Summaselle potkut!

  • 205 098
  • 544

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sopalla oli lisäapuna Ortio. On ihan fakta, että jos HIFK:n maalinsuulla olisi ollut Ortion tasoinen veskari, pisteitä olisi nytkin enemmän. Ai niin, tämä on HIFK. Kuuluu sanoa, että ei tässä missään tapauksessa maalivahtiin kaaduttu, vaikka omiin menisi 76 kiekkoa.

Viimeisessä neljässä pelissä Husso päästänyt 4 maalia ja tyhjiin on tehty 3 kertaa. Silti ollaan voitettu vain yksi niistä. Yleisesti ottaen jos veskari päästää 1-2 maalia ottelussa ja hävitään on vika muussa joukkueessa..
 

scholl

Jäsen
Viimeisessä neljässä pelissä Husso päästänyt 4 maalia ja tyhjiin on tehty 3 kertaa. Silti ollaan voitettu vain yksi niistä. Yleisesti ottaen jos veskari päästää 1-2 maalia ottelussa ja hävitään on vika muussa joukkueessa..

aivan mutta Husso ei ole pelannut kaikkia otteluita. Thiessen ja Ore menettivät aika monta pistettä alkukaudesta.

Liian vähän tehdään maaleja, se on toki fakta, joten voittoja on vaikea ottaa.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Lähde IFK:n organisaatiosta: uutta valmentajaa etsitään jo tälle kaudelle. Pelaajat ovat stressitilassa joka johtuu Summasen raivoamisesta ja syyttelystä (= peli-ilo kadonnut, mailaa puristetaan liikaa)
Kirjoitukseni on lähes sanasta sanaan sen minkä kuulin. Enempää asiasta en tiedä
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Pelaajat ovat stressitilassa joka johtuu Summasen raivoamisesta ja syyttelystä (= peli-ilo kadonnut, mailaa puristetaan liikaa)
...

En kommentoi lähteesi todenperäisyyttä, mutta tämä tuskin tulisi kenellekään yllätyksenä.
 

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähde IFK:n organisaatiosta: uutta valmentajaa etsitään jo tälle kaudelle. Pelaajat ovat stressitilassa joka johtuu Summasen raivoamisesta ja syyttelystä (= peli-ilo kadonnut, mailaa puristetaan liikaa)
Kirjoitukseni on lähes sanasta sanaan sen minkä kuulin. Enempää asiasta en tiedä

Näitä huhuja on liikkunut jo pre-seasonista lähtien. Uskon, että juuri näin on asia.
 

#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,Datsjuk, VPeltonen,Liverpool, RealMadrid
Liikkuu sellainenkin huhu, jotta Rami olisi sanonut Villelle jonkun matsin jälkeen pari viikkoa sitten:" Sinäkään et tajunnut lopettaa viime kauteen, kun oli mahdollisuus." Jos tuon on kopissa kapulle huutanut kaikkien kuullen, ja uhannut laittaa Keravalle pelaamaan, Rami saa mun puolesta mennä minne haluaa.
Karri Kivi ehdottomasti mun ykkösvalinta seuraavaksi koutsiksi. Viimeistään kauden jälkeen, jotta saadaan kovia nimiä sopimuksiin tuleville kausille.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Lähde IFK:n organisaatiosta: uutta valmentajaa etsitään jo tälle kaudelle. Pelaajat ovat stressitilassa joka johtuu Summasen raivoamisesta ja syyttelystä (= peli-ilo kadonnut, mailaa puristetaan liikaa)
Kirjoitukseni on lähes sanasta sanaan sen minkä kuulin. Enempää asiasta en tiedä

Itse kun olen tehnyt syvä analyysia niin käänteen tekevä tässä koko hommassa on se Jokerit ottelu. Jotenkin jäi sellainen fiilis siitä, että Summanen oli rakentanut sellaisen taktiikan otteluun ettei sitä varmasti hävitä. Ongelma siinä vain on se, että tuollaisesta todella aktiivisesta pelaamisesta kun siirrytään passiiviseen niin se siirtyminen ei ole kivutonta niin kuin se ei ole toisin päinkään.
Olisiko sitten ottelun jälkeen Reimo antanut sellaista palautetta jota jengi ei olisi ansainnut? Nimittäin sellainen anemia oli jengillä Tampereella ja itse asiassa Rautakorpi itsekin ihmetteli Summasen taktisia valintoja. Sen ottelun jälkeen Fata sai monoa? Nyt kun näitä alkaa laskemaan yhteen niin ei hyvältä vaikuta.
Pidän kyllä Summasta erittäin hyvänä valmentajana ja olisin toivonut, että onnistuu tällä kertaa, mutta mielummin näkisin jo ensi kauden valmentajan puikoissa koska Summanen ei tule siinä joka tapauksessa jatkamaan.

