Itäinen pitkä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Hei joo, taktiikkavelho Haapakoski ykköseksi, tai sitten jo meritoitunut R-P Lehtonen! Tai Rauli Urama! Ja eikö se Elomokin ole vapaana? Tää on hei hokia vaan!
Täähän homma alkaa kohta realisoituu. Oon mä vaan aika oraakkeli!Njoo. Alkukausi on ollut määrällisesti niin kotipelipainotteinen ettei ihan täyttä kuvaa tuo sarjataulukko anna. Vedetään tässä se vieraspelirypäs läpi ni kahtellaan et miten monta pistettä sitä sit on ja mihin rajaan. Mää luulen et säälirajaan voi olla se kolme pistettä sen jälkeen.
Itse veikkaisin että ottaa. Olisiko joku betsi?Jos Kai jatkaa kauden loppuun niin TPS ei tällä sesongilla ota yhtään vierasvoittoa, ajatelkaa: Ei YHTÄKÄÄN voittoa vieraista.
Sinne tarvitaan osaava valmentaja. Suikkaselle enää kaksi matsia aikaa kääntää paatti. Sitten tulos tai ulos. Joukkueeseen panostettu niin paljon että yrittää pitää tänä vuonna tosissaan. Nyt suunta on alaspäin.Jos Haapakoski tai R-P osaisi tilanteen korjata, olisi varmasti asialle jo jotain tehty. Ihan sama tilanne kuin aikanaan kun Leime kengittiin ja R-P tilalle, hyöty -100.
Psykiatria noi tarvitsee.
Sinne tarvitaan osaava valmentaja. Suikkaselle enää kaksi matsia aikaa kääntää paatti. Sitten tulos tai ulos. Joukkueeseen panostettu niin paljon että yrittää pitää tänä vuonna tosissaan. Nyt suunta on alaspäin.
Viilataan nyt sen verran pilkkua, että tuohan oli varmasti koko SM-liigan historian onnistunein valmentajanvaihto puhtaasti tuloksia katsomalla: RP:n päävalmentajakaudella TPS keräsi pisteitä monikymmenkertaisesti paremmalla keskiarvolla kuin Leimeen kaudella, tokikaan se ei vielä riittänyt muiden vauhtiin.Jos Haapakoski tai R-P osaisi tilanteen korjata, olisi varmasti asialle jo jotain tehty. Ihan sama tilanne kuin aikanaan kun Leime kengittiin ja R-P tilalle, hyöty -100.
Mua oksetti kun ottelu päättyi, TPS:n koutsit lähtivät jään poikki kohti pukukoppeja. Lehtonen kääntyi ja kiitti ihan mukavasti ääntä pitänyttä faniryhmää. En ainakaan nähnyt että Suikkanen olisi tehnyt elettäkään omia faneja kohti. Joukkue häviää surkealla esityksellä 5-1, omat fanit ovat tulleet vieraspeliin ja vielä pitävät ääntäkin vaikka joukkue sukeltaa. Silti valmentaja ei edes huomioi...
Suikkanen eikä kukaan muukaan valmennuksesta saapunut lehdistötilaisuuteen.
Johan on perkeleen naurettavaa ja lapsellista käytöstä.
Tässä ei kannata tehdä kärpäsestä härkästä. Kuinka monta kertaa Jortikka jätti aikoinaan fanit huomioimatta tappiopelin jälkeen samaan aikaan kun TPS vei kolme mestaruutta putkeen?