Suomen Big Brother 2006

  • 851 739
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Nyt toteutui sitten useimpien toive ja Mira jätti talon. Valitettavasti. Ei Mira talon viihdyttävin asukas ollut, mutta puhetta hän ainakin näkyi herättävän. Pieni pelko oli eilisen illan aikana, että tytöllä saattaa tänään lähtö olla edessä. Niinhän siinä sitten kävi, äänestäjät "unohtivat" Janin lähes täysin ja putoamistaisto käytiin Miran ja Karin kesken. Meinasin laittaa Miran voitolle rahaa jo viikonloppuna muutaman euron, mutta laittamatta jättäminen oli sitten ilmeisesti viisas päätös tässä tapauksessa.

Kai tässä sitten täytyy hypätä Ollin bandwagoniin. Tosin Sarilla on ihan kivat tissit, joten sympatiat menee kyllä hänelle. Seuraavaksi talosta voisikin sitten ulostaa Hannen tai Mian. Oma veikkaukseni finaalikolmikoksi on tässä vaiheessa Olli, Kari ja Sari.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bast kirjoitti:
Piti aivan samaa sanoa eli jos unta voi vetää palloon kahdeksan tuntia, niin kyllä se on aivan yllin kyllin.
Jep, ihme päivittelyä. Jos menee yhdeltä nukkumaan ja herää klo 9, on yöunet jopa varsin ruhtinaalliset. Ja joidenkin mielestä se lähentelee kidutusta. Ei voi kuin ihmetellä.

Huvittavaa muuten miten joku aikuinen mies saa itkukohtauksen, kun oma suosikki tippuu ohjelmasta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Leiska kirjoitti:
Nyt toteutui sitten useimpien toive ja Mira jätti talon. Valitettavasti.

Enpä olisi uskonut kuinka paljon harmittaa (melkeinpä vituttaa) tositv:ssä ulos äänestetyn tyypin lähtö. Viime vuonna Iinan lähtö ei juurikaan harmittanut eikä se haitannut ohjelman jatkon seuraamista mutta nyt on kyllä sanottava että omalta osalta tämän vuoden BB:n seuraaminen loppuu tän iltaiseen Extraan ja nettichatin lukasemiseen.

No ainakin moni sai nyt haluamansa kun se ärsyttävä Mira lähti, kaippa heille on nyt tarjolla parempaa viihdettä.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy ihmetellä tuota Jania. Kuinka kauan voi pinna miehellä kestää? Jos tuo halvatun pissapoika Olli olisi minun kamoihini kussut, niin olisin kyllä saanut sellaisen kohtauksen, että olisi kuseksija ollut siistissä nipussa siellä laatikossa kusiensa kanssa. Hyi saatana mikä sika koko jätkä. Miten ihmeessä tuosta ei tule rangaistusta? Normaalia käytöstä varmaankin?
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Korppi kirjoitti:
Täytyy ihmetellä tuota Jania. Kuinka kauan voi pinna miehellä kestää? Jos tuo halvatun pissapoika Olli olisi minun kamoihini kussut, niin olisin kyllä saanut sellaisen kohtauksen, että olisi kuseksija ollut siistissä nipussa siellä laatikossa kusiensa kanssa. Hyi saatana mikä sika koko jätkä. Miten ihmeessä tuosta ei tule rangaistusta? Normaalia käytöstä varmaankin?

No ehkäpä Jani tajusi, että olli ei asiaa pahuuttaan, ilkeyttään tai edes sikamaisuuttaan tehnyt. Kaveri oli kännissä ja suoritti homman täysin unissaan. Ei tuossa turha mesominen olisi mitään auttanut. Eli mielestäni todella hienoa suhtautumista Janilta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saatanan Jatkoaikalaiset, olemme yhdessä muron ja pakkotoiston keskustelupalstojen kanssa masinoineet Miran pihalle kisasta. Ja saman lauseen lopussa todetaan, "ettei BB ole elämää suurempaa". Hävetkää, minä ainakin häpeän.