Antoikohan muuten Summanen Fatalle kenkää vai oliko se Nybondas? Omasta mielestä tällä hetkellä aika olennainen kysymys.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Liikkuu sellainenkin huhu, jotta Rami olisi sanonut Villelle jonkun matsin jälkeen pari viikkoa sitten:" Sinäkään et tajunnut lopettaa viime kauteen, kun oli mahdollisuus." Jos tuon on kopissa kapulle huutanut kaikkien kuullen, ja uhannut laittaa Keravalle pelaamaan, Rami saa mun puolesta mennä minne haluaa.
En usko tällaista tapahtuneen. Jos Summanen olisi tuon tehnyt, hän olisi jo saanut kenkää. Oli Koff asiasta mitä mieltä tahansa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
aivan mutta Husso ei ole pelannut kaikkia otteluita. Thiessen ja Ore menettivät aika monta pistettä alkukaudesta.

Tätä just tarkoitin. Vituttaa nuoren Husson puolesta. Kaveri on ns. antanut mahdollisuuden voittoon neljässä edellisessä matsissa. Ihan kiistatta. Maalivahtipeluutuksen suhteen olisi mielenkiintoista tietää miten päätösvalta jakautuu sektorilla Summanen / Lunkka. Thiessen ei joka tapauksessa riitä 1-veskariksi, sitä ei kannata selitellä pakkien vika -klausuulilla.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En usko tällaista tapahtuneen. Jos Summanen olisi tuon tehnyt, hän olisi jo saanut kenkää. Oli Koff asiasta mitä mieltä tahansa.

Tuosta potkupuolesta en tiedä (voihan olla, ettei kukaan uskalla edes antaa niitä potkuja), mutta kun kyseessä on sama hessu, joka on ilmeisesti uhannut vetää Jaromir Jagria turpiin, niin en ihmettelisi.

Ja ihan vaan muistutuksena Dimitri Rjabikinin kommentti YLE:n haastattelusta:

Hän saattoi käydä jonkun yksittäisen pelaajan kimppuun suusanallisesti. Sitä tapahtui ennen ottelua, pelin aikana ja ottelun jälkeen. Voin vain sanoa, että niitä juttuja ei voi edes sanoa julkisuuteen, Rjabikin päivitteli.
 
Viimeksi muokattu:

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tuosta potkupuolesta en tiedä (voihan olla, ettei kukaan uskalla edes antaa niitä potkuja, kun pelätään lääkityksen pettämistä lopullisesti?), mutta kun kyseessä on sama hessu, joka on ilmeisesti uhannut vetää Jaromir Jagria turpiin, niin en ihmettelisi.
Minun pointtini ei niinkään ollut mitä on sanonut, vaan kenelle on sanonut.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minun pointtini ei niinkään ollut mitä on sanonut, vaan kenelle on sanonut.

Kyllä, ymmärsin tämän.

Mutta Summasen ympärillä on ennenkin vallinnut pelon ilmapiiri ja tästä asiastahan ovat puhuneet mm Rjabikin ja Jagr myös itse.

Itse en hämmästelisi, että Peltosen kohdalla (jos siis pitää paikkansa) asia olisi mennyt juuri niin, ettei moni rivipelaaja enää edes tiedä, mitä ajatella koko jutusta: ollaan yksinkertaisesti liian järkyttyneitä ja ehkä myös yllättyneitä koko jutusta.

Jaromir Jagrilla on varmasti tarpeeksi karismaa haastaa Summanen avoimesti, silti hän on itse myöntänyt, että kudit jäivät jostain syystä piippuun ja että Summanen "tappoi henkisesti". Näin voi siis hyvin tapahtua myös Kulta-Villelle.
 

Rällä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Vainion Pyrintö
Liikkuu sellainenkin huhu, jotta Rami olisi sanonut Villelle jonkun matsin jälkeen pari viikkoa sitten:" Sinäkään et tajunnut lopettaa viime kauteen, kun oli mahdollisuus." Jos tuon on kopissa kapulle huutanut kaikkien kuullen, ja uhannut laittaa Keravalle pelaamaan, Rami saa mun puolesta mennä minne haluaa.
Karri Kivi ehdottomasti mun ykkösvalinta seuraavaksi koutsiksi. Viimeistään kauden jälkeen, jotta saadaan kovia nimiä sopimuksiin tuleville kausille.

Tämä huhu on myös kantautunut korviini
 

Jindebyne

Jäsen
Olen itse elänyt sellaisessa (harha?)luulossa, että Peltonen olisi ollut junailemassa Ramia HIFK:hon kun homma meni Sopan kanssa puihin.

Sen pohjalta olisi varsin erikoista, että Rami vittuilisi Villelle kopissa. Mikäli on vittuillut, niin uskon sen olevan lopun alkua Summaselle HIFK:ssa.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Tämä huhu on myös kantautunut korviini

Mun korviini on kantautunut huhuja, joiden mukaan pahempaakin on tapahtunut, muttei pelkästään Villelle vaan koko kapteenistolle. Kaikenlaisia huhuja tietysti liikkuu monista muistakin joukkueista, eikä vähiten esim. Jokereista. Nämä jutut voi tietysti jättää pitkälti omaan arvoonsa, ennen kuin ne ihan oikeasti osoittautuvat tosiksi. Siispä luotan Raimoon. Tuntuupa Fernholmkin luottavan sen verran, että uskaltaa tulla. Helppohan jonkun olisi ollut soittaa hänelle ja sanoa: "Hej, Raimo är galen. Kom inte."
 

Koohottaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähde IFK:n organisaatiosta: uutta valmentajaa etsitään jo tälle kaudelle. Pelaajat ovat stressitilassa joka johtuu Summasen raivoamisesta ja syyttelystä (= peli-ilo kadonnut, mailaa puristetaan liikaa)
Kirjoitukseni on lähes sanasta sanaan sen minkä kuulin. Enempää asiasta en tiedä

Jotenkin ei mitenkään yllätä.. Pistäkää nyt sitte samalla se Nybari samalla pihalle ja vaikka huhuttu Ruuttu sisään.. Tais sponsorit ärähtää sen verran et ehkä Everille ja Valtaselle riitti.. Tosin surullisinta on jo ei Nybari lähde samalla.. Ehkä toi Ramin neuvosto-aikainen johtamistyyppi on teilläkin tullu tiensä päätökseen. Kivi,Lämsä,Marjamäki,Jalonen,Aho jne ovat hieman erilaisia mutta näyttää pärjänneet kuitenki hyvin, eli siinä näkee kuinka Jortikan ja Ramin kaltaisten huutajien aika on jo ohi.
 

Koohottaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun korviini on kantautunut huhuja, joiden mukaan pahempaakin on tapahtunut, muttei pelkästään Villelle vaan koko kapteenistolle. Kaikenlaisia huhuja tietysti liikkuu monista muistakin joukkueista, eikä vähiten esim. Jokereista. Nämä jutut voi tietysti jättää pitkälti omaan arvoonsa, ennen kuin ne ihan oikeasti osoittautuvat tosiksi. Siispä luotan Raimoon. Tuntuupa Fernholmkin luottavan sen verran, että uskaltaa tulla. Helppohan jonkun olisi ollut soittaa hänelle ja sanoa: "Hej, Raimo är galen. Kom inte."

Eikös juuri Liiviik sanonu lähtiessään ettei pelaajat kommentoi valmentajien tekemisiä julkisesti eikä muuallekaan. Kuulemma joku pelaajien koodi..
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Jaa, en tiedä, voihan Ramin suusta tulla millaista tekstiä hyvänsä, sen kaikki tietää. Mutta kannattaisi suhtautua kriittisesti sellaisiin huhuihin ja väitteisiin joista täällä kirjoitetaan totuuksina. En kyllä usko että Ville olisi saanut kuulla tuollaista vieläpä todistajien kuullen, sillä Rami ei enää valmentaisi HIFK;ssa, se on varma!
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Pistäkää nyt sitte samalla se Nybari samalla pihalle ja vaikka huhuttu Ruuttu sisään.

Nybarin voi laittaa kiertoon, mutta Ruuttu toivottavasti myös pysyttelee kaukana. Valitettavasti ketään vanhoja IFK:laisia en haluaisi nähdä utj:n tehtävässä.

Toiveitani uutta utj:tä kohtaan:

- ei kuulu minkäänlaiseen sisäpiiriin
- on böndeltä
- on jo osoittanut kykynsä jossain
- ei häkelly haastavasta ympäristöstä.

