Suikkaselle kenkää!

  • 180 674
  • 764
Suosikkijoukkue
TPS
Hei joo, taktiikkavelho Haapakoski ykköseksi, tai sitten jo meritoitunut R-P Lehtonen! Tai Rauli Urama! Ja eikö se Elomokin ole vapaana? Tää on hei hokia vaan!
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Odotan jo innolla Suikkasen tämän päivän kommentteja. Eilen oli pirun lähellä mutta puolustus oli vaan hieman lepsua. Suikkanen hei, tuus ite kertomaan mikä tänään oli syynä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Niin, itse havaitsin jo harjoituskauden aikaan, että TPS:n peli on kaukana organisoidusta pelistä ja viime kaudesta ei ole menty senttiäkään eteenpäin pelillisesti. Avasin tään ketjun sen vuoksi jo ennen kuin kausi oli hädin tuskin alkanut, sillä parempi ni potkut on antaa niin aikaisin, että keväällä on vielä mahkuja pärjäämiseen. Minua epäiltiin känniseksi ja hätäilijäksi mutta mielestäni olin hyvin perillä asioista avatessani ketjun. En uskonut lainkaan median luomaan hypetykseen TPS:n tulevasta mahtikaudesta, vaan katsoin kylmästi Tepsin pelitapaa. En löytänyt sellaista.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Njoo. Alkukausi on ollut määrällisesti niin kotipelipainotteinen ettei ihan täyttä kuvaa tuo sarjataulukko anna. Vedetään tässä se vieraspelirypäs läpi ni kahtellaan et miten monta pistettä sitä sit on ja mihin rajaan. Mää luulen et säälirajaan voi olla se kolme pistettä sen jälkeen.
Täähän homma alkaa kohta realisoituu. Oon mä vaan aika oraakkeli!
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Hyväksyisin muutaman kotitappion ja jopa nykyisen sarjasijoituksenkin jos vieraspeleistä tulisi voittoja edes joka kolmannesta. Jos Kai jatkaa kauden loppuun niin TPS ei tällä sesongilla ota yhtään vierasvoittoa, ajatelkaa: Ei YHTÄKÄÄN voittoa vieraista. Henkinen tuska on niin kova ja kovenee kovenemistaan. Lähtisiköhän J. Koivu vielä kerran Tepsin pelastustalkoisiin? Tai Jursi Sr.? Heillä, ainakin ensin mainitulla, on sentään selkeä pelitapa ja varmasti hallitsisi joukkueen psyykkaamisen tämänkaltaisesta katastrofista huolimatta!!!
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Jos Kai jatkaa kauden loppuun niin TPS ei tällä sesongilla ota yhtään vierasvoittoa, ajatelkaa: Ei YHTÄKÄÄN voittoa vieraista.
Itse veikkaisin että ottaa. Olisiko joku betsi?

Helppo homma ilman ylimääräisiä kuluja; Kaitsu hoitaa vaan kotimatsit ja Haapakoski sekä R-P hoitaa vierasmatsit, niin eiköhän kotietu saada vielä pleijareissa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos Haapakoski tai R-P osaisi tilanteen korjata, olisi varmasti asialle jo jotain tehty. Ihan sama tilanne kuin aikanaan kun Leime kengittiin ja R-P tilalle, hyöty -100.

Psykiatria noi tarvitsee.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
2013-2014:

1 vieraspelivoitto
kolmanneksi vähiten tehtyjä maaleja (59)
ylivoimaisesti eniten päästettyjä maaleja (108, seuraavalla 96)
huonoin maaliero (-49, seuraava -42)
 

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos Haapakoski tai R-P osaisi tilanteen korjata, olisi varmasti asialle jo jotain tehty. Ihan sama tilanne kuin aikanaan kun Leime kengittiin ja R-P tilalle, hyöty -100.

Psykiatria noi tarvitsee.
Sinne tarvitaan osaava valmentaja. Suikkaselle enää kaksi matsia aikaa kääntää paatti. Sitten tulos tai ulos. Joukkueeseen panostettu niin paljon että yrittää pitää tänä vuonna tosissaan. Nyt suunta on alaspäin.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sinne tarvitaan osaava valmentaja. Suikkaselle enää kaksi matsia aikaa kääntää paatti. Sitten tulos tai ulos. Joukkueeseen panostettu niin paljon että yrittää pitää tänä vuonna tosissaan. Nyt suunta on alaspäin.

Täysin totta, minua kiinnostaa tältä päivältä nyt kommentit niiltä jotka puolustivat toimintaa vielä eilisen pelin jälkeen. Oliko tänäänkin vika vain pelaajissa, vai joko voidaan alkaa myöntämään että valmennuksessa ehkä on lievästi sanoen jotain persiillään taktisen osaamisen kanssa? Eilisestä pelistä ei muutettu mitään tähän peliin (paitsi aloitettiin eri maalivahdilla) mutta tulos sama. 2 peliä ja 2-10 maalisaldo.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niinkuin edellä jo kirjoitin niin tämän illan jälkeen on hallituksen tosiaan kokoonnuttava miettimään vieläkö Suikkaselle löytyy luottoa. Tuskinpa löytyy. Ja tämän tietää tällä hetkellä myös Kaitsu itsekkin.
Muutoksen täytyy tapahtua nyt eikä tammikuussa kun kaikki on jo myöhäistä.
Suikkanen ei voi enää selitellä että ei saanut sellasta joukkuetta kuin halusi jne. Hän sai joukkueeseensa juuri ne kaikki pelaajat jotka halusi ja nyt hänen on rehellisesti myönnettävä että epäonnistui tällä kertaa työssään.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos Haapakoski tai R-P osaisi tilanteen korjata, olisi varmasti asialle jo jotain tehty. Ihan sama tilanne kuin aikanaan kun Leime kengittiin ja R-P tilalle, hyöty -100.
Viilataan nyt sen verran pilkkua, että tuohan oli varmasti koko SM-liigan historian onnistunein valmentajanvaihto puhtaasti tuloksia katsomalla: RP:n päävalmentajakaudella TPS keräsi pisteitä monikymmenkertaisesti paremmalla keskiarvolla kuin Leimeen kaudella, tokikaan se ei vielä riittänyt muiden vauhtiin.

Alkaa aika surullinen olemaan tuo tämänhetkinen tilanne ja tehtiin tässä nyt miten päin vain niin kaudesta on hyvää kyytiä tulossa niin urheilullinen, taloudellinen kuin imagollinenkin pannukakku.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä on ainakin luotto lopullisesti mennyt. Ei voi olla niin, että kerran vuodessa voitetaan vieraspeli. Aivan käsittämätön juttu ja nyt on korkea aika edes yrittää tehdä asialle jotain.

Monon on heiluttava nyt. Toivottavasti torstaina penkin heiluu jo joku muu.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen yleensä ollut vastaan näitä valmentajavaihtojuttuja mutta nyt alkaa mitta olla täynnä, jollei viimeistään joulutaukoon mennessä ole useampi vierasvoitto tilillä niin monoa vaan, perkele. Ja ei sitten tilalle mitään Haapakoskea vaan joku jo näyttönsä antanut valmentaja, A-P Selin?
 

timpo09

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen itsekin yrittänyt uskoa, että kyllä se Kaitsunkin vierasvoitti sieltä tulee mutta ei!

Jos mä tämä syöksy vielä jatkuu niin pakkohan tässä on alkaa etsimään valmennukseen uusia kavereita.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Olen täysin ymmälläni miksi Suikkanen ei saa noihin äijiin tarpeeksi menoa vieraissa. Materiaali on kuitenkin TPS:llä hyvää. Olen pitänyt Suikkasta yhtenä Liigan kovimmistä valmentajista ja sen takia tuntuukin todella kummalliselta. Alkaa varmasti oleemaan aika kova taakka henkisesti nämä vierastappiot
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laitan tähän ketjuun.

Mua oksetti kun ottelu päättyi, TPS:n koutsit lähtivät jään poikki kohti pukukoppeja. Lehtonen kääntyi ja kiitti ihan mukavasti ääntä pitänyttä faniryhmää. En ainakaan nähnyt että Suikkanen olisi tehnyt elettäkään omia faneja kohti. Joukkue häviää surkealla esityksellä 5-1, omat fanit ovat tulleet vieraspeliin ja vielä pitävät ääntäkin vaikka joukkue sukeltaa. Silti valmentaja ei edes huomioi...

Mahdollisuus on että olen myös väärässsä. Jos kuitenkaan ei oikeasti mitään elettäkään omille faneille niin hyi helvetti.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos edellä mainittu on totta niin moro vaan Kaitsu ja kiitti kun kävit jne. Ei maar, onhan tollainen ihan järkyttävää käytöstä jos paikkaansa pitää, kyllä ne tappiotkin täytyy niellä vaikka miten vituttaisi. Ilman kannattajia ei olisi valmentajia...
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Suikkanen eikä kukaan muukaan valmennuksesta saapunut lehdistötilaisuuteen.
Johan on perkeleen naurettavaa ja lapsellista käytöstä.
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mua oksetti kun ottelu päättyi, TPS:n koutsit lähtivät jään poikki kohti pukukoppeja. Lehtonen kääntyi ja kiitti ihan mukavasti ääntä pitänyttä faniryhmää. En ainakaan nähnyt että Suikkanen olisi tehnyt elettäkään omia faneja kohti. Joukkue häviää surkealla esityksellä 5-1, omat fanit ovat tulleet vieraspeliin ja vielä pitävät ääntäkin vaikka joukkue sukeltaa. Silti valmentaja ei edes huomioi...

Tässä ei kannata tehdä kärpäsestä härkästä. Kuinka monta kertaa Jortikka jätti aikoinaan fanit huomioimatta tappiopelin jälkeen samaan aikaan kun TPS vei kolme mestaruutta putkeen? Sanoisin, että aika monta kertaa. Suikkasta vitutti ottelun jälkeen. Ja syystäkin. Jos jättää taputtamatta tappiopelin jälkeen omille faneille, niin sen tässä vitutuksen tilassa hyvin ymmärtää.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää on farssi, skandaali ja täys vitsi. Jo viime kaudella ku haukuttiin ensin Arse, jonka jälkeen hallitus ni varovasti toin esille myös valmennuksen vastuun. Noh, näpeillehhän siinä tuli ku Suikkanen on koskematon. Nyt on hankittu isolla rahalla joukkue jonka vastuuvalmentaja haluaa, on myyty kannattajamatka Poriin loppuun. Mitä tekee Suikkis? Emmää kestä enää
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Suikkanen eikä kukaan muukaan valmennuksesta saapunut lehdistötilaisuuteen.
Johan on perkeleen naurettavaa ja lapsellista käytöstä.

Olisko Kaitsu saanut jo tekstarin hallitukselta että "lähe menee"?
 

Koppari

Jäsen
Suosikkijoukkue
suomikiekko
Aivan uskomatonta, että TPS:n leirissä hehkutetaan turkulaisen kiekon perään vuodesta toiseen. Tässä tulos omat paskat ei pysty mihinkään, peliaikaaaaaa löytyy
muukalaisia enemmän! TuTo syyllistyy ehkä vielä enemmän tähän syntiin.
Haluaako turkulaiset huikeiden hallipuitteiden kanssa katsella omia poikia pelaamassa ilman yleisöä?
 

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
Tässä ei kannata tehdä kärpäsestä härkästä. Kuinka monta kertaa Jortikka jätti aikoinaan fanit huomioimatta tappiopelin jälkeen samaan aikaan kun TPS vei kolme mestaruutta putkeen?

Jortikka ei todellakaan ole mikään esikuva, kun mietitään miten valmentajan tulisi käyttäytyä faneja, yhteistyökumppaineita ja ns suurta yleisöä kohtaan. Jortikan puutteita siedettiin, koska päävalmentajan puutteista huolimatta seura menestyi sekä urheilullisesti että taloudellisesti.

Suikkasen kohdalla tilanne on nyt aivan toinen. Minusta HC TPS:n valmentajalla ei olisi varaa vittuilla kiekkofaneille, ja pidän sitä tosiaan vittuiluna ettei kukaan valmennusjohdosta vaivautunut lehdistötilaisuuteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös