Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Suomalaiset, perseetön kansa!!

• 14 983
  • 90

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Niin

Viestin lähetti Senior
saatan mennä jopa ehdottamaan, että jalkapallo-osion sijaan avataan TISSI-osio. Ja jiihaa, SUN ON B-C, mun ja Vakion siitä isommat! Deal?;)

Chattailyn suo sallittakoon näin myöhään. B-C on mun favorite, mutta suhtaudun myönteisesti myös A:han ja D:hen. En sulje mitään vaihtoehtoa pois. Mutta kuten arvata saatat(te), olen perse-miehiä. Näin livenä, ja takaapäin, stadikan GP:ssä kerran, kun jamaikalainen pantteri Merlene Ottey laittautui lähtötelineisiin. Ziiiiiiiiiiiiiiiisuuuuuuuussssssssss!

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Niin

Viestin lähetti JHag

Chattailyn suo sallittakoon näin myöhään. B-C on mun favorite, mutta suhtaudun myönteisesti myös A:han ja D:hen. En sulje mitään vaihtoehtoa pois. Mutta kuten arvata saatat(te), olen perse-miehiä. Näin livenä, ja takaapäin, stadikan GP:ssä kerran, kun jamaikalainen pantteri Merlene Ottey laittautui lähtötelineisiin. Ziiiiiiiiiiiiiiiisuuuuuuuussssssssss!

Sallinette, Juniorit nukkuu jo

suhtaudut myönteisesti??? Älä rupee tinkimään! Ota tai jätä! Kertaan: C:hen asti Sinun, lopuissa käännät pään! Hattuna kaupalle saat Otteyn? Tilaat kausarin stadikan sadan metrin alusta ja venaat....

luoja ettei mies osaa lyödä handelia kiinni! Vaikka saa mitä pyytää?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
No, okei, pitäkää D:nne. Mä laajennan A:han, sehän ei teille maistu?

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
No, okei, pitäkää D:nne. Mä laajennan A:han, sehän ei teille maistu?

Pidä A:t! Onhan Sullakin jo B:t? Ja muistakin, kuin pystypäiset ja pontevat D:t kirmaa kohti, Sinä käännät pään muina miehinä ja syöt sen aikaa kynsiäsi, etkä vaklaa! Jako on suoritettu ja peli on pelattu!

ps niin ja soittele stadikalta, jos tulee aika pitkäksi Otteytä venttaillessa. Siellä ei paljon kuppeja näy, ei minkään kokoisia! HAH!:D

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Senior

Pidä A:t! Onhan Sullakin jo B:t? Ja muistakin, kuin pystypäiset ja pontevat D:t kirmaa kohti, Sinä käännät pään muina miehinä ja syöt sen aikaa kynsiäsi, etkä vaklaa! Jako on suoritettu ja peli on pelattu!

ps niin ja soittele stadikalta, jos tulee aika pitkäksi Otteytä venttaillessa. Siellä ei paljon kuppeja näy, ei minkään kokoisia! HAH!:D

Tämä on selvä, onneksi pääsee nukkumaan:D Stadikalla ei ole kuppeja, mutta peboja riittää

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Tämän ketjun tarjontahan paranee koko ajan. Meikäläinen tunnustautuu tuollaisen muodokkaamman naisvartalon ihailijaksi. Litteä perspuoli ei herätä läheskään samanlaisia vibroja, kuin pyöreä. Samoin etuvarustuksen tulee olla mieluusti kokoa D, vähintään C.

Kaikille naisvartaloa maailman upeimpana taideteoksena pitäville suosittelen käyntiä Kolumbiassa. Jostain kumman syytä kyseisen maan naisilla on kauniiden kasvojen lisäksi myös käsittämätön kroppa. Mysteeriksi on jäänyt miten NIIN suuret rinnat voivat olla täydellisesti ryhdissään ilman mitään turhia liivejä?! Kun pakettiin lisätään kauniisti pyöreä ja naisellinen lantio ja tuollainen JHagin kuvaama hyppyripeba, sekä yön mustat pitkät hiukset ja hoikat, pitkät sääret, on koossa mitä kaunein ilmestys. Kaikki tämä verhotaan avokaulaiseen puseroon ja minihameeseen ynnä korkkareihin ja näkymä Bogotan ostoskadulta on valmis.

Yleistää ei tietenkään saisi, mutta kyllä tuon maan tyttöjen geeneissä täytyy olla jotakin kauan sitten kadotettua. Kaikki tämä yhdistettyna naiselliseen käytökseen tekee näistä typyistä pallon upempia ilmestyksiä.

Sikäläiset naiset eivät meuhkaa uran perässä, vaan keskittyvät miehensä ja perheensä hyvinvointiin. Miehen tietysti oletetaan pitävän huolta taloudellisesta puolesta. Näiltä osin machokulttuuri on tervettä. Muuhun en sitten sen osalta otakkaan kantaa.

Jaa, että mitenkä tämä liittyi alkuperäiseen aiheeseen? No siten, että päin persettä meni tämäkin kirjoitus! ;)

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oloneuvos!

Kirjoituksesi on populäärimusiikkia pervoille korvilleni. Täyttä asiaa lähes joka sana. Muutenkin olen vuoksesi piirun muuttanut käsitystäni turkulaisista, siellähän asuu Pelimiehiäkin! Niin, olethan Klubin jäsen ja sekin velvoittaa. Olkaamme siis graniittisena, yhtenäisenä rintamana tissien ja hyppyripeppujen vankkumattomia puolestapuhujia! AUTS!:D Voit toki numerolappuinesi liittyä kultivoituneeseen seuraamme Espan tissisyyniin piipahtaessasi pääkaupungissamme. Ja eläköön kesän kynnyksellä tällaiset ketjut!

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
On sitten pojilla ollut vauhtia eilen illalla keskimääräistä enemmän. No mikäs siinä, aihe on mieluinen :)

Mutta itse asiaan, eli perseeseen. Tunnustaudun mukisematta kuuluvani tuohon ongelmakategoriaan, joka ei saa lihaksikasta takapuoltaan mahtumaan suurimpaan osaan housuista. Ketjun ensimmäinen viesti kuvasi ongelman erittäin hyvin. Bonuksena minulla on pitkät raajat ja kapea lantio. Mukavaa. Jostain pitää tinkiä, koska varaa vaatteiden teettämiseen ei ole, joten useimmiten tulee pidettyä housut jalassa vyötä kiristämällä. Mutta, toki toiset merkit sopivat paremmin jalkaan kuin toiset. Lisätään jo mainittujen listaan HIS-merkkiset farkut, jotka sopivat ainakin minulle kohtalaisen hyvin.

Pitäisikö perustaa kansanliike "Tasa-arvoa perseellisille", jonka ideana olisi vaatia kauppoihin housuja muillekin kuin lattapakara-mallisille?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Designer
On sitten pojilla ollut vauhtia eilen illalla keskimääräistä enemmän. No mikäs siinä, aihe on mieluinen :)

Mutta itse asiaan, eli perseeseen. Tunnustaudun mukisematta kuuluvani tuohon ongelmakategoriaan, joka ei saa lihaksikasta takapuoltaan mahtumaan suurimpaan osaan housuista. Ketjun ensimmäinen viesti kuvasi ongelman erittäin hyvin. Bonuksena minulla on pitkät raajat ja kapea lantio. Mukavaa. Jostain pitää tinkiä, koska varaa vaatteiden teettämiseen ei ole, joten useimmiten tulee pidettyä housut jalassa vyötä kiristämällä. Mutta, toki toiset merkit sopivat paremmin jalkaan kuin toiset. Lisätään jo mainittujen listaan HIS-merkkiset farkut, jotka sopivat ainakin minulle kohtalaisen hyvin.

Pitäisikö perustaa kansanliike "Tasa-arvoa perseellisille", jonka ideana olisi vaatia kauppoihin housuja muillekin kuin lattapakara-mallisille?

Tämäkin viesti oli musiikkia korvilleni, sillä nyt palattiin originaalitopiciin ah niin kiinnostavalta sivupolulta. Tännehän voisi avata ketjun nimeltä "Nainen", minne sopisi kaikki mahdollinen aiheesta...hmmm, minäkö sovinisti?

HIS-farkuista en ole kuullutkaan, kiitos vinkistä. Olen melko varma, että kyseessä eivät ole kotimaiset. On vielä yksi paikka, josta saa aina pomminvarmasti housuja perseellisille; Salainen agentti Roballa, joka myy originaalia Army-tavaraa. Sieltä saa fantsuja reisareita, shortseja ja muuta mukavaa. Poikkeahan, Designer, täällä päin liikkuessasi, ellet sitten vaikuta täällä muutenkin.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Oloneuvos!

Viestin lähetti Senior
Kirjoituksesi on populäärimusiikkia pervoille korvilleni. Täyttä asiaa lähes joka sana. Muutenkin olen vuoksesi piirun muuttanut käsitystäni turkulaisista, siellähän asuu Pelimiehiäkin! Niin, olethan Klubin jäsen ja sekin velvoittaa. Olkaamme siis graniittisena, yhtenäisenä rintamana tissien ja hyppyripeppujen vankkumattomia puolestapuhujia! AUTS!:D Voit toki numerolappuinesi liittyä kultivoituneeseen seuraamme Espan tissisyyniin piipahtaessasi pääkaupungissamme. Ja eläköön kesän kynnyksellä tällaiset ketjut!

Yhteisestä rintamasta tissien ja hyppyripeppujen vankkumattomana puolestapuhujana en tule lipsumaan. Niin pitkään kuin sokeri suussa sulaa, tulen kiihkeällä tarmolla joka vuosi paneutumaan tyttösten uuden vuosikerran tarkasteluun jokaisena kesänä (tosin myös ympäri vuoden) väsymätöntä intoa osoittaen. Arvostan saamaani kutsua asiantuntuntijoiden seuraan Espan tissisyyniin ja tulen Kivikylässä kesän aikana asian tiimoilta käymään.

Itselläni oli joskus vaikeuksia tuon D-kirjaimen kanssa ja isäni opetti minua jo nöösinä pääsemään sinuksi kyseisen kirjaimen kanssa. Minun piti sanoa aina dee, kun sopivan kokoinen tyttölapsi keinui rantaravintolan terassin ohi. Näin mielenkiintoista opetusmetodia ei kukaan ole jälkeenpäin kyennyt esittämään, tuloksetkin ovat osoittautuneet loistaviksi, silläpuhevika hävisi täysin. Tämä ei kuitenkaan ollut tarinan tärkein opetus. :D

Kuitenkin pidän sekä tutkimuksen empiirisyyttä että globaalisuutta siksi tärkeänä asiana, että ehdottaisin työryhmän perustamista tutkimaan mahdollisuuksia yleis-sivistävän retken tekemiseksi johonkin muodokkaita naisia ansiokkaasti kasvattavaan maahan. Emmehän saa rajoittua vain omien rajojemme sisällä olevan tarjonnan tutkimiseen, vaan meidän tulee kyetä kartoittamaan muuallakin olevat mahdollisuudet.

Mielestäni tämä tehtävä sopisi erittäin hyvin ÄTPPOMK:in jäsenille, jotka näin voisivat levittää myös ylevän aatteensa tunnettuutta kauniimman sukupuolen keskuudessa pallon laajuisesti. Vaikka ajatus tuleekin esitetyksi tavallaan väärässä ketjussa, jätän sen kuitenkin paitsi arvon johtokunnan, myös muitten jäsenten harkintaan.

Turussa 29.5. 2002

Oloneuvos

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti JHag
Salainen agentti Roballa, joka myy originaalia Army-tavaraa. Sieltä saa fantsuja reisareita, shortseja ja muuta mukavaa. Poikkeahan, Designer, täällä päin liikkuessasi, ellet sitten vaikuta täällä muutenkin.
Kiitos, pistän korvan taakse! Vaikutan enimmäkseen Tampereella siitä syystä, että asun täällä, mutta Helsingissä tulee poikettua melko usein nykyään. Esimerkiksi ensi viikolla maanantaista keskiviikkon olen siellä. Miten pitkään tuo kauppa on auki arkipäivisin?

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
JHag:"Tännehän voisi avata ketjun nimeltä "Nainen", minne sopisi kaikki mahdollinen aiheesta..."

Jos keskustelu rupeaisi jossain ketjussa hieman lipsumaan, pitäisikö palstapoliisien silloin sitten heristää sormeaan ja huomauttaa, että aiheesta on jo otsikko.

Naisille tuputetaan aina käsitystä, että pitää treenata, jotta sopisi vaatteisiin. Miehet taas näyttäisivät treenaavan itsensä vaatteisiin sopimattomiksi.

Erittäin monilla ihmisillä tuntuu olevan vaikeuksia sopia kunnolla valmisvatteisiin. On joko liian laiha, liian lihava, liian lyhytraajainen, liian pitkäraajainen, liian lyhyt, liian pitkä, liian sitä ja tätä... Vaatteissa, jotka eivät istu, on epämukava olla, eivätkä ne näytä päällä kovin hyviltä, joten harmi näiden epäkohtien vuoksi on ihan ymmärrettävää.

Perseettömyyshän on muotia. Näin ainakin voisi päätellä lantiohousuisia tyttöjä ja lökäpöksyisiä poikia katsomalla.

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äijät on asian ytimessä

Kesän harrastuksista yksi hienoimmista on istuskella terralla nauttimassa virvokkeita ja silmäillä ohikulkevia munattomia varustuksineen. Varustuksen koolla ei suuremmin ole väliä, kunhan ne erottuvat vaatetuksen alta. Muoto ja "täyteläisyys" ovat sitäkin tärkeämpiä arvosteltaessa varustuksia.

Perse vs. rinnat väittelyn en sorru. Molempi on kuitenkin parempi ja yleisilme on se kaikkein tärkein. Yleisilmeeseen kuuluu molemmat eli se siitä.

Svenskien perseen pystymäisyys selittynee kultturilla. Paikalliset "pojat" ovat tottuneet ottamaan vastaan kaiken ja nimenomaan takaapäin. Kaipa se perse siitä pystyyn suuntautuu.

Suomalaisten perseettömyyden voidaan empiiristen tutkimusten perusteella olettaa johtuvan kansanperinteestämme. Täällähän on ollut tapana vetää ne olalle tasaisin väliajoin. Perseet kaiketi kyllästyivät palaamaan omalle paikalleen aikojen satossa ja jäivät oleilemaan pysyvästi sinne olkapäiden seudulle.

Ihmettelen kyllä suuresti mitä hienoa on olla Timo Silakka ja puristaa jatkuvasti perseellä. Liika on aina liikaa, ei se kuppikoko H:kaan olisi luultavimmin enää kiva.

Hieman pystyt miesten perseet kyllä löytävät itselleen sopivat ja istuvat housut kotomaastamme. Sinänsä kornia on kehuskella omaavansa niin ison hannes ettei se mahdu enää housuihin. Nuo jutut menee kuulijaan läpi ainoastaan punttisalien proteiinijonossa, joka on muuten kolmas vasemmalle siitä testo-jonosta. Rintje Ritsma-syndroomaa, sanon minä.

Jättäkää sitten ne palkokasvit ystävällisesti sinne Pentin kasvimaalle.

edit:kiitokset Seniorille

Viimeksi muokattu:

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Vai niin

Viestin lähetti Oloneuvos

Kuitenkin pidän sekä tutkimuksen empiirisyyttä että globaalisuutta siksi tärkeänä asiana, että ehdottaisin työryhmän perustamista tutkimaan mahdollisuuksia yleis-sivistävän retken tekemiseksi johonkin muodokkaita naisia ansiokkaasti kasvattavaan maahan. Emmehän saa rajoittua vain omien rajojemme sisällä olevan tarjonnan tutkimiseen, vaan meidän tulee kyetä kartoittamaan muuallakin olevat mahdollisuudet.

Mielestäni tämä tehtävä sopisi erittäin hyvin ÄTPPOMK:in jäsenille, jotka näin voisivat levittää myös ylevän aatteensa tunnettuutta kauniimman sukupuolen keskuudessa pallon laajuisesti. Vaikka ajatus tuleekin esitetyksi tavallaan väärässä ketjussa, jätän sen kuitenkin paitsi arvon johtokunnan, myös muitten jäsenten harkintaan.

Turussa 29.5. 2002

Oloneuvos

Sitä sitten vaan turkulainen tulee ja meinaa pudottaa meikäläisen tästä työryhmästä heti kun käännän selkäni. Minä nimittäin en ole enkä tule tämän ÄT..., mikä lie, yhdistyksen jäseneksi.

Katsoisin itseni kuitenkin itseoikeutetuksi tähän tieteellisesti erittäin merkittävään ja uraa uurtavaan työryhmään. Oloneuvos puhuu sinänsä oikein viisaita asioita, esimerkiksi juuri toiminnan ulottamiseksi maantieteellisten rajojemme ulkopuolelle. Saimmehan tuossa aiemmin myös lukea Kolumbian naisten muodoista ja muutenkin oikeasta asenteesta suhteessa miehiin. Ehkä käväisemme joskus siellä, sikäli kun minut vielä porukkaan huolitaan. Eikä oikeastaan tarvitse mennä kuin Suomenlahden eteläpuolelle, niin johan meininki muuttuu. Työryhmän ensimmäinen tutkimusmatka voisi siis suuntautua vaikkapa Tallinnaan.

P.S. Senior: aurinko paistaa ja on lämmin päivä ;)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Designer: Lienee auki ainakin tuohon ko 18 tienoille. Ei ole aivan ytimessä, joten en usko, että klo 20 asti.

M&T: Pientä liioittelua. Kyllähän ahteri mahtuu housuihin, mutta kun housut eivät sitten muualta istu. Jos minä huomaan joku päivä, että perse ei mahdu edes Jack & Jonesin housuihin, huolestun todella. Litteäperseisyydellä ei liene mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa? Jos on, niin sitten suomalaisilla äijillä ei pitäisi olla mitään valittamista siitä, että naiset eivät anna. Eräs kaverini on pikaluistelija (kyllä!) ja hänellä eivät mahdu pohkeet buutseihin.

Patarouva: Juuri näin. En tiedä mitään inhottavampaa kuin olla huonosti istuvissa vaatteissa. Sietämätöntä.

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Taidan erottua joukosta nyt kun vastaan alkuperäiseen aiheeseen.

Olen tosiaan myös paininut(ja näin Tapparalaisena myös kahvannut) samanlaisien ongelmien kanssa, ei mene housut reisien eikä pärsseen kohdalta ellei vyötärö ole jotain 150cm ja sitten vaan kaventaan ja lyhentään. Sama se on paidoissa ja varsinkin kauluspaidoissa, koko on 50 ja vattan kohdalta lerpattaa vaikka mulla ei ihan lättänä se olekaan:) ,hartiat ja kädet taas saa sulloo sisään.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alkuperäisessä aiheessa tässä on tavallaan oltu koko ajan. Eikö muka ole tutkimisen arvoinen asia, miten ulkolaiset ja miksei kotimaisetkin sikot täyttävät vaatteensa. Tässä vaan on ollut enemmän juttua täytteistä kuin räteistä. ;)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
YYA-tarjous Vakiolle

Parahin Vakio. Sallinet aluksi kevyen sarkasmin näin kauniin päivän kunniaksi? Vastustat yhdistyksiä ja klubeja, mutta olet heti lähdössä mukaan, kun löytyy sinulle sopiva klubi?:D

Tämä oli siis positiivisessa ja aurinkoisessa hengessä heitetty ns. läppä kiekkoveljeltä kiekkoveljelle. Mutta asiaan: Tekisitkö sellaisen myönnytyksen, että tässä asiassa toimisit yhteistyössä ÄTPPOMK:n kanssa? Vannomme, lupaamme kautta Pentin rakkaimman föönin, että kukaan ei tule tekemään säälittäviä Jehovan todistajat -tyyppisiä käännytysyrityksiä sinua kohtaan. Rajoitetaan homma pelkkiin tisseihin yhteistyönä siitä käytännön syystä, että muut asiasta kiinnostuneet ovat lähes poikkeuksetta ÄTPPOMK:sta.

Voimme ehkä intoutua luovuttamaan sinulle korkeintaan ÄTPPOMK-viirin.

No ei kuitenkaan! Sekin oli läppää, lepo vaan.

Kaikella ja syvällä kunnioituksella yhtä parhaista kirjoittajista kohtaan.

Helsingissä 29.5.02

JHag
ÄTPPOMK:n puolesta myöskin

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Pari sanaa hienoon keskusteluun suomalaisesta naisesta ja hänen geenimanipuloidusta vartalostaan...

Vanhemmat herrat ovat sen verran siellä maapalloa kiertäneet, että allekirjoittavat sen väittämän, että Suomessa voidaan liian hyvin? Katsokaapa parhaimpina keleinäkin ihan missä kaupungissa tahansa, niin kyllä harvassa ovat ne suomalaiset naiset, jotka sekä rinta-, hanuri- että markkinointivaatetusvarustuksensa puolesta läpäisevät harjaantuneen silmilläsyöjän seulan! Mennäänpä vaikka tuonne Balkanille, missä leveäperseistä ja lattarintaista naista saa oikein poliisien kanssa etsiä! Ja jos jompi kumpi puoli on 18-30 vuotiaalla mimosalla heikompi, niin tyttö tajuaa sentään pukeutua niin, että autolla ajamisesta ei tahdo tulla yhtään mitään. Suomessa on kesäkuumallakin vielä niitä naisia, jotka omaavat kuitenkin jotain, mutta pilaavat sen sitten mauttomalla väljällä pukeutumisella. HYI NAISET!

Annan pienen matkailuvinkin! Bulgarian Sofiassa on yökerho (monikerroksinen, paikan ykösmesta) nimeltään Disco Escape.

_SANATON HETKI_

Vierailkaa! Samoin talvisaikaa saman maan Borovetsin laskettelukeskus ja ilta yökerhossa...

_SANATON HETKI_

Palatakseni alkuperäiseen, suomalaiset naiset syövät liian hyvin ja geenivirheidensä (?) johdosta se näkyy liian helposti...

ace

Jäsen
Oon jo pidempään lukenut tätä keskustelua, mutta nyt on jo pakko osallistua siihen!

Tahtoo mukaan tissityöryhmään!!!
Mielestäni omaan tarpeeksi kokemusta erilaisten kesäisten kumpujen tarkkailussa. Eipä kesällä juurikaan parempaa tekemistä löydy kuin seurata ohi pomppivia katseenvangitsijoita. Vihje: Mahdollisimman tummat aurinkolasit ovat oiva apuväline jos ei halua paljastua tuijottajaksi.

Suomessa tosiaan naiset ujostelevat pukeutua näyttävästi. Ruotsissa jo tyttöset osaavat pukeutua paljon paremmin. Ja sit täällä vielä ihmetellään miks (avio)miehet on niin kylmiä, kun ensin tullaan ruskeat sukkahousut ja väljä t-paita päällä vokotteleen.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisiko tuossa Kossun ajatusmallissa jotain samaa logiikkaa kuin joidenkin naisten viehtymyksessä etelämaalaisiin miehiin?

Näitä ketjuja lukiessaan pääsee kyllä siihen yllättävään käsitykseen, että suomalaisessa katukuvassakin on kiitettävästi tutkimista. Väittävätpä jotkut tästä syystä aiheutuneen peräti peltikolareita.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: YYA-tarjous Vakiolle

Viestin lähetti JHag
Parahin Vakio. Sallinet aluksi kevyen sarkasmin näin kauniin päivän kunniaksi? Vastustat yhdistyksiä ja klubeja, mutta olet heti lähdössä mukaan, kun löytyy sinulle sopiva klubi?:D

Tämä oli siis positiivisessa ja aurinkoisessa hengessä heitetty ns. läppä kiekkoveljeltä kiekkoveljelle. Mutta asiaan: Tekisitkö sellaisen myönnytyksen, että tässä asiassa toimisit yhteistyössä ÄTPPOMK:n kanssa? Vannomme, lupaamme kautta Pentin rakkaimman föönin, että kukaan ei tule tekemään säälittäviä Jehovan todistajat -tyyppisiä käännytysyrityksiä sinua kohtaan. Rajoitetaan homma pelkkiin tisseihin yhteistyönä siitä käytännön syystä, että muut asiasta kiinnostuneet ovat lähes poikkeuksetta ÄTPPOMK:sta.

Voimme ehkä intoutua luovuttamaan sinulle korkeintaan ÄTPPOMK-viirin.

No ei kuitenkaan! Sekin oli läppää, lepo vaan.

Kaikella ja syvällä kunnioituksella yhtä parhaista kirjoittajista kohtaan.

Helsingissä 29.5.02

JHag
ÄTPPOMK:n puolesta myöskin

Snif..

Olipa kaunis kirjoitus. Otan ilman muuta tarjouksen vastaan, koska klubillanne on varmasti tarvittavat hillot työryhmämme tutkimusmatkojen järjestelyyn.

Ja kiitos, en taida tarvita sitä viiriä ;) .

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Nyt tuli satikutia. Tunnistin itseni (Patarouva)! Kauneus ja kauheushan olivat... niin olivatko ne nyt katsojan silmissä... vai?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vakio

Olemme iloisia siitä, että tarjous johtaa yhteistyöhön. Lippis? T-paita? Ääääääh, olkoon....;)

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Patarouva
Näitä ketjuja lukiessaan pääsee kyllä siihen yllättävään käsitykseen, että suomalaisessa katukuvassakin on kiitettävästi tutkimista. Väittävätpä jotkut tästä syystä aiheutuneen peräti peltikolareita.

Tuossa on kyllä perää. On nimittäin niin, että koko hommasta katoaisi kenties mielenkiinto, jos silmänruokaa olisi liikaa. Sitä ei ehkä osaisi arvostaa asiaan kuuluvalla tavalla.

Juuri kun luulee, että kaikki suomalaiset naiset ovat räystäsperseisiä lattarintoja ja pukeutuvat pelkästään tuulipukuihin, vastaan tepasteleekin joku todella hemaiseva tipu minihameessa ja kireässä topissa (varustus vähintään kokoa D) sekä about 5" koroissa. Siitähän riittää muisteltavaa koko päiväksi ja miksei vielä illaksikin :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy