Suikkasen potkiminen tässä kohtaa ei todennäköisesti olisi ratkaisu parempaan. Tällä herralla sattuu olemaan se kyky repiä pelaajistostaan se paras mahdollinen teho irti. Se on nähty niin monesti, joka ikinen kausi kun mies on huipputasolla valmentanut.
Nyt on Suikkanenkin avoimesti ilmaissut, että vahvistuksille on tehty tilaa ja niitä tarvitaan. Pari sapluunaan sopivaa hyökkääjää ja maalivahti. Ne saattaa olla riittävät lääkkeet millä peli aukeaa.
Tosta jengistä paistaa kilometrin mm. se, että maalivahteihin ei löydy luottoa ollenkaan. Se pistää koko jengin pelin ihan sekaisin ja se tapahtuu aika useesti myös hyökkäyksen kustannuksella kun pakitkin pelkää tehdä niitä peliä avaavia hiukan rohkeampia ratkaisuja.
Toisekseen helvetin suuri ongelma on se, että meiltä ei löydy tarpeeksi nopeita ja älykkäitä hyökkääjiä jotta päästäisiin edes 10 kertaa pelissä jonkunnäköiseen maalintekopaikkaan.
Maalivahdin lisäksi 1-sentteri ja vikkelä laituri olisi aika välttämätön duo, mikäli tässä vielä organisaatio haluaa että keväällä pelataan play-offeja.
Ketjun aiheeseen palatakseni on sanottava, että tosiasiassahan se on Suikkanen itse joka tämän sopan on keittänyt tekemällä aivan puusilmäisiä hankintoja. Monta kertaa sitä on toitotettu, että Suikkasen pelifilosofia vaatii pelaajilta helvetinkyytiä liikkuvat jalat, sekä peliälyä...tämän Kaitsu on itse sanonut.
Siksipä joku voisi esittää kevyen kysymyksen pelaajista O'Marra, Pärssinen, Goren, Jaatinen, Korpikari, Kauppila och Saarenheimo. Puolet tuosta sakista on helkkarin hyviä SM-Liigapelaajia, eivät vaan Suikkasen näköisiä.
Itse näen hallitukselle kaksi vaihtoehtoa.
A) Hihat heilumaan ja pelaajamarkkinoille, tai...
B) Suikkaselle kenkää.
Se on selvää, että ilman muutoksia ei tapahdu mitään kelkan kääntävää temppua.