Tuo katkera, niin katkera tilitys löytyy siis täältä.
 

krobbe

Jäsen
Trenchtown kirjoitti:
Saatanan Jatkoaikalaiset, olemme yhdessä muron ja pakkotoiston keskustelupalstojen kanssa masinoineet Miran pihalle kisasta. [/url]

Kyllä neiti masinoi ihan itse itsensä ulos talosta. Pääkalloyön aikana neidille oli hieman liian kova paikka, kun Jani pakeni hänen vierestään. Miran pettymys oli niin valtaisa, että itkupotkuraivarin saaneena munasi ihan täysin itsensä. Purki torjutuksi tulemisen tuskansa Sariin ja varsinkin Miaan, joilla tuskin oli mitään tekemistä sen asian kanssa, ettei vosu sitten loppumetreillä Jania kiinnostanutkaan.

Kaikki talosta ulostetut ovat Kakon haastattelussa vaikuttaneet ihan hienoilta (tai ainakin siedettäviltä) ihmisiltä, olivatpa he antaneet talossa itsestään minkä vaikutelman tahansa. Mira teki tässäkin poikkeuksen, oma ällöttävä itsensä oli neiti-Marina haastattelussakin.

Ei minulla ollut mitään tunteita Jania kohtaan sen kummemmin kuin muitakaan kohtaan talossa, pelkkää flirttiä. Joopa joo, ämmä kävi kuumana kuin hellankoukku Janiin, ja torjutuksi tulemisen tyttö yritti sulkea tajunnastaan mokomalla paskamantralla.

Läheiseksi hän ei tuntenut talossa ketään, miksiköhän. Kun Kakko kysyi kenen hän uskoi äänestäneen häntä, totesi tyttö hetkeäkään miettimättä, että Mia nyt ainakin. Mia taisi olla ainoa joka ei Miraa äänestänyt.

Hyvä kun lähti.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
krobbe kirjoitti:
Kyllä neiti masinoi ihan itse itsensä ulos talosta. Pääkalloyön aikana neidille oli hieman liian kova paikka, kun Jani pakeni hänen vierestään. Miran pettymys oli niin valtaisa, että itkupotkuraivarin saaneena munasi ihan täysin itsensä. Purki torjutuksi tulemisen tuskansa Sariin ja varsinkin Miaan, joilla tuskin oli mitään tekemistä sen asian kanssa, ettei vosu sitten loppumetreillä Jania kiinnostanutkaan.

Viimeisen kerran tästä ohjelmasta ja Mirasta.

Jani tuli itse tuona yönä herättämään Miran ja kysyi saiko tulla Miran viereen nukkumaan ja pyysi tätä jopa kainaloonsa. Sitten Sari meinasi tulla nukkumaan (siihen parisänkyyn) ja Jani lähti takaisin poikien huoneeseen ja manasi siellä muille pojille sitä kuinka joutui lähtemään pois. Mira suuttui Mialle kun tämä ivallisesti matki Miraa "hei Jani, hei Jani" huudoilla josta humalainen Mira sitten avautui nähdyin seurauksin. Mialla ei ollut munaa edes myöntää huutaneensa noin, mutta aivan sama johtiko tämä juttu vai Muro-poikien tempaus Miran häätöön. Sen kuitenkin tiedän että moni joutuu nyt etsimään itselleen uuden vihan kohteen, sen verran ala-arvoista paskaa Mira on täällä ja varsinkin tuolla bb-keskustelupalstalla näyttänyt niskaansa saaneen.

Joten sydämelliset onnittelut sinulle krobbe kun se "nariva akka" on nyt poistunut tuolta, toivottavasti löydät vihallesi nopeasti uuden kohteen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
krobbe kirjoitti:
Kun Kakko kysyi kenen hän uskoi äänestäneen häntä, totesi tyttö hetkeäkään miettimättä, että Mia nyt ainakin. Mia taisi olla ainoa joka ei Miraa äänestänyt.

Tämä oli parasta tv-viihdettä pitkään aikaan BB:ssä. Tai lähinnä ruudun alakulmassa näkynyt Miran naama ja sen ilmeen vaihtuminen, kun pisteytyskommentteja tuli kaikilta paitsi juuri mainitulta Mialta. Lisäksi taloon sisälle kuuluneet aplodit ja huuto äänestyksen ratkettua pistivät hieman hymyilemään vinosti. Jos sääli ei olisi sairautta, niin voisi miettiä, että vähän ikävältähän tuo varmaan ko. henkilöstä itse on voinut tuntua, mutta Mira sai kyllä juuri sen mitä tilasi. Ja vielä paljon myöhemmin kuin olisi ansainnut.

Itse pidän Miraa ihmisenä melko moniongelmaisena ja epäkypsänä, mutta viihdearvon takia olisi periaatteessa voinut talossa vielä jatkaakin. Toisaalta Janiin pätevät täysin vastakkaiset argumentit eli vaikka on antanut itsestään kaikkein normaaleimman ja järkeväkäytöksisimmän kuvan ei hän samanlaisia tunteita ihmisissä aiheuta.
 

krobbe

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Viimeisen kerran tästä ohjelmasta ja Mirasta.


Joten sydämelliset onnittelut sinulle krobbe kun se "nariva akka" on nyt poistunut tuolta, toivottavasti löydät vihallesi nopeasti uuden kohteen.

Vai vielä viimeisen, tuosta antaisi vedonlyöntitoimistot kertoimeksi max 1,0000001.

Viha on liian voimakas sana kuvamaan sitä mitä Mirasta ajattelen. Ihmetys, ärsytys, sääli ovat tunnetiloja, jotka kuvaavat suhtautumistani tuollaisiin ongelmiensa kanssa piehtaroiviin narisijoihin.
 

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
Sniper kirjoitti:
Hmm.. Mikä meidän rakkaan Jatkoaikamme osuus oli väitetyssä masinoinnissa? Itse kun olen vaan nähnyt yksittäisten henkilöiden purkauksia, ja sentään aika tarkkaan seuraan tätä ketjua. Jotain mennyt multa ohi?

Jatkoaika vain taitaa kuulua "pahuuden akseliin". Parempi olla hiljaa vaan ja tyytyä kohtaloon.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
flintstone kirjoitti:
Sen kuitenkin tiedän että moni joutuu nyt etsimään itselleen uuden vihan kohteen, sen verran ala-arvoista paskaa Mira on täällä ja varsinkin tuolla bb-keskustelupalstalla näyttänyt niskaansa saaneen.
Onko tämä nyt niitä fysiikan peruslakeja, että vihan määrä maailmassa on vakio ja jos joku vihan kohde poistuu, täytyy tilalle löytää uusi? Miran saama vastustushan ei voi johtua pienimmässäkään määrin tytöstä itsestään, vaan syynä on pakko olla ihmisillä varastossa ollut viha joka oli pakko purkaa johonkin.

Viime vuonnahan Iina herätti nettikommuuneissa samanlaisia, tosin vielä aika paljon vahvempia, tuntemuksia, mutta en muista että Iinan tippumisen jälkeen ketään muuta olisi otettu kovin selkeästi silmätikuksi. Mihin se viha silloin suunnattiin?
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Troy kirjoitti:
No ehkäpä Jani tajusi, että olli ei asiaa pahuuttaan, ilkeyttään tai edes sikamaisuuttaan tehnyt. Kaveri oli kännissä ja suoritti homman täysin unissaan. Ei tuossa turha mesominen olisi mitään auttanut. Eli mielestäni todella hienoa suhtautumista Janilta.
Todella hienoa peliä Janilta. Hyvin otti kyllä olosuhteet huomioon. Itse olisin tehnyt jotain, josta olisi joutunut pihalle. Mutta mutta... Aika sikamaista on virtsata sisällä minne sattuu. Känni ei käy perusteeksi. Suosittelen pissapojalle absolutismia tai vaippojen käyttöä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
krobbe kirjoitti:
Odotellaan ketä alat seuraavana talosta fanittamaan, eiköhän siinä ole seuraava, koska sinuun voi aina luottaa:)

Tällä kertaa joudut sitten odottamaan ensi vuoteen, nuo muut talolaiset kun tuntuvat liian vierailta ja tylsiltä että jaksaisi enää jatkaa tämän vuoden BB katselua saatikka että viitsisi fanittaa jotain.

;)
 

krobbe

Jäsen
Korppi kirjoitti:
. Känni ei käy perusteeksi. Suosittelen pissapojalle absolutismia tai vaippojen käyttöä.

Morkkiksessaan Outo-Olli lupasi pyhästi hillitä ottamistaan. Kauaa ei lupaus moppipäätä pakottanut, keittoa kaivannut jo useaan otteeseen, viimeksi viisi minuuttia sitten.

Kaveri on kyllä niin vastenmielinen kuin olla ja saattaa. Ei jaksa ymmärtää tyttöjen hinkua visvapaakun viereen, Hannen nyt jollain tapaa ymmärtää, mutta se, että Miakin oli hinautunut yökötyksen viereen pääkalloyönä on jotain käsittämätöntä, onkohan tytöllä jonkinasteinen taipumus masokismiin?
 

krobbe

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Tällä kertaa joudut sitten odottamaan ensi vuoteen, nuo muut talolaiset kun tuntuvat liian vierailta ja tylsiltä että jaksaisi enää jatkaa tämän vuoden BB katselua saatikka että viitsisi fanittaa jotain.

;)

Höpö, höpö Flintti! Ala fanittamaan Miaa, saat minusta aivan varmasti hengenheimolaisen.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Korppi kirjoitti:
Todella hienoa peliä Janilta. Hyvin otti kyllä olosuhteet huomioon. Itse olisin tehnyt jotain, josta olisi joutunut pihalle. Mutta mutta... Aika sikamaista on virtsata sisällä minne sattuu. Känni ei käy perusteeksi. Suosittelen pissapojalle absolutismia tai vaippojen käyttöä.

No meikäläisen mielestä se känni ei nimenomaan se peruste ollutkaan vaan uni. Eli kyseessä ei ollut mikään kännisikailu vaan unissaankävelyyn/-puhumiseen verrattava toiminto. Paskamainen hommahan tuo silti on varsinkin Janin kannalta, mutta ei se Ollinkaan olo aamulla varmaan mikään järin onnellinen ollut.

Ja en usko, että Janin tapauksessa kyse mistään pelistä oli. Eihän hänen ilmeensä värähtänytkään vitutuksen puolelle, kun kuuli asiasta. Edellisessä viestissä sanoin, että ei turha mesominen tuolla olisi mitään aiheuttanut. Pitää korjata sen verran, että ei se olisi auttanut sen paremmin missään muuallakaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
krobbe kirjoitti:
Höpö, höpö Flintti! Ala fanittamaan Miaa, saat minusta aivan varmasti hengenheimolaisen.

Mun mielestä joka toiseen sanaan englantia änkevä Mia on totaalisen outo lintu, josta ei tiedä onko se lintu vai kala. Ei siitä tytöstä vain saa tippaakaan kiinni.

Ja vaikka tiedän että on suhteellisen hölmöä vetää hernemaissipaprikat kolviin kun äänestystulos ei itseä miellyttänyt ja aina ei tietenkään voi voittaa, eikä edes joka kerta. Kyllä silti tän hetken fiilis on vahvasti sellainen että tuo illan nettichat saa päättää tän vuoden BB:n.

Eikä sota yhtä miestä kaipaa, joten eiköhän jatketaan näitä BB-vääntöjä ensi vuonna uusin kujein, tämä "totuuudentorvi" hiljenee.
 

krobbe

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Mun mielestä joka toiseen sanaan englantia änkevä Mia on totaalisen outo lintu, josta ei tiedä onko se lintu vai kala. Ei siitä tytöstä vain saa tippaakaan kiinni.

Mielummin kuuntelen englanninkielisiä (vieläpä erinomaisesti lausuttuna) täytesano(nto)ja kuin loputonta siansaksasekamelskaa tyyliin, niinku, ûber, tyyliin, sikamakee, jne.
 

Bailey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kun mätä omena on saatu ulostettua talosta, loppuporukan meno näyttää 24/7:n kautta seurattuna vähintäänkin vapautuneelta. Huomasitteko muuten, että Miralla ei liiemmin ollut kavereita vastassa eilisessä suorassa lähetyksessä, jos ei vanhoja talon asukkaita tai työtovereita lasketa. Aika säälittävä tapaus kaikenkaikkiaan..
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ne teki sen itse!

Mä oon joskus Idols-ketjussa ja jossain muuallakin puolustanut teinien oikeutta omiin näkemyksiinä. Silloin pointtina on ollut se, että äänestys on äänestys ja jos sillä mitataan parasta, niin häviäjien on turha itkeä "pinkeistä kännyköistä".

Tuo tänne linkattu Miran fanitussivu kuitenkin käänsi kelkkani. Mulla ei sinällään ollut missään vaiheessa mitään Miraa vastaan, mutta teinien naiivius ja älyllinen laiskuus saivat kupin menemän nurin.

Varsinkin nuo "masinointi"-syyttelyt jaksoivat hämmästyttää, eikö juuri koko sivusto ollut perustettu "masinoimaan" Mira voittoon. Kun näin oli, niin on hyvin tyylitöntä ja älyllisesti epärehellistä syyttää muiden kannattajia "järjestäytymisestä".

Tämä on juuri niitä juttuja, joista vain toivoisi koko Miran fanikunnan kollektiivisesti toteavan "Pahus, näyttihän toi tosiaan vähän hassulta ja epätasapuoliselta, olimme väärässä. Anteeksi, yritämme olla jatkossa fiksumpia ja ottaa eri näkökulmat sekä elämän realiteetit huomioon".

Harmi vaan, että tällaiset kokonaisten ihmisryhmien kollektiiviset anteeksipyynnöt harvoin toteutuvat, nimimerkillä odottelen yhä maailman naisten yhteistä pahoittelua tietyistä tilanteista, joihin olen joutunut ilman omaa syytäni ja tullut väärin kohdelluksi.

Onneksi en aikanaan seurannut Tuisku-juttuja, siellä fanien epäloogisuus ja argumenttien sokeus olisivat varmaan ajaneet mut ennenaikaiseen hautaan.
No, anyhow (tietoinen Mia-viittaus), ehkä teinit ja ylipäätään yhden asian sokea ajaminen laajempanakin ilmiönä saivat tästä edes pienoisen kolauksen ja maailma on taas parempi paikka!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
krobbe kirjoitti:
Höpö, höpö Flintti! Ala fanittamaan Miaa, saat minusta aivan varmasti hengenheimolaisen.
Mä tuun hei messiin! Vaikka Mia on erikoisen näköinen, puhuu ärsyttävästi ja käyttäytyy hieman hassusti, on hänessä jotain käsittämätöntä herttaisuutta. Sellainen ihminen, jossa ei ole yhtään syytä, miksi hänestä tulisi pitää, mutta hänestä pitää silti. Ja jos tuo on epäselvästi ilmaistu niin olkoon.
 

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
krobbe kirjoitti:
Ei minulla ollut mitään tunteita Jania kohtaan sen kummemmin kuin muitakaan kohtaan talossa, pelkkää flirttiä. Joopa joo, ämmä kävi kuumana kuin hellankoukku Janiin, ja torjutuksi tulemisen tyttö yritti sulkea tajunnastaan mokomalla paskamantralla.

En pystynyt pidättelemään pientä naurunpyrskähdystä kun kuulin tuon Miran kommentin, etenkin kun se yöllinen Janin poistumisen jälkeinen raivokohtaus oli vielä niin tuoreena muistissa. Miran akti sai tässä arvoisensa päätöksen.

Sekin oli huvittavaa kuultavaa muutama päivä aiemmin kun vuodepaikkoja arvottaessa Mira totesi ensin jotain semmoista että hän voisi nukkua poikien huoneessa kun häntä ei kuorsaaminen haittaa. Kun sitten hetken kuluttua ilmeni että Jani meneekin nukkumaan tyttöjen huoneeseen, niin Mira totesi että hän ei kyllä saa nukuttua kuorsaamisen takia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös