Itseäni mietityttää kuinka hyvä se Kuningas Henrik oikeasti on kun miehen backupit vetävät järjestäen todella kovia kausia ainakin numeroiden valossa. Ton Rangersin systeemin ja puolustuksen takana on varmaan maalivahdin maailman helpointa pelata.
Itseäni mietityttää kuinka hyvä se Kuningas Henrik oikeasti on kun miehen backupit vetävät järjestäen todella kovia kausia ainakin numeroiden valossa. Ton Rangersin systeemin ja puolustuksen takana on varmaan maalivahdin maailman helpointa pelata.
Kyllähän esimerkkinä tuo Tuukka Rask näyttää miten paljon merkitystä sillä puolustuksella ja pelityylillä on maalivahdin "hyvyyteen".
Thornton pääsi just kehumasta kuinka epätulokasmaiseen tyyliin kiekko ei polttele Donskoin lavassa.
En osaa itse sanoa juuta enkä jaata sillä yhtään peliä en ole mieheltä nähnyt kokonaisuudessaan.
Mikko Koivulta hieno alkukausi ainakin pisteiden valossa. Kymmeneen peliin 3+8=11, mikä oikeuttaa pistepörssissä sijaan 13.
Vähä menee offtopicin puolelle mutta löytyykö tästä jostain joku listaus vai oletko ihan pelaaja-pelaajalta plärännyt läpi?Näyttäisi olevan ihan tasoissa veljensä kanssa ppg NHL-uralta. Vaikka isoveli on ehkä enemmän mielletty hyökkäspään pelaajaksi.
Pistekeskiarvosta puhuttaessa enpä ole tajunnut että Jussi Jokinen on takonut pitkällä urallaan pisteitä kovempaan tahtiin kuin Sami Kapanen.
Vähä menee offtopicin puolelle mutta löytyykö tästä jostain joku listaus vai oletko ihan pelaaja-pelaajalta plärännyt läpi?
Ai kiitos, empäs osannutkaan tuolta itse katsoa. Ajattelin vain jos valmislistaus olisi napsahtanut mutta sehän olisi ollut hieman liikaa. Iso kiitos kuitenkin!
Hockey-Referencen kautta ne saa hyvin listaksi.
Tosin nuo on syntymäpaikan mukaan listattu, eli siellä on esimerkiksi Tomas Sandström siten mukana. En nyt äkkiseltään tiedä tippuuko joku suomalainen sen vuoksi listan ulkopuolelle? Olisi hyvä jos saisivat kansallisuuden mukaan järjestettyä myös, mutta ei ole sitä vaihtoehtoa tarjolla.
No eipä se valmis listaus nyt niin kauhean montaa klikkausta olisi vaatinut:Ai kiitos, empäs osannutkaan tuolta itse katsoa. Ajattelin vain jos valmislistaus olisi napsahtanut mutta sehän olisi ollut hieman liikaa. Iso kiitos kuitenkin!
Eiei, mutta oishan tuon voinut silti painaa kun kerran kysyi. Mutta joo pitäähän se aina vähän päästä näsäviisastelemaan kun paikka tuleeNo eipä se valmis listaus nyt niin kauhean montaa klikkausta olisi vaatinut:
http://www.eliteprospects.com/leagu...=&sort=nation&nation=2&name=Finland&order=PPG
Tai reenata sen verran kovaa, että ansaitsee paikan NHL-joukkueesta.Ei tunnu Miikka Salomäki mahtuvan Predatorsin kokoonpanoon, olisikohan ensi kesänä jo aika lähteä katselemaan pelipaikkaa jostain toisesta NHL-seurasta?
Tai reenata sen verran kovaa, että ansaitsee paikan NHL-joukkueesta.
Ilahduttavaa nähdä Mikko noin hyvässä pistetahdissa - Wildin kakkosketjuhan on tunnetusti todella hyvässä vireessä. Mikke näyttää vähän koomailevan, liekö miten paljon syynä Pominvillen alkukauden surkeus.Suomalaisten NHL-pörssit...
Saattaa tulla kevyesti uudet ennetyspisteet, kun taas viime kaudella tuli uran surkeimmat pisteet - jokseenkin loukkaantumisten takiakin.
Tästä olen samaa mieltä. Kuitenkin viimeksi kaudella 2010-11 on kukaan suomalaispelaaja ylipäätään tehnyt yli 70 pistettä kauden aikana.Mä olen todella yllättynyt, jos Koivu tekee yli 71 pinnaa, ja vielä yllättyneempi, jos tuo raja ylittyy "kevyesti".