Kaksi edellistä mestaruuttakin oli vahvasti toukohousujen käsialaa. Sille linjalle kannattaisi siis pyrkiä takaisin. Bamlaillaan ja skruudaillaan sitten uudestaan, jos ensin hieman taas menestyttäisiin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Liikkuu sellainenkin huhu, jotta Rami olisi sanonut Villelle jonkun matsin jälkeen pari viikkoa sitten:" Sinäkään et tajunnut lopettaa viime kauteen, kun oli mahdollisuus." Jos tuon on kopissa kapulle huutanut kaikkien kuullen, ja uhannut laittaa Keravalle pelaamaan, Rami saa mun puolesta mennä minne haluaa.

Tuo ei voi pitää paikkansa tai tuossa vaiheessa Rami olisi kyllä saanut pakata jo laukkunsa ja lähteä menee. En usko tuohon.

Mutta en usko kyllä enään Summasenkaan valmennuskykyihin sillä semmoista kuraa on HIFK syöttänyt faneilleen tämän kauden, pelillinen anti on tasan nolla.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
En kyllä usko että Ville olisi saanut kuulla tuollaista vieläpä todistajien kuullen, sillä Rami ei enää valmentaisi HIFK;ssa, se on varma!

Tähän pätee vanha fakta. Jos Summanen olisi tuollaista sanonut pukukopissa, se ei ole täällä kenenkään tiedossa. Pelaajia vituttaa monet asiat mutta ei tällaiset puheet vuoda pukukopista kuin asianomaisten toimesta ja tietääkseni sen paremmin Peltonen kuin Summanenkaan ei ole julkisuudessa mitään puhunut.

Mitä tulee Peltosen ja Summasen suhteeseen niin kyllä varmasti Summasta vituttaa Peltosen pelaaminen. En ole nähnyt niin huonoa Peltosta kuin tällä kaudella kauden alusta asti kaiketi ikinä. Peltonen on HIFK:n miinuspörssi kärki -9 pisteellä (varaus: Liigan tilastointi on mitä sattuu) ja tässä mielessä olisi ehkä ollut parempi lopettaa ura viime kauteen.

Oli Liigan miinukset kohdallaan tai ei, Peltonen ei ole kentällä esiintynyt kuten kapteenin pitää esiintyä ja hän on yksi merkittävimmistä syistä siihen, että HIFK:n kärki alisuorittaa. Silti hän on ollut ja on edelleen Summasen luottopelaaja.
 

Stigu

Jäsen
Oli Liigan miinukset kohdallaan tai ei, Peltonen ei ole kentällä esiintynyt kuten kapteenin pitää esiintyä ja hän on yksi merkittävimmistä syistä siihen, että HIFK:n kärki alisuorittaa. Silti hän on ollut ja on edelleen Summasen luottopelaaja.
Samaa mieltä, Peltonen ei todellakaan ole esiintynyt kapteenin edellyttämällä tasolla. Veikkaan, että taustalla painaa edelleen BinLaden-käsittely, josta Ville tuskin ikinä toipuu kunnolla. Kapteenin asema Raadon joukkueessa ei myöskään liene helpoin mahdollinen. Toisaalta Ville on ainoa mahdollinen ukkosenjohdatin Raadon ja joukkueen välillä, joten hänen asemaansa tämän kauden räjähdysvaara-joukkueessa ei pidä myöskään aliarvioida.

Silti suoritus kentällä on ollut huono, kyseessä on kuitenkin IFK:n kallein pelaaja. Hokkarit naulaan ensi kaudella ja penkin taakse valmennusta opettelemaan. Ja kiitos kaikista vuosista.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Herääkin kysymys MIKSI kaikki muut paitsi Ville Husso alisuorittaa? Ehkäpä Ramin pitäisi poistua yhdessä Nybarin kanssa jengistä!? Rami koska ei tunnu enää olevan kärkipään valmentaja, Nybari jotta ei pääse sekaantumaan ensi kauden jengin kokoamiseen.

Jotenkin koomista että KJ;n jälkeen ei ole ollut kuin ongelmia.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Oli Liigan miinukset kohdallaan tai ei, Peltonen ei ole kentällä esiintynyt kuten kapteenin pitää esiintyä ja hän on yksi merkittävimmistä syistä siihen, että HIFK:n kärki alisuorittaa. Silti hän on ollut ja on edelleen Summasen luottopelaaja.

Olen ihan samaa mieltä. HIFK:lta puuttuu pelillinen liideri ja se rooli oli varattu Villelle. Kaikella kunnialla hienoa pelaajaa kohtaan: olisi pitänyt lopettaa viime kevääseen. No, eipä Ville ole ainoa wanha herra, joka on pelannut liian pitkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös