Minulla on sinulle tähän ongelmaan vinkki; pistä minut ignoreen. Ei täällä minun lisäkseni juuri kukaan muu näitä junajuttuja kirjottele, enkä usko että sinä henkilökohtaisesti yhtään mitään elämästäsi menetät jos näiden minun junajuttujeni lisäksi et myöskään muuta Jatkoaikaan tuottamaani kirjallista tuotantoa silmiesi eteen saa - päinvastoin, voi olla että elämäsi laatu paranee kun ei muuallakaan tule minun hakamussuttelujani vastaan.En tiedä olenko ainut, vai kuulunko vähemmistöön, mutta. Itse en ainakaan jaksa nuita "mukahassutteluja" jostain pistejunista jne lukea. Häiritsee jotenkin itseäni tosi paljon, samalla tavalla kun Maccellin nimenmuutokset. Saa lynkata, jos sille tuntuu. Tämä siis vain oma näkemykseni ko aiheeseen.
Joo en ole mikään tosikko ja huumori kuuluu asiaan. Mutta jotenkin itselleni ei tuo uppoa yhtään. Uutta viestiä kun menee lukemaan ja huomaa mitä se koskee, niin skippaan viestin suorilta. Häiritsee, mutta en sitä kuitenkaan sen enempää sitten noteeraakkaan.
Mielummin lukee _suoraan_ suorituksista, pisteistä jne jne.
Loppuun, ettei mene ihan paapoamiseksi. Niin onhan tuo Rantas Mikko ihan ok jääkiekkoilija. Tuossakin pelissä, oli aihioita useampaankin lisäpisteeseen.
Erityismaininta vielä Heiskas Mirolle. Dallaksella hieman vaikeampi aloitus kauteen, mutta Miro otti ainakin eilen jengin reppuselkään. Toivotaan Mirolle nyt muun loistamisen jälkeen myös pisteiden valossa loistokasta kautta. Ehkä ei vielä ole Norriksen aika, mutta ei se enää kaukanakaan ole.
Varmasti on muitakin joille tämä vinkki toimisi elämänlaatua parantavana asiana, pingataan nyt ainakin @agent082 vai olitkohan sä @agent006 tai @Agent70 , en muista kuka teistä oli se herrasmies jota kovasti ahdistaa kun Mats Mac-Macin nimi kirjoitetaan väärin. Anteeksi teille muille jotka pingasin, mutta kyllä teillekin suosittelen minun ignoreen laittamista koska ei vara venettä kaada!