Viime pysäkillä konnari passitti junasta ulos Mäenalasen ja Kapasen, jotka laiturilla hymyssä suin pistivät toisilleen fist bumpit että me vittu oltiin siellä, me oltiin siellä, kukaan ei vie tätä enää pois! Luostarinenkin oli jo lähdössä samalla ovenavauksella, mutta hämmästyksekseen konnari työnsikin hänet yhä takaisin junaan. Sen sijaan Barkov työnnettiin tylysti pihalle, Sasha otsa harmistuneesti rypyssä tiedusteli että millä asemalla juna seuraavan kerran pysähtyy, minä tulen siellä sitten takaisin kyytiin. Sebastian Aho jätti tuoppinsa pöytään ja pamautti oven auki potkaisten sisälle junaan, Kotkaniemi hiippaili Aholta tyhjäksi jääneeseen tuoliin, otti Ahon väljähtäneen tuopin ja hihitti Teuvolle että tietkö mä olin tuolla junassa, sä et oo ollut siellä vielä, mä olin, hihihihii. Määttä ja Salo yhä istuvat junassa vaivaantuneen näköisinä, Rantanen ja Hintz ovat pistäneet unimaskin silmilleen ja valmistautuvat pitkään matkaan, Heiskanen ja Lehkonen pälyilevät ympärilleen huomattavasti hermostuneimpina. Laine murjottaa perunasäkissään. Tolvanen, Granlund ja Kakko hengailevat asemalaiturilla ja pälyilevät Teräväisen ja Kotkaniemen baarin suuntaan että pitäiskö meidän tonne mennä, maksaako se vaivaa tässä laiturilla päivystää.
Samaan aikaan Jesse Puljujärvi seisoo Linnanmäellä Toukkajunan jonossa, ja pohtii että oonkohan mä nyt sittenkin muistanut väärin tän juna-homman, olikohan se sittenkin joku muu juna missä sovittiin kesälomalla jätkien kanssa näkevämme.
Samaan aikaan Jesse Puljujärvi seisoo Linnanmäellä Toukkajunan jonossa, ja pohtii että oonkohan mä nyt sittenkin muistanut väärin tän juna-homman, olikohan se sittenkin joku muu juna missä sovittiin kesälomalla jätkien kanssa näkevämme.