Suomen Big Brother 2006

  • 851 742
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
krobbe kirjoitti:
Mia puolestaan paljon elämää ja maailmaa nähneenä omaa kokemusta ja taitoa selvitä talossa hienosti. Minua, itsekkin maailmaa paljon kiertäneenä, kiehtovat tytön upeat kuvaukset seikkailuistaan ympäri maailmaa. Tietysti jossain perämetsässä tai betonilähiössä ikänsä viettäneitä ärsyttää moinen matkareporttaasien soljuva virta. Tytöstä huokuu maailmankansalaisen elämänkokemus ja viisaus.

Mian kohdalla moni perustaa mielipiteensä neidosta vain ja ainoastaan nenään ja himpun verran epätasaiseen hammasrivistöön. Tälläisten pinnallisten ja kapean ajatusmaailman omaavien ihmisten kannattaisi keskittyä oleelliseen; ihminen on sekä fyysinen, että henkinen kokonaisuus, jossa juurikin tämä kokonaisuus ratkaisee. Miassa nämä ominaisuudet loksahtavat paikalleen kuin legopalikat (tähän viittaukseen legoipalikoista, en halua kuulla mitään lapsellista hammasnäsäviisastelua). Hypätkää kaikki rohkeasti pois matalaotsaisesta joukkodumppauksesta ja herätkää totuteen; Mia jatkoon.

Kovasti se krobbe yrittää, mutta alkaa mennä jo vähän yliyrittämisen puolelle.
 

krobbe

Jäsen
Fawkes kirjoitti:
Kovasti se krobbe yrittää, mutta alkaa mennä jo vähän yliyrittämisen puolelle.

En koe yrittäväni mitään, suoriudun mielipiteitteni ilmaisemisesta ilman sen kummempia yrittämisiä, varsinkaan yliyrittämisiä.

BB-Extrassa oli vieraana "Sillä silmällä Mikael", joka vastasi kysymykseen kenen hiuksille hän haluaisi tehdä jotain, että ensimmäisenä hän haluaisi käydä Ollin hiuksien kimppuun, tosin kumihanskat kädessä. Sen verran ruokottomalta pojan pää vaikuttaa ja siellä on varmaan jotain eläimiäkin, Mikael kiherteli tyttömäiseen tapaansa.
 

GEG76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Päätin sunnuntaina Miran tippumisen jälkeen, etten katso enää tämän vuoden BB:tä. Myönnän, että niin koville otti.. No tänään rikoin lupaukseni ja katsoin puolisen tuntia enkä tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. Porukka oli täydellisen apatian vallassa, olivat hiljaa ja huokailivat. Varsinkin Mia oli kuin sitruunan syönyt..

Ehkä syynä tuo viikkotehtävä joka ei työllistä porukkaa samalla lailla kuin aiemmat, vai vaikuttiko Miran tippuminen noin paljon? Sari oli uutisten mukaan eilen jutellut, että Miran lähdön jälkeen on ollut niin hiljaista ja Hanne kirjoittaa blogissaan, että oli odottanut itsessään toisenlaista reaktiota Miran lähtöön, eli oli oikeesti harmissaan asiasta. Tuo on paljon, ottaen huomioon etteivät tytöt mitenkään läheisiä talossa olleet.

Ei tuolla aiemmin tuollaista ryhmäapatiaa ole ollut, toki tylsiä hetkiä mutta tuo oli ihan jotain muuta. Ja tiedän mistä puhun, tuli katsottua viimeiset 3-4 viikkoa melkein aamusta iltaan. Ihmettelen miten saavat väsättyä kasaan illan koosteen.

BB:ssä todellakin pätee sääntö, että kun porukka vähenee, pidot huononee. Sama kävi viime vuonna kun kaikki värikkäät tyypit äänestettiin yksi toisensa jälkeen pois, poislukien tietty Perttu.

Päätös oli siis oikea, ei kiinnosta katsella enää ja 24/7 tunnuksetkin on lahjoitettu eteenpäin yhdelle Kaki-fanille. Kilpailijoiden pudotusjärjestys on mielestäni aikalailla selviö, poikien talli jyrää eivätkä he toisiaan nimeä ja nyt kun Mia lähtee sunnuntaina, niin... -> Mia, Hanne, Jani, Olli, Sari, Kari. Kari siis voittaa, Mira oli ainoa joka antoi hyvän vastuksen mutta "masinointi" vei voiton ;)
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
krobbe kirjoitti:
Jani ehdottomasti ulos, pojalla ei ole mitään muuta annettavaa kuin myötäilevien latteuksien lateleminen. Väritön ja hajuton, häviää täydellisesti taustaansa.

Mia puolestaan paljon elämää ja maailmaa nähneenä omaa kokemusta ja taitoa selvitä talossa hienosti. Minua, itsekkin maailmaa paljon kiertäneenä, kiehtovat tytön upeat kuvaukset seikkailuistaan ympäri maailmaa. Tietysti jossain perämetsässä tai betonilähiössä ikänsä viettäneitä ärsyttää moinen matkareporttaasien soljuva virta. Tytöstä huokuu maailmankansalaisen elämänkokemus ja viisaus.

Mian kohdalla moni perustaa mielipiteensä neidosta vain ja ainoastaan nenään ja himpun verran epätasaiseen hammasrivistöön. Tälläisten pinnallisten ja kapean ajatusmaailman omaavien ihmisten kannattaisi keskittyä oleelliseen; ihminen on sekä fyysinen, että henkinen kokonaisuus, jossa juurikin tämä kokonaisuus ratkaisee. Miassa nämä ominaisuudet loksahtavat paikalleen kuin legopalikat (tähän viittaukseen legoipalikoista, en halua kuulla mitään lapsellista hammasnäsäviisastelua). Hypätkää kaikki rohkeasti pois matalaotsaisesta joukkodumppauksesta ja herätkää totuteen; Mia jatkoon.

Mia mököttää talossa lapsellisesti aivan liian usein. Naama on kuin sitruunan nielleellä. Annan neidille heti lisää pisteitä, kun olisi vähän positiivisempi ja aktiivisempi. Nyt neiti on talossa, mutta ei ole täysillä mukana. Ja se paistaa pahasti läpi.

Ja toisekseen en voi sille mitään, jos jonkun ihmisen puhetyyli on aivan jäätävän kamalaa kuunneltavaa. Siinä vaiheessa puheen sisältöäkään ei yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan ilman hermojen menettämistä.
Omasta mielestäsi Mian puhetyyli on ilmeisesti ihan ok?
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Mr.X kirjoitti:
Mia mököttää talossa lapsellisesti aivan liian usein. Naama on kuin sitruunan nielleellä. Annan neidille heti lisää pisteitä, kun olisi vähän positiivisempi ja aktiivisempi. Nyt neiti on talossa, mutta ei ole täysillä mukana. Ja se paistaa pahasti läpi.

Ja toisekseen en voi sille mitään, jos jonkun ihmisen puhetyyli on aivan jäätävän kamalaa kuunneltavaa. Siinä vaiheessa puheen sisältöäkään ei yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan ilman hermojen menettämistä.

Samaa mieltä. Mia mököttää vähän väliä, puhuu ärsyttävästi eikä todellakaan kuulu suosikkeihini. Pois talosta vaan ensi sunnuntaina, sen jälkeen Janille kenkää.

Ainoa syy minkä takia Mialle soisi voiton olisi se 50k, sillä ehdolla että ensimmäinen teko minkä hän tekisi talosta päästyään, olisi nenäleikkaus (jos rahaa jäisi jäljelle niin hammaslääkäriin).
 

krobbe

Jäsen
Mr.X kirjoitti:
Omasta mielestäsi Mian puhetyyli on ilmeisesti ihan ok?

Sure it is.

Jos sitä vertaa Ollin älämölöön, Hannen rahinaan, Janin unettavaan tyylittelyyn tai Kakin tuonoihin, niin ei se ainakaan voi olla kriteeri miksi Mian täytyisi lähteä.

Mia on kieltämättä välillä hieman vaisunoloinen, mutta toisaalta niin kai olisi jokainen järkevä ihminen kuunneltuaan hetken mm. Ollin älämölöä.
 

J.Petke

Jäsen
Ne ketkä puolustelivat päiväunikieltoa varmasti nauttivat tästä tämän hetkisestä viihteestä. Koko porukka on nyt nukkumassa ja onhan kello jo hieman yli yhdeksän. Olen sitä mieltä, että jos annettaisiin nukkua kunnolliset päiväunet niin se automaattisesti tarkoittaisi sitä, että porukka jaksaisi valvoa pidempään ja ei se minun mielestäni niin paha uhraus olisi jos porukka nukkuisi päivällä sen tunnin. Vituttaa kun parhaaseen katseluaikaan saa kuunnella vain Karin kuorsausta.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Mr.X kirjoitti:
Mia mököttää talossa lapsellisesti aivan liian usein. Naama on kuin sitruunan nielleellä. Annan neidille heti lisää pisteitä, kun olisi vähän positiivisempi ja aktiivisempi. Nyt neiti on talossa, mutta ei ole täysillä mukana. Ja se paistaa pahasti läpi.

Ja toisekseen en voi sille mitään, jos jonkun ihmisen puhetyyli on aivan jäätävän kamalaa kuunneltavaa. Siinä vaiheessa puheen sisältöäkään ei yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan ilman hermojen menettämistä.
Omasta mielestäsi Mian puhetyyli on ilmeisesti ihan ok?

"sssori jos en mä pysty koko aikaa olee häpi häpi tssoi tssoi" Niin enklantia, että varmaan onkin ollut i London några gången. Menis sinne vaan, siellä on kaikki niiiiin paljon paremmin kuin tyhmässä Suomessa... PYH!

Entäs tämä toisille kuittaaminen, että onko pakko lauleskella niitä samoja lauluja joka kerta kun on pöhnässä. No, olis sitten vetässy jonkun itte kun kerta oli sitä mieltä, että ei kelpaa:) Tuo on aivan väärä tapa muuttaa levyvalikoimaa, koska siitähän tämä blondi vaan innostui, heh. Ei ole kauhean hyvät taidot, jos vaatimalla vaatii, että nyt loppuu tämä tämmöinen eikä esitä mitään vaihtoehtoa (?) Hiljaa paikallaanko siellä pitäisi olla?
 

krobbe

Jäsen
masaman kirjoitti:
"sssori jos en mä pysty koko aikaa olee häpi häpi tssoi tssoi" Niin enklantia, että varmaan onkin ollut i London några gången. Menis sinne vaan, siellä on kaikki niiiiin paljon paremmin kuin tyhmässä Suomessa... PYH!

Itse asiassa Mia puhuu erinomaista englantia, taidat olla vaan kade tytön erinomiselle kielipäälle. Ei muuten kannattaisi alkaa kikkailemaan kielillä (ruotsinkaan) mikäli ei asiaa hallitse, antaa turhaan hieman pöhkön vaikutelman. Kannattaa pitäytyä turvallisilla vesillä ja käyttää äidinkieltään mikäli on hiukankin epävarma kielitaidoistaan.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Tuskin krobbe täällä mitään peesailijoita kaipaa, mutta täytyy kyllä sanoa, että olen samaa mieltä.

Miassa on jotain. Enkä nyt tarkoita mitään waldo´s people hessu-ridge-meininkejä.
 

J.Petke

Jäsen
krobbe kirjoitti:
Itse asiassa Mia puhuu erinomaista englantia, taidat olla vaan kade tytön erinomiselle kielipäälle. Ei muuten kannattaisi alkaa kikkailemaan kielillä (ruotsinkaan) mikäli ei asiaa hallitse, antaa turhaan hieman pöhkön vaikutelman. Kannattaa pitäytyä turvallisilla vesillä ja käyttää äidinkieltään mikäli on hiukankin epävarma kielitaidoistaan.

Sitä ei käy kieltäminen etteikö Miia puhuisi loistavaa englantia mutta minun mielestäni on todella ärsyttävää kun sitä pitää tunkee melkein joka lauseeseen. Ei vaan sovi suomalaisen suuhun tuommoinen. Eniten minua kuitenkin Miiassa tökkii se "minäminäminä" asenne. Jos hänellä ei ole kaikki hyvin niin ei saa olla kenelläkään muullakaan. Ja jos hän ei saa juuri sitä ruokaa mitä haluaa niin naama nyrpistyy välittömästi. Jos itsellä on paha olo niin ei sitä muille tarvitse kostaa.

Mutta niinkuin sanoin jo aiemmin niin nyt kun Mira on saatu talosta pois niin minulle on ihan sama kuka voittaa, edes Miia ei ärsytä niin paljoa kuin Mira. Niin ja viikkotehtävästä vielä piti sanoa sen verran, että aika tylsä näin television välityksellä. Varmasti kiva tehtävä talolaisille mutta eihän tuossa ihan hirveästi katsottavaa ole.

edit: se piti vielä lisätä, jotta mieluummin haluaisin silti Sarin talosta ulos ennen Miiaa.
 
Viimeksi muokattu:

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
GEG76 kirjoitti:
Päätin sunnuntaina Miran tippumisen jälkeen, etten katso enää tämän vuoden BB:tä. Myönnän, että niin koville otti.. No tänään rikoin lupaukseni ja katsoin puolisen tuntia enkä tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. Porukka oli täydellisen apatian vallassa, olivat hiljaa ja huokailivat. Varsinkin Mia oli kuin sitruunan syönyt..
No höpö höpö. Ihan samanlaista joutavaa loikoilua se oli Mirannkin aikana. Sitä paitsi tietenkin porukan vähetessä myös tapahtumia on vähemmän.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tssszziizz niinku Losissszzzza

TSssiissss tiätekssszzzte niinku mäkin haluan tsssanoo, ett kahdell noist on niiku äänihäiriö.
Yhdellä taas "vähän" ässä suhisee ja Ollilla on aina samat vaatteet päällä, hiukset kuin Rölli-peikolla ja pelaa aika läpinäkyvästi ja törkeesti nimeämisissään. Jani on HMV ja ei ehkä kelpaisi 70-vuotiaan Ala-Hikiäläisen pariskunnan tapetiksi.
Sari on porukan "vaaleatukkainen" vaikka itse näkeekin hiuksensa keltaisina.

Toivon, että Sari voittaa...ostaa sitten vaikka vitivalkoisen peruukin itselleen voittorahoillaan mutta onhan hän ehdottomasti aidoin.

Terveisin koo
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
krobbe kirjoitti:
Sure it is.

Jos sitä vertaa Ollin älämölöön, Hannen rahinaan, Janin unettavaan tyylittelyyn tai Kakin tuonoihin, niin ei se ainakaan voi olla kriteeri miksi Mian täytyisi lähteä.

Mia on kieltämättä välillä hieman vaisunoloinen, mutta toisaalta niin kai olisi jokainen järkevä ihminen kuunneltuaan hetken mm. Ollin älämölöä.

Sä kuulut sitten niihin harvoihin, joille neidin puhetyyli ei särähdä korvaan. Olet harvinaisuus.

Ja mitä järkeä on pilata viimeisetkin mahdollisuudet talossa olemalla vaisu "mm. Ollin älämölön" takia. Valot päälle.
Miksi mennä taloon ylipäänsä, jos antaa toisten ihmisten käytöksen vaikuttaa niin paljon omaan olemiseen ja käyttäytymiseen.

Loistava pelitaktiikka, vai mitä krobbe?

By the way, aika fiksua kertoa kuinka on vetänyt sieniä Damissa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mr.X kirjoitti:
By the way, aika fiksua kertoa kuinka on vetänyt sieniä Damissa.

Ihan yhtä fiksua kertoa kuinka on juonut bissen raflassa.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Mä haluun ton Ollin pois tuolta. Pää hajoo sen kanssa, ei vois fiilikset tyypin suhteen enempää muuttua viikossa. Sillon hehkutin kaveria ehdottomana voittajasuosikkina, nyt haluaisin sen ulos tuolta enemmän kuin kenenkään muun. Selittää miten muut pelailee kun samalla itse taktikoi ihan täysillä. Äijän naaman näkeminen vaan jurppii ja pahasti. Viikkotehtävä on aika köyhä. Ei vähempää vois kiinnostaa onnistuuko vai ei. Toivottavasti menis nyt nää neljää (?) viikkoa nopeesti, että tää loppuis ja sais tietää kuka tän voitti.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sniper kirjoitti:
Jostain syystä tosi huonosti kiinnostanut viimeisen viikon ajan koko ohjelma.

Sama täällä. Yleensä olen aina kattonut, jos oon vaan himassa ollut, mutta nyt on siihenkin tullut poikkeus parin päivän aikana. No, ei aloiteta vielä juhlimaan. Eiköhän tuossa loppua kohden ala taas kiinnostamaan.
 

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt tän ohjelman piristykseksi pitäis oikeesti keksiä joku tosi hyvä viikkokisa. Muuten tunnelma kyllä latistuu ja on jo sitä. Jäänyt tosi vähälle seuraaminen. Jotenkin kaikki "persoonat" ovat poissa.. ja tällä tarkoitan lähinnä Henaa ja Kaarloa, vaikka varsin vastenmielisiä välillä olivatkin. Nyt jotai sutinaa ja äkkiä :) Nii ja Ollilta voi jättää keitot veke. Siivoton heppu ja pahenee jotenkin vaan, vaikka muuten iha jees onki.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Talon meno parani 110 prosenttisesti kun Mira saatiin pois, ihan jo ilmapiirin takia. Nyt jopa Mia jotenkin "uskaltaa" enemmän lähteä mukaan keskusteluihin. Jani nyt on aina lähtenyt mutta kuitenkin hän on aika vaisu.

Kakista huomaa, että hän on alkanut pelaamaan peliä, ei enään niin rivoja juttuja yms. Asiasta kolmanteen, vaikka joillakin mielenkiinto on nollassa niin itselläni sitä on vielä todella paljon.

En odottanutkaan, että tämä olisi 24 tuntia tiukkaa nauramista tai äksöniä.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
krobbe kirjoitti:
Itse asiassa Mia puhuu erinomaista englantia, taidat olla vaan kade tytön erinomiselle kielipäälle. Ei muuten kannattaisi alkaa kikkailemaan kielillä (ruotsinkaan) mikäli ei asiaa hallitse, antaa turhaan hieman pöhkön vaikutelman. Kannattaa pitäytyä turvallisilla vesillä ja käyttää äidinkieltään mikäli on hiukankin epävarma kielitaidoistaan.

En tiedä ootko tymä vai ponttö:)

Miksi pitää aina olla katkera tai kateellinen jos jostain sanoo, sano se minulle? No, ei kyllä tullut ensimmäiseksi kateellisuus mieleen kun tuota puhetta kuunteli:D

nim- itsekin ulkomailla asunut suomalainen... oletkos kateellinen?!?!?


siis häpi häpi tsoi tsoi oli oikeaoppista englannin murretta??? Pitääpä pistää mieleen kun seuraavaksi suhauttaa ulkomaille, höh!
 

