
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
V-man kirjoitti:
Mitä Olli ja tämä Kala puhuivat puhelimessa silloin joskus? Itse en ole sitä nähnyt. Puhuivatko he kahden kesken, vai kuuluiko koko puhelu katsojille? Ollin toiminta näyttää ainakin siltä, että hän olisi eronnut Kalasta.

Koko paska kuultiin teeveessä. Ei ollut mitään puhetta mistään eroamisesta. Olli lähinnä kyseli, että eihän hän ole sössinyt mitään ja vakuutti, että ei tule sössimään jatkossakaan. Kala puolestaan ilmaisi, että hänen mielestään Olli ei saisi nukkua muiden vieressä. Silloinhan hän oli nukkunut yhden känniyön Hannen kanssa.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
V-man kirjoitti:
Mistä voi ostaa BB 24/7 Super Extran jolla näkisi livenä Ollin ja Kalan ensi kohtaamisen kisan jälkeen? Potku munille vai avokämmentä päin näköä?

Riippuu siitä, miten iso statussymboli julkkismiesystävä kyseiselle naiselle on.

Jonkin verran on tullut katsottua tätäkin, kun sain digiboxin yhteistyöhön kannettavan kanssa. Onhan tämä hyvää korviketta, kun ei voi tiirata naapurissa olevan naishenkilön vilkasta sinkkuelämää.

Ollin ja Kakin Turhapuro-look tökkää aika lailla silmään, samoin Sarin pakkelikerrokset. Sarin ääni ja puheenaiheet tuovat mieleen erään samalla luokalla lukiossa olleen tytön. Jani on tähän ohjelmaan turhan normaali.

Jos BB:tä olisi järjestetty vuonna 1990, olisi omissa opiskelukavereissa ollut hyvää ainesta. Juovuttavien juomien vaikutuksen alaisena yhdestä sulkeutui armoton vonkaaja, toiselle tuli päähän mitä erikoisimpia tempauksia ja komas alkoi puhua ja liikkua kuin nopeutetussa elokuvassa.

Mielenkiintoisinta olisi, jos talossa asuisivat nyt Kari, Henri, Kaarlo, Mira ja Sorella.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaahas, se on sunnuntai ja taas näkee Mari Kakon flirttailu/päiväkoti-vilkutuksen "moikka" ohjelman lopussa.

Itse ohjelmaa olen tällä viikolla katsonut ehkä tunnin, joten ei kai tässä ole muuta sanottavaa kuin, että Hanne ulos ensi viikolla sitten.

Yhtään mitenkään arvostamatta tuollaista suhteellisen rumaa ja tyhmää Sari blondia, niin on kiva katsella, kun Kaki oikeasti luulee, että heillä on jonkin näköistä peliä keskenään. Josko vaikka arki koittaisi tänään toiselle..
 

Kyle

Jäsen
Realcowboy kirjoitti:
Mielenkiintoisinta olisi, jos talossa asuisivat nyt Kari, Henri, Kaarlo, Mira ja Sorella.

Oma ehdotus olisi Sorella, Hanne, Mia ja Olli + viinaa. Olisi mielenkiintoista ja samalla erittäin myötä häpeällistä, kuunnella aina seuraavan päivän Ollin valitusta kuinka hän ei tehnyt mitään eikä nukkunut kenenkään vieressä. Saa sitten ulkomailmassa leikkiä Kalan kanssa salapoliisia ja todeta "mää on aivan über satawarma että noi bb-videot on editoituja, ei siellä 100 varmasti ollut ketään hannea.."

Itselle Olli muodostuu kokoajan yhä suuremmaksi inhokiksi, kuten varmaan monelle muullekkin katsojalle. Ei ole todellista kun iso mies valittaa alkoholia tunnin välein ja sitten kun sitä saa karkaa mopo totaalisesti. Lisäksi miehen kaikki tietävä minäminä- asenne on mennyt jo aikoja sitten yli. Mitä tulee vielä pukeutumiseen ja tyyliin, niin jopa Kaki vie tässä Ollia 100-0.
Kuitenkin toivoo että mies olisi loppuun asti nöyryyttämässä itseään talossa, kunhan ei voita.
 

Kyylä

Jäsen
Grome kirjoitti:
Jaahas, se on sunnuntai ja taas näkee Mari Kakon flirttailu/päiväkoti-vilkutuksen "moikka" ohjelman lopussa.

Tämä on itselläni(kin) ohjelman odotetuin kohta. Sinänsä muuten merkillepantavaa, että harvinaisen samalla muotilla homma vedetään läpi joka sunnuntai. Alku- ja välijuonnot ovat jatkuvasti identtisiä. Ja se vilkutus... Hei hei. Mari täti lähtee nyt kotiin.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Luin tuolta BB:n sivuilta tälläisen uutisen tai no ilmoituksen koskien tän illan talk showta.

"Talk Show'n vieraiksi saapuvat Sarin kanssa ensimmäisessä katsojaäänestyksessä mukana olleet Krista ja Niina. He arvioivat talon asukkaita ja sitä, miten olisivat itse BB-talon pyörityksessä pärjänneet."

Tuleeko tytöt loppuajaksi taloon ihan muuten vain hengailemaan? Vai onko vain hyvää tuuria, että juuri nyt nämä naiset ovat vieraina.

EDIT: Jos tämä toteutuu, että tuo sotanorsu astuu taloon niin lupaan...

No ei nuo tule taloon.
 
Viimeksi muokattu:

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Vahvasti tuntuu että nämä alussa tippuneet naikkoset menevät vielä taloon hämmentämään soppaa...

Edit: Tai sitten ei...Äsken olin lähes varma asiasta.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
massimo kirjoitti:
Vahvasti tuntuu että nämä alussa tippuneet naikkoset menevät vielä taloon hämmentämään soppaa...

Edit: Tai sitten ei...Äsken olin lähes varma asiasta.

Ihan karmeita olentoja oikeesti, Krista on pahemman oloinen kuin Mira ja tämä Niina tykkää nakuilla.

Mutta on se Mari taas niin söpönä eli Kakko taloon hämmentämään!
 

J.Petke

Jäsen
massimo kirjoitti:
Vahvasti tuntuu että nämä alussa tippuneet naikkoset menevät vielä taloon hämmentämään soppaa...

Edit: Tai sitten ei...Äsken olin lähes varma asiasta.

Tähän olen minäkin vahvasti päätynyt että Tapola2 ja Krista menevät taloon. Mielestäni vaan mielenkiintoisempiakin ratkaisuja olisi. Talo vain täyteen porukkaa ja viinaa perään niin saisi vielä ainakin yhdet kunnon pippalot missä kohokohta ei olisi se, että nukkuuko Olli Hannen kanssa vai ei.

edit: luulen että toi Ollin puuhastelu on kokonaan suunniteltua ja sovittua peliä. Ei kukaan voi tuolla tavalla häslätä ja samalla toivoa, että tyttökaveri vielä odottaisi ulkona.

edit2: Sari ampui samantein meikkaamaan kun kuuli uutisen. Mikälisikäli tuohon nassuun nyt voi vielä meikkiä lisätä.
 
Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paljasta pintaa huudeltiin ohjelman alussa ja nyt tuottajat olisivat heittämässä pikku-Tapolaa hyllymään taloon. Ei saatana joku roti on oltava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös