krobbe kirjoitti:
Mikäs juttu tuo on? Mennyt totaalisesti ohi, joten valotatko mitä typeryyttä Mia on siellä huutanut, tai siis miksi?
Jos käytetään mittarina typeryyttä, niin eiköhän sieltä löydy parempiakin potilaita lähtijöiksi.
No jaa, tätä on hyvin vaikea kuvailla hauskaksi näin sanoin, sillä tämä tilanne nauratti ennen kaikkea tilannekohtauksena. Ja olen myös tämän tuonnut esillekin täällä aiemmin.
Tämä kohtaushan on tapahtunut jo silloin kuin asukkailla oli viikkotehtävänä talon
pakkaaminen.
Taisi olla Mira, joka oli tikapuilla suljetun oven takana paketoimassa naisten nukkumahuoneen seinää. Siinä sitten yksi likoista oli avaamassa ovea, jolloin Mira huusi kovaan ääneen Apua! (Tietenkin, sillä oven avaushan olisi kaatanut Miran kumoon tikkailta.).
No siinä sitten oli oven takana Mia ja joku toinen likka. Niin tämä Mia kysyi toiselta, että mitäs nyt? No tähän tämä toinen, että no en mä voinut mennä huoneeseen ,kun siellä oli Mira tikapuilla oven takana. No tähän Mia kysyi, että joo, joo, kyllähän mä nyt ton ymmärsin, mutta miks se huus apua?
Taisi tuo tilanne mennä jotenkin tähän tapaan... Kuten sanoin, tätä on vaikeahko selittää enää jälkikäteen sanoin, sillä tässä oli kyseessä tilannekomiikka, joka nauratti ainakin allekirjoittanutta tapahtumahetkellä.