Mitään ei olisi tapahtunut jos Pillu ei olisi lähtenyt kostamaanNimenomaan. Ilmiselvä tuomarivirhe, jossa kiinnipitäminen jäi viheltämättä. Tämä johti Saksan ylivoimaan ja maaliin.
Mitään ei olisi tapahtunut jos Pillu ei olisi lähtenyt kostamaanNimenomaan. Ilmiselvä tuomarivirhe, jossa kiinnipitäminen jäi viheltämättä. Tämä johti Saksan ylivoimaan ja maaliin.
Tai siis Saukkoselle on sanottu, että "hyvää duunia Mika, jatka samaan malliin niin kuin aikaisemminkin!"Tää nyt on ihan selvää. Maikkarihan mainostaa joka puolella Mertarantaa. Saukkoselle varmaan sanottu, että vedä niin vihkoon kun voit.
Tätä mä olen kanssa miettinyt, että mitähän Saukkonen aina funtsii kun työpäivä päättyy. Kokeekohan tekevänsä arvokastakin työtä?
Tätä mä olen kanssa miettinyt, että mitähän Saukkonen aina funtsii kun työpäivä päättyy. Kokeekohan tekevänsä arvokastakin työtä?
Tiimipelaaja viimesen päälle, ja varmaan ihan hyvällä liksalla...!
Ei näin. Kts. sääntökirja, sivu 97.
Eli rannku pitää viheltää joka tapauksessa, mutta jos laukauksen saa aikaan ni se annetaan vetää ennen viheltämistä.
Miten niin "nykyään"?Mertarannalta jää nykyään paljon pelistä huomaamatta kun keskittyy muuhun mouhoomiseen.
Ootko sattunu huomaamaa että ollaan pelattu aika paljon alivoimaa..Pelaako Barkovin ketju muita vähemmän tällä hetkellä? Ainakin tuntuu siltä. Säästelläänkö jo huomiseen?
No viimiset 10v.Miten niin "nykyään"?
Lisään kuitenkin että samankaltaisia tilanteita menee ohi (lähes) joka matsissa ja mistään oikeusmurhasta en puhu. Nopeat tilanteet jne.. Osin myös linjakysymys. Nyt toki pari erää vedettiin tiukemmalla linjalla.Nimenomaan. Ilmiselvä tuomarivirhe, jossa kiinnipitäminen jäi viheltämättä. Tämä johti Saksan ylivoimaan ja maaliin.
On silti jättänyt normikierrossakin pari vaihtoa väliin toisen ja kolmannen erän aikana.Ootko sattunu huomaamaa että ollaan pelattu aika paljon alivoimaa..
No toki näinkin, mutta jos mies nyt ei ihan idiootti ole niin varmasti tajuaa sen että Maikkari pitää Mertarantaa edelleen pääselostajanaan vaikka toki suurimmalle osalle se Saukkosen ääni kuuluukin.Kuka meistä kokee? Veikkaan, että palkkapussi on Maikkarin turbulenssista huolimatta "ihan ok". Voihan se olla, että kokee tämän olevan hänen työtään ja lopettanut haaveilut jostain sinivalkoisesta äänestä.
Tää nyt on ihan selvää. Maikkarihan mainostaa joka puolella Mertarantaa. Saukkoselle varmaan sanottu, että vedä niin vihkoon kun voit.
Jos koitat vetää vastustajaa päähän kostona, niin tappelu siitä saattaa seurata. Nyt Holzer kuitenkin Pillun onneksi malttoi mielensä
Ootko sattunu huomaamaa että ollaan pelattu aika paljon alivoimaa..