Rafael kirjoitti:
Ei voi enää kun päivitellä tämän vuotisia kilpailijoita. Todella kammottavaa sakkia.
Viime vuoden tapaan olen koittanut löytää joukosta aina jonkun hyvän tyypin, jota on hauska seurata, mutta tänä vuonna tämä on käynyt koko ajan enemmän ja enemmän mahdottomaksi. Jokainen on ryssinyt mahdollisuutensa saada meikäläisen sympatiat. Niin, aivan kun sympatiapisteilläni olisi mitään merkitystä.
Kyllähän toi Jani on eittämättä talon fiksuin. Mia on myös pienen blondismin ohella noussut henkilöksi, joka kerää vähiten antipatioita.
Muuten onkin sitten aika hiljaista.
Ollin nuhjuinen ja epäsiisti olemus ja viime viikon teinix-kliimaksi oli liikaa. Varsinkin kun jo sössinyt on jatkanut sössimistään. Eiköhän Ollin tyttöystävä ala jo etsiä yläasteen diskosta toista yhtä fiksua kollia.
Aika samoilla linjoilla olen. Vaikeaa alkaa olemaan oman suosikin nimeäminen kun kilpailija toisensa perään mokaa itsensä täydellisesti. Alun suosikit Tatu ja Mira ryssivät itsensä nopeasti ja sitten Kakilla juuttui levy kiinni. Viime viikon aikana tuli täälläkin hehkutettua Ollia oikein urakalla. Joo no eipä voisi tunteet enempää viikossa vaihtua. Tällä hetkellä äijä on melkeinpä ykkösinhokkini. Mun puolesta voisi lähteä jo kotiinsa tuolta. Varmasti oma 15-v muijakin siellä jo innolla odottelee. Sillä eihän Olli mitään ole sössinyt, eihän?
Eilinen jakso oli myös melkoisen hämmentävää katsottavaa. Ymmärrän kyllä että talossa ei hirveästi tekemistä ole ja näin ollen ryyppääminen on aika houkutteleva vaihtoehto. Mutta silti. Toivottavasti en itse näytä tuollaiselta, ikinä, missään. On se hienoa olla suomalainen. Yksi laattaa vessassa, yksi rääkyy lauluja joiden sanoja ei osaa (ei siinä muuta kuin että se on hirveän kuuloista), yksi itkee miten kukaan ei tykkää hänestä, yksi yrittää saada pesää vaikka harakalta ja yksi on muuten vaan ihan taju kankaalla. Oikeastaan Jani ja Mia ovat ainoat ketkä voivat katsella itseään pystypäin peilistä seuraavana aamuna. Toisaalta he ovatkin kaikkein normaalimmat ihmiset talossa.
Ehdottomasti toivoisin Janin jäävän taloon. Ihan sama vaikka olisi kuinka HMV. Kaki ja Mira ovat molemmat ihan ihmeheeboja. Välillä tykkään, suurimman osan ajasta en. Ihan sama kumpi lähtee, mielummin kuitenkin Mira. Tosin hänen lähtönsä olisi iso yllätys. Kaki sai sympatiaa meikäläiseltä oman heikon hetkensä ansiosta, vaikkakin taisi olla aika kännissä. Todennäköisesti kuitenkin Kaki tai Jani lähtee. Itse veikkaisin yhä Jania, vaikka en usko Kakin saavan niin paljon plusääniä kuin täällä yleisesti, itse mukaanlukien, ollaan veikkailtu.