Tänään tuli tossa ennen kymmentä ekaa kertaa sellanen fiilis että en enää pysty katsomaan koska tietyt ihmiset ärsytti [ainakin sillä hetkellä] niin paljon, otankohan ma tän liian vakavasti vai onko muitakin jotka hakeutuu haulikon luo kun Miran naama läjähtää ruudulle...
Kari oli suosikkini ensimmäiset 7 viikkoa mutta liekö todellinen Kari tullut esille vai onko sillä joku vakava virpomisenpuutostauti, äijän jutut on aiheuttaneet lähinnä vitustusta viime aikoina, etenkin nuo Mialle nälvimiset jotka ei pelkän päiväkoosteen katsojana itselleni aukea että mistä se johtuu, ehkä 24/7:n katsojat tietää mitä Mia on Karille tehnyt. Ei toisaalta kyllä edes kiinnosta, ei vaan jaksa kuunnella enää, "mä aattelin et sä kerroit sen jutun niinku Olli kertoo kummitusjuttuja et sä vaa keksit sen päällekäymisen", öö, aha. Miallakin on naama nurinpäin vähän väliä, tulee mieleen Kathy joka viime vuonna luovutti kun ei kestänyt enää, koskahan tämä täti sekoaa, jännityksellä odotan...
Ollia kannatin Karin hyydyttyä mutta sieltäkin on alkanut tulla niin perkeleen ärsyttävää läppää että aivan sama vaikka lähtis seuraavana, taisi viikkotehtäväterroristin rooli jotenkin nousta hattuun.
[toivon Sarin voittavan, ei ole missään vaiheessa ärsyttänyt paitsi silloin kun se kännissä rupeaa tappamaan aivosolujani laulamalla... Koomikko, vaikka tuskin itse sitä tajuaa ;)]
Iilimato taas vauhdissa, "Sä oot yks maailman ihanimmista miehistä, jota mä oon koskaan tavannu, Mira kertoi ja jatkoi kehumistaan ja halailua niin kauan, että Jani alkoi jo vaivaantua."