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
J.Petke kirjoitti:
Ne ketkä puolustelivat päiväunikieltoa varmasti nauttivat tästä tämän hetkisestä viihteestä. Koko porukka on nyt nukkumassa ja onhan kello jo hieman yli yhdeksän. Olen sitä mieltä, että jos annettaisiin nukkua kunnolliset päiväunet niin se automaattisesti tarkoittaisi sitä, että porukka jaksaisi valvoa pidempään ja ei se minun mielestäni niin paha uhraus olisi jos porukka nukkuisi päivällä sen tunnin. Vituttaa kun parhaaseen katseluaikaan saa kuunnella vain Karin kuorsausta.

Mitä olen täältä lukenut, niin ymmärtääkseni BB:n porukka heräilee yhdeksän aikaan aamulla? Ja siis viestistäsi päätellen menevät sitten nukkumaan jo kahdentoista tunnin valveillaolon jälkeen yhdeksältä illalla?

Onko nämä BB:n kilpailijat sitten jotain päiväkotilapsia, jos tuolla unimäärällä eivät jaksa yli kahtatoista tuntia valvoa?

Uskoisin, että aika monella aikuisella ei tuota mitään ongelmaa noin 16 tunnin tai jopa 18 tunnin yhtämittainen valvominen ILMAN päiväunia.

Jotenkin huvittavaa, että tältä pohjalta BB:n kilpailijoille vaaditaan päiväunien mahdollisuuksia. Hmm... olisikohan YTN:n tessissä mainintaa päiväunista, jos sitä vaikka itsekin alkaisi vaatia päiväunimahdollisuutta keskelle työpäivää.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Rodion kirjoitti:
Onko nämä BB:n kilpailijat sitten jotain päiväkotilapsia, jos tuolla unimäärällä eivät jaksa yli kahtatoista tuntia valvoa?

Tätä minäkin ihmettelen. Totta kai alkaa nukuttaa jos pötköttää koko ajan vaaka-asennossa. Omituisen aloitekyvytöntä porukkaa, jos ei pysty itse keksimään mitään ohjelmaa itselleen.
 

krobbe

Jäsen
masaman kirjoitti:
En tiedä ootko tymä vai ponttö:)

No niin, pysytelläänpä aiheessa ja haukutaan vain sitä Miaa, eikä minua.

Viikkotehtävä ei oikein tahdo mennä pulkkaan kun Olli on puikoissa, tosin vaikeusaste on selkeästi koventunut. Onneksi Mia pelasti tänäänkin melko hienosti homman keksimällä missä avain on.

Tänään Mia kertoi (artikuloiden mielestäni selkeästi) jälleen Amerikan ajoistaan. Paljon tuli asiallista tietoa maasta ja varsinkin Los Angelesista. Tyttö pysytteli mukavasti koko esitelmänsä ajan äidinkielessämme, mikä varmaan ilahdutti monia.

Ja ennen kuin joku tulee masentamaan keskustelua kyllä se jaksaa jauhaa noista losista ja lontoistakommentteillaan, todettakoon Mian kertoneen tarinaansa vain ja ainoastaan muiden talon asukkaiden pyynnöstä. Kaikki kuuntelivatkin selvästi ihastuneina Mian mielenkiintoisiin tarinoihin, asetellen lisäkysymyksiä tytölle yhtenään.
 

krobbe

Jäsen
Ollille tulossa rangaistus. Olli rikkoi eilen sääntöjä kertomalla muille miehille päiväkirjahuoneessa käymästään keskustelusta. Big Brother rankaisee häntä vielä tämän illan aikana.

Viikkotehtävän epäonnistumisesta (oman osionsa) kaveri käsittääkseni menetti jo petivaatteensa. Sopiva rangaistus mielestäni olisi se, että illalla kaikki muut saisivat runsaasti alkoholipitoisia juomia ja Olli joutuisi olemaan überselvänä. Mielellään Olli saisi toimia muille palvelijana ja juomanlaskijana. Eiköhän siinä saataisi taloon Ollin toimesta melkoisen kireä ilmapiiri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös