Suomen Big Brother 2006

  • 851 732
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

krobbe

Jäsen
Bast kirjoitti:
No just. Eikö näitä juuri haeta näitä värikkäitä hahmoja, joilta tulee välillä aivan uskomattomia sammakoita ja jotka saavat ihmiset seuraamaan ohjelmaa?

Ei kai näistä "värikkäistä" hahmoista silti tarvi pitää?

Kaki puhuu niin paljon, että välillä tulee todellakin melko asiatonta tekstiä. Pudotusuhka on saanut kaverin ihan maanisdepressiivisen tilan maaniseen vaiheseen. Koko ajan höpöttää epätoivoisena mitä sylki suuhun tuo. Kaki on ilmiselvästi ihan paniikissa putoamispelkonsa kanssa.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
krobbe kirjoitti:
Ei kai näistä "värikkäistä" hahmoista silti tarvi pitää?

Kaki puhuu niin paljon, että välillä tulee todellakin melko asiatonta tekstiä. Pudotusuhka on saanut kaverin ihan maanisdepressiivisen tilan maaniseen vaiheseen. Koko ajan höpöttää epätoivoisena mitä sylki suuhun tuo. Kaki on ilmiselvästi ihan paniikissa putoamispelkonsa kanssa.

Ei tietenkään, vaan pointtini oli, että ei niitä värikkäitä hahmoja kannata pois äänestää vaan niitä seinäpaperia imitoivia tyyppejä.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jani on kyllä aika varma putoaja. Mira nyt ei luonnollisesti voi pudota. Kaki kerää plussaa varmaan lähes yhtä paljon kuin miinustakin. Jani, joka on kyllä ihan ok jätkä, on valitettavasti aika nobody, joten voipi olla niin, että ei saa plussaa eikä miinusta. Eli riippuu nyt kuinka moni karia oikeasti vihaa.

Häätöäänestykseen joutui kuitenkin (taas) ihan väärät ihmiset. Hanne ja Mia siellä nyt ainakin pitäisi olla. Ja Mia siellä varmasti olisikin, jos olisi voitu äänestää.

Ooh. mä odotan niin, että parturi-kampaaja Hanne joutuu ensimmäistä kertaa äänestykseen viime metreillä (tänään 68/96) ja lentää pihalle.
 

Stoll

Jäsen
Grome kirjoitti:
Ooh. mä odotan niin, että parturi-kampaaja Hanne joutuu ensimmäistä kertaa äänestykseen viime metreillä (tänään 68/96) ja lentää pihalle.

Tosta tuli mieleen hannen taidot parturi-kampaajana meinaa ei oikein onnistunu se sarin juurikasvun värjäys :D toivottavasti ei mun kuontalooni koske..

Äänestys taas...tekis mieli haistattaa kaikille paskat...okei kaki tippuu hirveällä miran kannattajakunnan miinusvyöryllä koska ne haluu et mira kisuttelis janille jatkossakin vaikka eipä jania kauheesti kiinnosta. Mian saama koskemattomuus pelasti sen nyt mutta ens viikolla se on byebye, yleisö alkaa sääliä sen vatsakipuja, ellei hanne joudu äänestykseen. Hanne saa sitten mennä jennin kanssa huutamaan rakkauttaan toisilleen kilpaa seiskassa.
 

Sammeri2

Jäsen
On alkanut Miran kannattajien riveissä tapahtua takinkääntöjä, kun lukee bb-keskustelupalstaa. Sen verran paljon Mira kääntää takkia kokoajan talossa ettei kohta tiedä kenen kanssa on samaa mieltä ja kenen ei. Taitaa tytsyllä olla vene maalattavana tai ollut jo 3kk maalattavana.
 

Kumikaksonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
GEG76 kirjoitti:
Eilen illalla kun Mia oli lähtenyt sairaalaan, heitti Kari mielestään niin loistavan läpän: "Jos Mia nyt kuolee, arvaa kuka kantaa arkkua? - No Waldos People tietenkin."

