Onhan Ramissakin vikaa. Se nyt on päivänselvää. Mutta toisin kuin joukkueen kokoajalla, Ramilla on vielä aikaa parantaa omaa suoritustaan. Muistutan tylsästi, että kevääseen on vielä aikaa. Niinpä valmentajan vaihtaminen juuri nyt olisi aikamoista nollasummapeliä. Mun mielestäni olisi organisaation kannalta parempi, että Rami vetää tämän kauden loppuun. Jos tähän nyt tulee joku neitseellinen 'karrikivi', hän saa paskajengin, joka on mahdollisesti henkisestikin aivan kuralla. Olisi sata kertaa järkevämpää, että tämä 'karrikivi' pääsisi aloittamaan puhtaalta pöydältä ensi syksyllä. Verrattuna siihen, että hänen avauksensa olisi loppukauden rypeminen. Tässä ei ole ainakaan omalta osaltani kysymys siitä, että mulla olisi suunnattomasti "halua Summasen jatkamiseen". Pidän sitä parhaana vaihtoehtona, mutta ei se välttämättä sitä ole mitä eniten haluaisin. Ymmärtänette eron.
Katsoin pitkästä aikaa vanhan kunnon Hei me lennetään -leffan ja nyt on mun mielestäni sellainen tilanne, että kapteeni Ouver eli Rami vieköön tämän lennon loppuun. Siis kevääseen asti. Siinä on kapu, joka kuitenkin teknisesti osaa lentää. Lento on vaikeuksissa, mutta jo aika pitkällä. Kapteeni 'karrikivi' voidaan tietenkin muiluttaa koneeseen vaijerilla, mutta kannattaisiko ajatella hänenkin mainettaan? Kaveri saa valmiiksi puoliksi paskana olevan jumbojetin ja ainoa, mitä on tehtävissä, on siisti laskeutuminen. Ilmailun historiaan ei enää päästä. Ja kun kone ensi syksynä taas kuolemaauhmaten starttaa, on jengillä muistikuva 'karrikivestä' kapteenina, jonka ura alkoi paskalennon loppuosalla. Ei saatana, kyllä lennolle myydään lippuja paremmin, jos 'karrikivi' pääsee itse alusta alkaen vaikuttamaan lentoonsa. Viime syksynä tähän aikaan puikoissa oli stuertti Soppa. Lennolla oli yhtä toiveikas tulevaisuus kuin pilvenpiirtäjästä pudotetulla tiiliskivellä. Pakko oli siis säätää koneeseen edes kipparin virkanimikkeellä toimiva kaveri.
Katsoin pitkästä aikaa vanhan kunnon Hei me lennetään -leffan ja nyt on mun mielestäni sellainen tilanne, että kapteeni Ouver eli Rami vieköön tämän lennon loppuun. Siis kevääseen asti. Siinä on kapu, joka kuitenkin teknisesti osaa lentää. Lento on vaikeuksissa, mutta jo aika pitkällä. Kapteeni 'karrikivi' voidaan tietenkin muiluttaa koneeseen vaijerilla, mutta kannattaisiko ajatella hänenkin mainettaan? Kaveri saa valmiiksi puoliksi paskana olevan jumbojetin ja ainoa, mitä on tehtävissä, on siisti laskeutuminen. Ilmailun historiaan ei enää päästä. Ja kun kone ensi syksynä taas kuolemaauhmaten starttaa, on jengillä muistikuva 'karrikivestä' kapteenina, jonka ura alkoi paskalennon loppuosalla. Ei saatana, kyllä lennolle myydään lippuja paremmin, jos 'karrikivi' pääsee itse alusta alkaen vaikuttamaan lentoonsa. Viime syksynä tähän aikaan puikoissa oli stuertti Soppa. Lennolla oli yhtä toiveikas tulevaisuus kuin pilvenpiirtäjästä pudotetulla tiiliskivellä. Pakko oli siis säätää koneeseen edes kipparin virkanimikkeellä toimiva kaveri.