flintstone kirjoitti:Niin se "yllätys" on varmaan ei enää ei ole nimeämisiä vaan kaikki joutuu katsojaäänestykseen ja vähiten plussalla oleva häädetään seuraavana sunnuntaina ja tämä kerrotaan aivan suoran lähetyksen lopuksi myös talon asukkaille.
...palaisikin Mira takaisin taloon.
Joo näin mäkin ennustaisin. Eli voittajaäänestys alkaa ja viikon päästä yksi häädetään. Näinhän se meni viime vuonnakin. Ja pelkkää plussaa annetaan eli pelkästään oman suosikin prosentteihin voi äänestää.
Subin sivujen suosikkigallup lupailee kyllä ihan positiivista loppua. Olli on vähinten suosittu kilpailija, Hanne näytti johtavan. Mä oon tyytyväinen jos Olli ei voita, kaikki muut menee. Jos järjestykseen pitäisi panna niin Sari, Jani, Hanne, Kaki. Olli on kyllä sössinyt omat voittosaumansa aika lahjakkaasti. Mustache ja sabotaasi-tehtävien ansiosta kaveri nousi yleisön ykkössuosikiksi. Sittemmin kaveri on pudonnut listoilla viimeiseksi Hanne-episodin ja jatkuvan kaikkitietävyytensä ansiosta.
Ja tuosta loppuhuipennuksesta sen verran, että en usko että sellaista tulee. Ehkä jotain pikkuspesiaaleja voi tulla, mutta enpä usko että mitään suurempaa tapahtuu. Eikä mun mielestä tarvitsekaan, eihän tässä ole kuin pari viikkoa enää jäljellä.