Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Suomalaiset, perseetön kansa!!

• 14 983
  • 90

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Patarouva

...eli Mrs. Spade. Odotinkin naisnäkökulmaasi tästä asiasta. Tottakai sama koskee myös suomalaista naista suhteessa suomalaiseen mieheen. Monet naiset ovat paljastaneet, että etelän jorgoksissa viehättävät paitsi rintakarvat, myös heidän luonteva kohteliaisuutensa naisia kohtaan. Joku voisi kutsua sitä lipevyydeksikin. Minusta sellainen on ennemminkin pelimiehen toimintaa. Naisia KANNATTAA palvoa ja machomaisesti arvostaa. Näin saa paljon enemmän tuloksia.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: YYA-tarjous Vakiolle

Viestin lähetti Vakio

Snif..

Olipa kaunis kirjoitus. Otan ilman muuta tarjouksen vastaan, koska klubillanne on varmasti tarvittavat hillot työryhmämme tutkimusmatkojen järjestelyyn.

Ja kiitos, en taida tarvita sitä viiriä ;) .

Ihan liikutuin minäkin!

Mitä hilloihin tulee, niin sitähän meillä toki on, emmekä sitä ujostele tunnustaa.

ps Baltia sopii hienosti kenraaliharjoituksesta.

ps2. Keli on hieno, miksiköhän olemme toimistolla? Espalla saattaa olla huutava pula meidänlaisista syynääjistä?;)

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Etelän miehistäkin vielä sen verran, että kyllä sielläkin joka toisella vastaantulijalla on pieni kumpu alavatsan kohdalla, mutta ruskea läski on paljon kalpeaa kauniimpaa.

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Penttiheaven on sitten Monte Carlossa , Jimmyz-niminen yökerho , kaikki , siis kaikki on niin penttimäistä .
Viskikin maksaa sellaiset 250 frf ( nykyään varmasti enemmän ) , naiset kauneimpia , miehet rikkaimpia .
Kannattaa mennä baaritiskille , ottaa yksi viski ja ihastella , sanattomaksi menee ( muistakaa ottaa pitkällä soodalla , kestää pitempään ).
Siis yksinkertaisesti loistava penttipaikka.

ps. sisäänpääsymaksua ei ole.
pps.keskusteluun liittyy siten että naisilla pienimmät peffat , suurimmat varustukset , miehillä varustukset vain vatsan seuduilla ja takataskussa.

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Viestin lähetti Patarouva
Näitä ketjuja lukiessaan pääsee kyllä siihen yllättävään käsitykseen, että suomalaisessa katukuvassakin on kiitettävästi tutkimista. Väittävätpä jotkut tästä syystä aiheutuneen peräti peltikolareita.

Tästä on ihan asiantuntijalausuntopohjaisia todistuksiakin. Eräs tuttu autoseppä valisti kerran että ensimmäiset syysliukkaat ja ensimmäiset helteet ovat niitä kaikkein parhaita aikoja vuodesta. Silloin asiakkaiden virta on runsaimmillaan. Silloin rytisee pelti.

Kun nyt on päästy puhumaan perseiden lisäksi myös liikenteestä, haluan tuoda erään tärkeän seikan esiin. Kyse on salaliitosta naisen esineellistämiseksi.

Mikä on seksistien ja sovinistien ovelin ja onnistunein tempaus kauniimman sukupuolen objektiksi saattamisessa?

Ei se ei ole bordellilaitos, sen kaikki tajuavat useimmin naista alentavaksi. Ei kelpaa vastaukseksi. Vastaukseksi ei kelpaa myöskään stripteasetanssijat tai eriarvoinen palkkaus. Nuo tunnistaa helposti eriarvoistumista ja naisen esineellistämistä edistäviksi instituutioiksi.

Oikea vastaus on polkupyörä. Miljoonat naiset ympäri maailmaa asettavat päivittäin juuri sen osan itsestään jonka liikkeistä miehet ovat kaikkein kiinnostuneimpia, mitä kiehtovimpaan asentoon ja liikkeeseen aivan vastakkaisen sukupuolen silmien alle. Mikä pahinta, suurin osa naisista ei edes tiedosta tilannetta.

Tänä aamuna bongasin mm. edellä ajamassa erittäin miellyttävät pitsiset alushousut, jotka kurkkivat matalavyötäröisten farkkujen vyötärönauhan yli. Päivittäin pyöräillessään törmää mitä miellyttävimpiin tilanteisiin. Varhainen aamuherätyskään ei kesäisin harmita, mikäli edessä on matka mahdollisismman vilkkaalla pyörätiellä. Jälleen yksi hyvä syy muidenkin lopettaa turha yksityisautoilu, ette raukat tiedä mitä menetätte. Maisemat näyttävät pyörän selästä katsottuna monessakin mielessä aivan toisenlaiselta kuin turhan nopealiikkeisen auton tuhruisen tuulilasin takaa.

Minua, tai muita nykyoloista suunnattomasti nauttivia, on sinänsä turha yrittää tuomita tai syyllistää asioiden nykytilasta. Ei tuontyyppisisssä tilanteissa kertakaikkiaan voi kovin helposti kääntää katsettaan muuallekaan. Se ei vain ole mahdollista, se olisi luonnonvastaista.

Mitä stringseihin miehillä tulee, niin ne ovat tietty hieman ongelmalliset. Jos on vähänkin vatsaa, ne saattavat muuttua hieman koomisiksi. Lisäksi on syytä miettiä tarkkaan kuinka homofobisessa miesseurassa ne joutuu ehkä paljastamaan. Minulta toki onnistuu heteromiesten saunailta, joihin voin stringseissä mennä, mutta varovainen olla pitää. Naisseurassa ne ovat kyllä herättäneet pelkästään positiivista palautetta. Suosittelen.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Re: Re: YYA-tarjous Vakiolle

Viestin lähetti Senior

ps2. Keli on hieno, miksiköhän olemme toimistolla? Espalla saattaa olla huutava pula meidänlaisista syynääjistä?;)

Tuota, minä kävin jo. Ei ihmeempää raportoitavaa tänään. Odotettua kehnompaa oli tarjonta.

Väijy oli tosin aika lyhyt tänään, koska hommat vähän painavat päälle.

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Re: Patarouva

Viestin lähetti JHag
Naisia KANNATTAA palvoa ja machomaisesti arvostaa. Näin saa paljon enemmän tuloksia.

Ei ole tarkoitus mitenkään alkaa vertailemaan ja kerskumaan, mutta ei asia aivan noin mustavalkoinen ole.

Ehkäpä erityyppisille ihmisille on luontaista erilainen toiminta? Ehkäpä erityyppisiä ihmisiä viehättää erilaiset piirteet vastakkaisessa sukupuolessa, kuin niitä toisia?

Tuloksiakin voi tietenkin mitata eri tavoin. Lovien veistäminen pistoolin perään on melko aivottoman tuntuista toimintaa. Parhaat kicksit saa kun onnistuu tekemään vaikutuksen ihmiseen, joka on itse tehnyt vaikutuksen itseen. Riittävän suuren vaikutuksen tekemiseksi itseeni eivät kyllä riitä pelkät ulkoiset avut. Ei niistä haittaakaan ole, mutta pelkillä niillä ei pitkälle meikäläisen kanssa pääse, ei edes saatille.

No, kukin tyylillään.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Patarouva

Viestin lähetti Lapanen

Ei ole tarkoitus mitenkään alkaa vertailemaan ja kerskumaan, mutta ei asia aivan noin mustavalkoinen ole.

Ehkäpä erityyppisille ihmisille on luontaista erilainen toiminta? Ehkäpä erityyppisiä ihmisiä viehättää erilaiset piirteet vastakkaisessa sukupuolessa, kuin niitä toisia?

Tuloksiakin voi tietenkin mitata eri tavoin. Lovien veistäminen pistoolin perään on melko aivottoman tuntuista toimintaa. Parhaat kicksit saa kun onnistuu tekemään vaikutuksen ihmiseen, joka on itse tehnyt vaikutuksen itseen. Riittävän suuren vaikutuksen tekemiseksi itseeni eivät kyllä riitä pelkät ulkoiset avut. Ei niistä haittaakaan ole, mutta pelkillä niillä ei pitkälle meikäläisen kanssa pääse, ei edes saatille.

No, kukin tyylillään.

Teit ihan itse päätelmän termistäni "tuloksia". :D Toki tarkoitin muutakin kuin sitä. Onhan minullakin aivot, miksi sen pitäisi olla naiselta kielletty ominaisuus? Mies, joka etsii itseään tyhmempiä naisia on.......no, kukin tyylillään.

Mutta minä uskon -ja tiedän- että ulkonäön ja aivot voi saada samassa paketissa. Vaikka sellaisia ei saisi luterilaisessa hyshys -Suomessa puhuakaan ääneen.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Lapanen

Musiikkia korvilleni. Mitäs tulinkaan taannoin sanoneeksi siitä älyn ja lempeyden vastustamattomasta yhdistelmästä.

Ulkoiset avut eivät ole toki haitaksi, mutta kyllä ne todelliset sydämen tykytykset ja naksahdukset aiheuttaa henkilö kokonaisuutena.

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nou hätä!

No eihän tuo nyt ole kummoinenkaan ongelma - meinaan tuon perseen pöksyihin sovittaminen. Minä olen usein homo-baareissa kierrellessäni pannut merkille varsin käyttökelpoisen ratkaisun pulmaan. Näissä piireissä on vallalla veikeä muotisuuntaus joka antaa kummasti liikkumatilaa hyvinkin turpeille lohkoille. He nimittäin saksivat housunpersauksista kankaan persposkien kohdilta yksinkertaisesti pois. Toimenpide nostaa toimintavalmiutta muutoinkin kummasti, kun ei tarvitse remeleiden ja nappien kanssa tuhtata.

Mikäli näinkin radikaali toimenpide aluksi oudoksuttaa ja ympärillä supisevat ihmiset saavat sinut kiusaantumaan, niin ainahan sitä voi sipasta perseeseensä housuja mukailevan värin. Näin ei se näppyläinen pinkki liha iske niin rajusti katsojan silmiin vaan loiventaa mukavasti ärhäkkää kontrastia esim. tumman puvun kera. Vaan eipä aikaakaan, kun jo asiaan tottuneet rauhoittelevat uusia äimistelijöitä Kummeli tyyliin: "no kun sillä on sellanen perse"

Juohtuipa vaan mieleeni...

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti JHag

Mutta minä uskon -ja tiedän- että ulkonäön ja aivot voi saada samassa paketissa. Vaikka sellaisia ei saisi luterilaisessa hyshys -Suomessa puhuakaan ääneen.

Siltä tosiaan välillä tuntuu, että jos joku on hyvännäköinen, hänen täytyy olla edes tyhmä, jotta muilla olisi hyvä mieli. Rumuus taas ei taida vastaavasti tehdä ketään automaattisesti älykkääksi muiden silmissä.

Ihmiset ovat erilaisia ja kaikista löytyy lähemmin tarkasteltuna joitakin vikoja ja puutteita. Onneksi. Täydellinen ihminen saattaisi olla omalla tavallaan erittäin sietämätön.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näin on Patarouva, sama pätee sekä miehiin että naisiin. Ulkonäköfriikkejä pidetään automaattisesti tyhminä. Yksilöllisyys rules!

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Nou hätä!

Viestin lähetti Rööri
No eihän tuo nyt ole kummoinenkaan ongelma - meinaan tuon perseen pöksyihin sovittaminen. Minä olen usein homo-baareissa kierrellessäni pannut merkille varsin käyttökelpoisen ratkaisun pulmaan. Näissä piireissä on vallalla veikeä muotisuuntaus joka antaa kummasti liikkumatilaa hyvinkin turpeille lohkoille. He nimittäin saksivat housunpersauksista kankaan persposkien kohdilta yksinkertaisesti pois. Toimenpide nostaa toimintavalmiutta muutoinkin kummasti, kun ei tarvitse remeleiden ja nappien kanssa tuhtata.

Mikäli näinkin radikaali toimenpide aluksi oudoksuttaa ja ympärillä supisevat ihmiset saavat sinut kiusaantumaan, niin ainahan sitä voi sipasta perseeseensä housuja mukailevan värin. Näin ei se näppyläinen pinkki liha iske niin rajusti katsojan silmiin vaan loiventaa mukavasti ärhäkkää kontrastia esim. tumman puvun kera. Vaan eipä aikaakaan, kun jo asiaan tottuneet rauhoittelevat uusia äimistelijöitä Kummeli tyyliin: "no kun sillä on sellanen perse"

Juohtuipa vaan mieleeni...

Ylläolevalle viestille toimestani YLIVOIMAINEN virtuaalipalkinto:

*Viesti, jolle nauroin vedet silmissä!*:D :D On hemppa kone!

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuo Röörin juttu oli niin hyvä, että kokeilin äsken. En uskaltautunut Helsinkiin, joten jäin Tapiolan liikekeskukseen hengailemaan perseineni. Oli se jotenkin nastaa näin lämpimällä ilmalla, mutta mitäs sitten talvella?

Mulla oli sellaiset vaaleat vohvelikuvioiset housut, joista poistin kankaan pakaroiden kohdalta. Lainasin Stockan herkusta vohvelirautaa, jolla painelin samannäköistä kuviota pakaroiden pintaan. Oli tyylikästä, mutta nyt mulla on sitten perseessä 5 cm Bacimyciniä. Ja hirmuinen tuska. Että mitä neuvoksi?

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti JHag
Tuo Röörin juttu oli niin hyvä, että kokeilin äsken. En uskaltautunut Helsinkiin, joten jäin Tapiolan liikekeskukseen hengailemaan perseineni. Oli se jotenkin nastaa näin lämpimällä ilmalla, mutta mitäs sitten talvella?

Mulla oli sellaiset vaaleat vohvelikuvioiset housut, joista poistin kankaan pakaroiden kohdalta. Lainasin Stockan herkusta vohvelirautaa, jolla painelin samannäköistä kuviota pakaroiden pintaan. Oli tyylikästä, mutta nyt mulla on sitten perseessä 5 cm Bacimyciniä. Ja hirmuinen tuska. Että mitä neuvoksi?

Älä ainakaan istu kirjoittaessasi! :D

Sorry tsat!

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Oloneuvos

Älä ainakaan istu kirjoittaessasi! :D

Sorry tsat!

No, oisit sanonut ajoissa, nyyh. Nyt on vieläkin pahempi paikka. Täytyy mennä lääkäriin. Ja kävellen.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Oli tyylikästä, mutta nyt mulla on sitten perseessä 5 cm Bacimyciniä. Ja hirmuinen tuska. Että mitä neuvoksi?

Voisi siis sanoa, että testisi meni perseelleen?
Tyyli pitää aina säilyttää! Naisetkin sanoo, että kauneudesta pitää kärsiä. Alla muutama pointti lähielämääsi varten:

- ylimääräisestä kuonasta pääset näppärästi eroon, kun etsit jonkin helvetin pitkän ja jyrkän alamäen, otat Otteymäisen (;) ) spurtin ja alamäen alkaessa heittäydyt perseellesi, niin kuin tenavana pyllymäessä ja annat asfaltin hoitaa loput. Toistat edellisen niin monta kertaa, että orvaskesi näkyy.

- nukut joko kokonaan tai perse pakastimessa. Mikäli nukut siellä kokonaan, voi hetimiten houkuteltu aamupissa tuottaa vaikeuksia, sillä väline ei taatusti ole entisen kokoisensa, samoin kun pissan viskositeetti voi olla jähmeää, kuten auton talviöljylaaduissa

- alle vuodessa olet istumakondiksessa, mutta varmuudeksi hommaa ensi kaudeksi kausari seisomakatsomosta

- poista auton istuin ja aja kyykkypaska-asennossa. Pitemmillä matkoilla saatat joutua pitämään breikin silloin tällöin. Hyvää asiassa on se, että näin kätevästi treenaat samalla useita lihasryhmiä

- mikäli joskus haluat kivusta hetkeksi eroon, vedä perseet olalle. Vaihteeksi vitutus olkapäissä tuo kaivattua vaihtelua särkyyn perseessä

- osta sitä Lammas-vessapaperia. Hanurin pyyhkiminen normaalein rituaalein sattuu varmasti. Mutta muista, tosimies ei bideetä käytä

- hommaa sellainen synnytyslaitoksilla käytetty ontto istuintyyny, jota alat käyttämään varovasti joulusta eteenpäin. Se on todella naurettavan näköinen, mutta totut kyllä siihen, että kaikki avoimesti nauraa päin naamaa. Tottuminen vie korkeintaan kolme kuukautta.

Suosittelen edellisten toimenpiteiden ja tottumusten käyttöönottoa, muuten voit peboinesi mennä, niin sanotusti:
**perse edellä puuhun!**

Parahin perseisin :)

Senior

ps hädässä ystävä tunnetaan;)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
No kiitos Senior! Noilla eväillä eteenpäin. Olinkin kerran lumihangessa yön ja vehje oli kutistunut 25-senttiseksi, huh! Onneksi se siitä lämpeni ja oikaisi itsensä kuin vastasyntynyt varsa nurmikolla.

Jet-Ace

Jäsen
Olenpa missannut herkullisen keskustelun oltuani ÄTPPOMK:in parhaiden perinteiden mukaisesti ma-ke katsastamassa naisia kesäisissä asuissa Helsinkiläisissä ulkoilmaravintoloissa. Ryhdyin siis toisin kuin te muut nörtit sanojen sijasta suoraan toimintaan. ;)
Eikä voi valittaa näkemääni ja kokemaani.

Nyt olen taas etabloitunut Turkuun ja huomenna Jet Ace testaa naiset Turun illassa. Ja ensi viikolla vuorossa Moskovan kaunottaret. :cool:

Kyllä olen kuitenkin olen rintojen ja perseen osalta sitä mieltä, että kyllä niiden pitää olla samaa paria. Tärkeintä on että keho ja sen strategiset varustukset ovat sopusoinnussa keskenään.

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Brutaalia!

No höh! Kuka nyt käski mennä halstaroimaan perseensä kuumalla vohveliraudalla? Olisin kyllä Sinun neuvokkuudella luullut tuon sinänsä trendikkään kuosin taltioituvan huomattavasti kivuttomamminkin pakaroihisi. Olisit esim. vohkinut vaimoltasi valean beikeä päivävoidetta tuubillisen ja sivellyt sillä keveän pohjavärin lohkoihin. Ruutukuvion olisit saanut kivuttomasti istahtamalla naapurin jäähtyneeseen grilliparilaan. Palaneen makkaran rasvasta saa kestävän ehosteen kovaankin menoon, tosin täydellisyyteen pyrkivänä yksilönä olisi tietty ollut paikallaan pehmentää kokonaisuutta vielä päälle päätteeksi Lumenen puuterilla no. 4. Näin ollen lopputulos olisi hiponut jo täydellistä. Tarkkasilmäisimmät marginaalit olisivat ainoastaan kiinnittäneet kumarellessasi huomiota kiusallisen rypyttyneeseen luumutahraan siinä keskellä...

Ei tartte kyllä mitään!

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Patarouva

Siltä tosiaan välillä tuntuu, että jos joku on hyvännäköinen, hänen täytyy olla edes tyhmä, jotta muilla olisi hyvä mieli.

Minä kyllä putoan totaalisesti polvilleni tavatessani kauniin ja älykkään naisen. "Ruma" ja älykäskin käy kyllä. Tyhmä ja kaunis tai tyhmä ja ruma? Puistattava ajatus!

Kaikista vaihtoehdoista pahin tosin on tyhmä ja ahkera.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rööri: Helppohan sitä sitten on tulla neuvomaan, kun on kaikki mennyt jo päin persettä. Grilliin istun kostoksi heti huomenna. Lähettivät just äsken sairaalasta himaan katsottuaan persettä ja todettuaan: "Kyllä! Siinä on vohvelinmallia selvästi. Hoidoksi sitten kermavaahtoa ja hilloa."

Saatana, missä niitä lääkärin papereita oikein nykyään jaetaan? R-Kioskillako?

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Duunissa oli sopivasti eilen yleinen ensiapukurssi, ja kun tuli aika esittää kysymyksiä niin kerroin täällä esillä olleesta persongelmasta asialliseen sävyyn ja yritin tentata kurssittajaa vohvelipalamien hoidosta perseessä. En saanut oikein kunnon vinkkiä, miten estää arpeutuminen ja kutina, mutta pyysin hoitsua ottamaan asian selville ja palaamaan asiaan sähköpostitse. Kumma kyllä en päässyt iltapäivällä enää sisään koneelleni, ja avaimenikaan ei aamulla sopinut enää työpaikan oveen. Olenkohan saanut ylennyksen?

Muiden kurssiin osallistuneiden silmän välttäessä yritimme testata asiaa vielä käytännön harjoitteellakin, mutta emme sitenkään saaneet oikein selvyyttä vamman parempaan parannustapaan. By the way, jos työpaikallanne näette kuleksimassa Anne-nuken, jonka perseeseen on sulanut kiinni mulinexin vohvelirauta, palauttakaa se rilli meikäläisen työpaikalle, sihteerit kyselee sen perään. Vohvelit saatte syödä.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Pakko kommentoida itse aihetta muutamalla rivillä.

Minua taas ottaa päähän se että sopivia housuja ei taas löydy jos on pitkät jalat suhteessa muuhun vartaloon. Suomessa ilmeisesti ajatellaan että pitkät jalat korreloi suuren vatsan kanssa koska (lähes) kaikki mallit ovat isoja sekä pituudeltaan että vyötärönympäryydeltään. Onneksi varsinkin ulkomaisista merkeistä on löytynyt helpotus.

Sitten takaisin lempiaiheeseemme eli naisten takapuoliin.
Kesän tullessa olen huomannut huolestuttavan ilmiön. Nimittäin tämän J-Lo takapuoli syndrooman ylilyönnin. Eli olen jo bongannut useamman ns normaalivartaloisen tai pienikokoisen naisen jolla takamus ei todellakaan ole J-Lo mallinen vaan jo lähes Geri Halliwellin muotoinen (lue: Geri ennen joogaa). Siis tyypillinen brittiperse (päärynävartalo) jos ilmaisu sallittaneen. Mistäköhän mahtaa johtua? Ovatko suomalaiset naiset ottaneet tämän J-Lo villityksen liiankin tosissaan?Vai toistuuko tässä sittenkin se naisten "jos laihdun rinnat pienenee,jos lihon niin kilot tulevat perseeseen" syndrooma.

Yllättäviä asioita sitä näköjään heti aamulla tulee pohdittua :)

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Viestin lähetti Pitkä
By the way, jos työpaikallanne näette kuleksimassa Anne-nuken, jonka perseeseen on sulanut kiinni mulinexin vohvelirauta, palauttakaa se rilli meikäläisen työpaikalle, sihteerit kyselee sen perään. Vohvelit saatte syödä.

Kerrohan meille, kuinka se rauta sinne Annen peppuun oikein joutui.

Tarkemmin ajatellen, älä sittenkään kerro...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy