No joo. Mitäs tähän nyt sitten sanoisi? Vähän ristiriitainen käänne mun silmissä. Toisaalta ihan jees ettei ennakkohehkutus ollut täysin turhaa, toisaalta nyt Sarin "varma" voitto ei olekaan ihan varma. Eräs M***-niminen henkilö voi nimittäin tulla ja viedä voiton Sarilta. Ei perkele, niin ei voi käydä. Vähän kyseenalaista kyllä sekä muita kilpailjoita että äänestäjiä kohtaan, mutta eihän se elämä aina ole reilua. Jos esim. itse olisin aikanaan antanut Kaarlolle 100 euron edestä miinusta ja nyt vatipää palaisi taloon, voisi vitutus olla melkoisen suuri. Tavallaanhan tämä on äänestäjien täydellistä kusetattamista, se tosin ei ole Subin taholta mitään uutta. No onneksi en ole senttiäkään tähän tuhlannut joten samapa tuo mulle on.
Ensiksi pitää tietysti odottaa että ketkä ovat ehdolla äänestyksessä. En usko, että läheskään kaikki takaisin taloon haluavat. Heidi ja Mika ovat hieman kyseenalaisia jo pelkästään sen takia että BB itse heidät ulos heitti. Nyt jos esim. Heidille annettaisiin sauma päästä takaisin taloon, kyseenalaistaisi BB itse omat aikaisemmat ratkaisunsa. En olisi myöskään niin varma, että Kaarlo, Tatu tai Jenni taloon takaisin haluaisivat. Tatu ja Jenni ovat siinä mielessä erilaisia muihin asukkaisiin verrattuna, että heillä on hyvät oltavat talon ulkona, en usko että kumpikaan heistä on ehdolla. Kaarlonkin luulisi tajuavan ettei enää kannata takaisin taloon mennä. 50 000 egeä on tosin kyllä ihan hyvä motivaattori...
Mian ja Jaakon ehdolla ololla tai olemattomuudella ei ole mitään merkitystä, he eivät tule saamaan yhtään ääntä. Samoin Mirkan statuksella ei ole suurempaa merkitystä, myöskään Ari The Bi ei tule taloon astelemaan. Sorella (tähän pieni hiljainen hetki, jonka aikana päästetään aggressiot pihalle) ymmärtää toivon mukaan parhaansa eikä aseta itseään enää naurunalaiseksi. Näin ollen valitettavan todennäköistä on että Mira on hyvin vahvoilla palaamaan taloon. Hena voisi tosin olla ihan läpällä aika kova ehdokas. Näinköhän Jani on mukana tässä äänestyksessä?
No turhaa spekulointia tässä vaiheessa, illallahan tuo nähdään. Sen verran kuitenkin vielä, että mun mielestä on aivan turha perustella kenenkään taloon palaamista, "no kun se tuo taloon vähän actionia"-verukkeella. Käsittääkseni kaveri ei ehdi olla talossa kuin n.5 päivää. Eipä siinä ajassa hirveästi mitään aikaan saa. Ehkä yhdet kahdet bileet pystyy varastamaan, mutta ei paljon muuta. Kyllä sinne taloon kannattaa äänestää omaa suosikkia ihan vaan voittomielessä. Eri asia sitten on kuinka realistiset mahdollisuudet voittoon tällaisella henkilöllä enää on. Miralla on oikeat mahdollisuudet voittoon (jos äänestysformaatti muuttuu pelkäksi plusäänestykseksi), muiden saumoihin en oikein usko.
PS. Ilmeisesti kuitenkin vielä yksi hemmo talosta häädetään? Jos tämä määräytyy ihan perusnimeämisten kautta, lähtee talosta Olli tai Kaki. Riippuen kumpi on äänestyksessä Saria vastaan. Hannen en usko äänestykseen joutuvat ja Saria ei talosta ulos äänestetä.
EDIT. Toihan
http://miranvihasivut.50webs.com/ olikin ihan näpäkkä sivusto. Varsinkin tämä viimeinen oli melkoinen helmi:
10. Mira on yksi meistä tavallisista ihmisistä. Hänessä ei siis ole mitään fanitettavaa.