Ei kyllä ketään naurattanut paitsi Karia joka ei vieläkään varmaan tajua mikä tuossa heitossa meni vikaan...

Pakko myöntää että minä nauroin tuolle jutulle. Noin sekunnin päästä tunsin kylläkin myötähäpeää Karia kohtaan, mutta nauroin silti.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
vilperi kirjoitti:
Minä epäilen Mialla olevan jonkunlainen ruokamyrkytys.

Itselle tuli mieleen virtsis. Teettää tytöillä alavatsakipua. Antibioottia kehiin ja sillä hyvä. Ja alkoholiakin saa ottaa. Ruokamyrkytyksestä ei "kotiuduta" noin nopeasti.
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Kumikaksonen kirjoitti:
Pakko myöntää että minä nauroin tuolle jutulle. Noin sekunnin päästä tunsin kylläkin myötähäpeää Karia kohtaan, mutta nauroin silti.

Sama. Juuri näiden takia hemmon pitäisi taloon jäädä. Lipsahtamisia saisi tulla enemmän. Sari lienee potentiaalisin tällä saralla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
coachpele kirjoitti:
Äänestys taas...tekis mieli haistattaa kaikille paskat...okei kaki tippuu hirveällä miran kannattajakunnan miinusvyöryllä koska ne haluu et mira kisuttelis janille jatkossakin vaikka eipä jania kauheesti kiinnosta

Ei ne Miran kannattajat tee muuta kuin äänestää Miran pysymään talossa, Karin kannattajien kannattaisi tehdä samoin niin se mitätön seinätapetti Jani lähtisi.

Ja Karilla on taas pelisilmä ilmeisesti pettänyt huonolla "vitsillään", no siitä huolimatta toivon Janin lähtevän.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Jonkinverran olen "joutunut" seuraamaan sarjaa, tai lähinnä sitä klo 19.00 lähetystä, koska se tulee ennen Simpsoneita. Onko tosiaan niin, että nämä ihmiset elävät selibaatissa kolme kuukautta eivätkä harrasta juuri mitään liikuntaa? Meikäläinen olisi kupla otsassa ja painaisi about 120 kg, jos joutuisin näillä ehdoilla elämään talossa. Tuntuu muutenkin aika oudolta, että talossa ei (ilmeisesti) ole harrastettu seksiä, sillä jos otettaisiin vaikka kadulta sama määrä ihmisiä ja laitettaisiin bileet pystyyn, niin eiköhän sänky narisisi alta aikayksikön. Ovatkohan porukan valinneet epäonnistuneet tehtävässään tässä suhteessa.
Seitsemän lähetyksen juontaja (Vappu?) on muuten pelottavasti samannäköinen kuin entinen heila Ruotsin vuosiltani. Kutsuimme häntä "Anytime Annieksi", tietystä syystä.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
PeteX kirjoitti:
Tuntuu muutenkin aika oudolta, että talossa ei (ilmeisesti) ole harrastettu seksiä, sillä jos otettaisiin vaikka kadulta sama määrä ihmisiä ja laitettaisiin bileet pystyyn, niin eiköhän sänky narisisi alta aikayksikön. Ovatkohan porukan valinneet epäonnistuneet tehtävässään tässä suhteessa.

Kannattaa tsekata myös se "kympin lähetys". Siitä selviää, että siellä talossa on kameroita jokapuolella ja siitä voi helposti päätellä miksei sänky heilu kuten yksityisbileissä.

Panisitko sinä muina miehinä äidin, mummon, pomon, naapurin jarskan jne. katsellessa vierestä?
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Fläppis kirjoitti:
Panisitko sinä muina miehinä äidin, mummon, pomon, naapurin jarskan jne. katsellessa vierestä?

Olisihan se kammottavaa, jos esimerkiksi äidille selviäisi, että tuo meidän Janne, niin sehän panee. Ja vielä naisia.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Afan kirjoitti:
Putosin.

"Tämä on Big Brother. Virpominen on vakava asia!"

Päivätehtävä: Lentäkää Kyöpelinvuorelle, maalatkaa munat ja virpokaa.
Putosin myös tälle:

"Tämä on Big Brother. Ottakaa muna käteen ja maalatkaa!"
 

Sic

Jäsen
Minä taas en pysty käsittämään vieläkään tuota miran kannatusmäärää, sehän on turhimpia asukkaita koko talossa? Olen vihannut tätä kilpailijaa alusta asti, ja tulen vihaamaan. Kari on antanut parhaan vastuksen miralle nyt, toivotaan vaan, että mira saa enemmän miinuksia kun Kari, niin voitaisiin jopa tuo harakka tuolta ulos saada. Mutta jos Kari nyt putoaa, niin ykkössuosikkinia Ollia on kannatettava, vaikka en usko vielä kovasti hänen kannattajamäärän suuruuteen, toivotaan, että Olli keräisi kannattajia kunnolla loppuun asti, vaikka sieltä karin kannattajista lisää ääniä Ollille. Muttasiis, jos Kari putoaa, niin hajoan taas totaalisesti ja on enää Olli, joka pitää minua katsomassa tätä formaattia tällä kaudella.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Fläppis kirjoitti:
Panisitko sinä muina miehinä äidin, mummon, pomon, naapurin jarskan jne. katsellessa vierestä?

Naapurimaissakin on äidit, mummot jne. Mutta silti, vain Suomessa! ;)

Johan sitä alkoholia on tyrkytetty ja nautittu, mutta ei niin ei. Kummaa porukkaa. Eikö koneet enää lämpene talvipakkasilla vai.

Sic kirjoitti:
Minä taas en pysty käsittämään vieläkään tuota miran kannatusmäärää, sehän on turhimpia asukkaita koko talossa? Olen vihannut tätä kilpailijaa alusta asti, ja tulen vihaamaan.

Ja niin on tehnyt alusta asti suurin osa asukkaistakin ja sehän tästä tilanteesta tekeekin hupaisaa. Asukkaat ei saa Miraa millään ulos. Minä myös vihasin Miraa jossain vaiheessa, mutta nykyään suunnilleen nautin hänen läsnäolosta, vaikka onkin edelleen jollain tavalla ärsyttävä. Muistelkaa paljon hän pillitti ja murehti mm. ennen Soneran saapumista. Nykyään hän..No ei ehkä hallitse, mutta on kyllä yksi mahdollinen voittaja. Jos yleisö päättää voittajan, niin vuoden Perttu on löytynyt. Ajatelkaa kuinka monta asukasta hän on voittanut äänestyksessä.
 

Europoli

Jäsen
Grome kirjoitti:
Minä myös vihasin Miraa jossain vaiheessa, mutta nykyään suunnilleen nautin hänen läsnäolosta,
Minäkin nautin Miran läsnäolosta, on nimittäin helvetin hauskaa lukea ihmisten itkemistä Miran ärsyttävyydestä. Jos oma toiveeni toteutuisi, Kaki lentäisi vittuun talosta ja pääsisi virpomaan ihan niin paljon kuin haluaa. Näin ei vain taida tapahtua.
 

J.Petke

Jäsen
Romppanen kirjoitti:
Olisihan se kammottavaa, jos esimerkiksi äidille selviäisi, että tuo meidän Janne, niin sehän panee. Ja vielä naisia.


Eli sulle Romppanen olisi ihan Ok, että Stockmanin myyjä tokaisisi sinun makaessa ostoksia jotta "aika hyvin pistit paukuttaen sitä Elinaa, pistitkö takaapäin ollenkaan?". Ja sekin olisi ihan Ok, että sinusta olisi seuraavan 3 päivän iltapäivälehtien otsikot "Romppanen ja Elina harrastivat seksiä" "Romppanen on seksihullu" "Mikä ajaa Romppasen harrastamaan seksiä?".

Itse en yhtään ihmettele, että seksipuuhia ei talossa harrastella sillä en minä haluaisi ainakaan esitellä panokuviani n.miljoonalle ihmiselle. Minut tunnettaisiin sen jälkeen vain sinä ihmisenä, joka panna pätkytteli Big Brother-talossa. Ja mitä tulee virpomiseen ja paneskeluun niin vielä vähemmän haluaisin katsella itseäni lehdissä runkkailemassa, oli se sitten kuinka luonnollinen tapahtuma tahansa.

Tuntuu hieman siltä, että Miia hakee vain huomiota noilla kohtauksillaan. Jos ei ole maha kipeä niin on paha mieli, ja jos ei ole paha mieli niin hän on vaan muuten muita vastaan. Lisäksi vituttaa tuo englannin kylveminen monessa paikassa, yeah, thanks man. Tyttö ei kerrassaan viihdy talossa niin pois joutaisi jo hän.
 
Viimeksi muokattu:

krobbe

Jäsen
Pääkallo poppoineen esiintyi ja poistui, ihan menevää musiikkia, vaikka humppamusiikin ystävä olenkin alkoi jalka hieman vipattamaan.

Talon asukkaat olivat pukeutuneet Halloween henkisesti ja vetäneet kaiken maailman pakkelit naamaansa. Ollikin näytti jopa ihan siedettävältä sentti vihreätä mönjää kasvoillaan.

Mia on söpö ja koko tyttöporukan järkevimmän oloisin jäsen. Hanne-Hieho, Marina-Mira ja Pakkeli-Sari ovat täysiä kanoja ja tyhjänpäiväisiä mitättömyyksiä tämän elämää nähneen ja sitä ymmärtävän sympaattisen neidon rinnalla.

Lähden tästä nyt seuraaman kuinka Outo-Olli sössii, saapas nähdä nouseeko hiusmannekiini parturin selkään tänään, vai onko tänä iltana, joku muu joka saisi kunnian olla Espoon mopin pantavana, jos hän olisi vapaa.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
J.Petke kirjoitti:
Itse en yhtään ihmettele, että seksipuuhia ei talossa harrastella sillä en minä haluaisi ainakaan esitellä panokuviani n.miljoonalle ihmiselle. Minut tunnettaisiin sen jälkeen vain sinä ihmisenä, joka panna pätkytteli Big Brother-talossa.

It's better burn out than fade away.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
krobbe kirjoitti:
Mia on söpö ja koko tyttöporukan järkevimmän oloisin jäsen. Hanne-Hieho, Marina-Mira ja Pakkeli-Sari ovat täysiä kanoja ja tyhjänpäiväisiä mitättömyyksiä tämän elämää nähneen ja sitä ymmärtävän sympaattisen neidon rinnalla.
Päivän parhaat naurut :-) Kaikki ne on kanoja ja Mia on yhtä söpö kun naapurin hamppi akka sunnuntai aamuna.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
krobbe kirjoitti:
Iske siitä naapurin neidosta itselles nainen, saat enemmän kuin arvaatkaan.
Onko kokemusta? Tietäis vähän et mitä on tulossa...

No anyway. Jos ei ihan heitellä väärille poluille niin mielenkiintoista tosiaan nähdä kuka putoaa sunnuntaina. Joten tuntuu että Mira lähtee. Eipä tulis ikävä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
krobbe kirjoitti:
Mia on söpö ja koko tyttöporukan järkevimmän oloisin jäsen.

Mia on yhtä söpö kuin Saarela-Karpela-Mikälie pätevä ammatissaan. *tuttaa kyllä aika rankasti kun on nähnyt millaisia kissoja esim. Norjan Big Brotherissa oli. Eikä tuonne mitään järkeviä ihmisiä kaivata vaan täydellisiä vosuja. Se on kuitenkin reality-tv eikä mikään Haluatko Miljonääriksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös