Kirjoittelija
Jäsen
-Timonen ei tule alistumaan lähtemään MM-karnevaaleihin liigakiekkoilijoiden sekaan, viimeksi ollut varmaan joskus vuonna 2000 MM-kisoissa.
Toipilas Timonen: MM-kisat kiinnostavat - NHL - Urheilu - Helsingin Sanomat
-Timonen ei tule alistumaan lähtemään MM-karnevaaleihin liigakiekkoilijoiden sekaan, viimeksi ollut varmaan joskus vuonna 2000 MM-kisoissa.
Lähtee kunnossa ollessaan. Näin Timonen itse sanoi. Mitä alistumista siinä on, jos haluaa päättää uransa Leijonapaidassa? Toivottavasti Jaromir Jagr häpeää, varmaan koko NHL:n alistunein kiekkoilija, koska MM-kisat kiinnostavat.-Timonen ei tule alistumaan lähtemään MM-karnevaaleihin liigakiekkoilijoiden sekaan, viimeksi ollut varmaan joskus vuonna 2000 MM-kisoissa.
Ville Niemisen uran suurin peli oli SM-Liigan finaaliottelu hänen omien sanojensa mukaan.
Ei kaikki kiekkoilu kulminoidu änäriin. Itsekin NHL:ää toki seuraan.
NHL ei toki ole kaikki, mutta siellä koko uransa tehneille varmasti on.
Olisi ihan mukava päästä joskus kysymään vaikkapa Jaromir Jagrilta, Aleksander Ovetshkinilta, Jere Lehtiseltä ja Saku Koivulta, että onko palkintokaapista löytyvä MM-kulta teille ihan pelkkää rihkamaa. Vastaus luultavasti olisi kyllä, sillä onhan MM-kisojen katsomot täyttävillä turisteilla tosi epämuodikkaat vaatteet ja taipumus vetää viinaa.
Tarkoittaako se automaattisesti sitä, että jos pelaajan mielestä "NHL on kaikki", niin sen ulkopuolelta tulleet ansiot olisivat sitten rihkamaa?
Tosiasia kuitenkin on se, että NHL-joukkue on se palkanmaksaja, ja siitä syystä uskoisin aika harvan pelaajan pitävän niitä MM-kisoja ns. tavoitteena. Välillä tuntuu, että monella kirjoittajalla (fanilla) on sellainen käsitys, että 82 ottelua tahkotaan NHL:n runkosarjaa vain siksi, että saadaan selville ne parhaimmat nimet MM-kisajoukkueisiin.
Jos NHL on kaikki, silloin loogisesti mikään muu ei ole mitään.
Kimmo Timonen tulee tällä kaudella parhaimmassa tapauksessa tahkoamaan runkosarjaa parisenkymmentä kierrosta. En mä oiken näe, miten hänellä voisi noin joukkueen menestyksen suhteen olla tälle kaudelle suurempia tavoitteita kuin MM-kulta, sillä pudotuspeleihin Flyers ei tule menemään. En minä tietenkään kuvittele, että jonkun Tuukka Raskin tai Valtteri Filppulan kauden päätavoite olisi tällä hetkellä MM-kulta, mutta Kimmo Timosella ei ole muutakaan tavoiteltavaa.
Niin. Huomasit varmaan ne lainausmerkit?.
NHL ei toki ole kaikki, mutta siellä koko uransa tehneille varmasti on.
Lainausmerkit suoraa lainausta osoittamassa
Lainausmerkeillä voidaan osoittaa ilmaus tai tekstin osa suoraksi lainaukseksi jonkun tekstistä, puheesta tai ajatuksista.
”Tänään en jaksaisi keskittyä moiseen”, Maija ajatteli.
Lainausmerkit poikkeavaa merkitystä tai tyyliä osoittamassa
Joskus lainausmerkeillä voidaan osoittaa, että ilmauksen merkitys tai tyyli poikkeaa tavanomaisesta. Kyseessä ei tällöin ole suoranainen lainaus mistään tietystä lähteestä, mutta väljästi voidaan ajatella, että lainaus on otettu toisesta tyylilajista...
Lainausmerkeillä voidaan osoittaa, että jotain ilmausta käytetään tavanomaisesta poikkeavassa merkityksessä. Tällöin siihen usein tulee ivallinen sävy (ikään kuin ilmaukseen liitettäisiin muka-sana).
Hän ”lainasi” kaupan kassasta rahaa.
Jos Berube kysyy (lue: käskee) Kimen vetämään jotain 25min pelejä, niin enpä usko Kimen ajattelevan, että "en mä voi, täytyy säästellä kevään MM-kisoja varten".
koko viesti
Jos NHL on kaikki, silloin loogisesti mikään muu ei ole mitään.
Opetukseksi voin sanoa, että ennen pätemistä kannattaa tsekata onko valot päällä.
-Mestaruutta tavoittelevat joukkueet eivät hanki nelikymppistä, koko kauden sivussa ollutta puolustajaa.
Ja jos nyt mennään tällä sinun valitsemallasi tyylillä, niin alkuperäinen väitehän koski koko uransa NHL:ssä tehneitä pelaajia. Jaromir Jagr ei tällainen ole.
NHL ei toki ole kaikki, mutta siellä koko uransa tehneille varmasti on. Minä en itse näe Timosta minään maajoukkuetta erityisesti palvovana tapauksena ja ymmärrän hyvin jos jotakuta muutakin vähän ihmetyttää.
Luulen, että itsekin ymmärsit (itse uskon ymmärtäneeni), mitä ZayWest tuossa haki takaa.
Osasin vähän arvellakin, että Kimmo Timosen taustoista tietämättömät tarttuvat tuohon Jagrin nimeen. Siksi sen sinne heitinkin.
.
Totta kai minä ymmärrän, mitä jääkiekon oikeinkatselijat tuolla MM-kisojen ja SM-liigan vähättelyllä ajavat takaa. Sillä halutaan osoittaa, että ollaan jääkiekon seuraajina sellaisia vähän Parempia Ihmisiä, joilla on yllään trendikkäät vaatteet, eikä mikään Karjala-lippis tai mäyräkoiran pahvi.
Kun Timosen juttuja kuuntelee ja miettii miehen ikää ja uraa Flyersissa, uskon että lyö luistimet naulaan oranssipaidassa. En oikein usko Timosen miettivän muuta kuin arkeenpaluuta Flyersin kanssa.Sen paremmin tietämättä, niin luulisin ainakin Nashvillen olevan kiinnostunut jossain määrin. Capissa lienee tilaa, ja seura entuudestaan tuttu. Toki kaikki riippuu hinnasta, sekä miten Timonen vetää ennen deadlinea.
Paremmin tietävät valaiskoot onko tuo ihan mahdoton yhtälö.
Kun Timosen juttuja kuuntelee ja miettii miehen ikää ja uraa Flyersissa, uskon että lyö luistimet naulaan oranssipaidassa. En oikein usko Timosen miettivän muuta kuin arkeenpaluuta Flyersin kanssa.
Toistaiseksi Vatanen johtaa suomalaisten maalipörssiä. Toistaiseksi kukaan pakki ei ole vienyt suomalaisten maalipörssiä nimiinsä.
Noin kolmasosa kaudesta on jäljellä ja Vatanen johtaa edelleen suomalaisten maalipörssiä. Noloa on jos Sami maalipörssin voittaa.