Su 8.5.2016 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

  • 88 863
  • 790
Tila
Viestiketju on suljettu.

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
VOI ETTÄ SAUKKONEN ON SURKEA SELOSTAJA

Olen edelleen sitä mieltä, että Saukkosen laittaminen ilmaispuolelle on Maikkarin markkinoinnin julma kikka. Itse nimittäin ostin kuukaudeksi katosmon en niinkään siksi, että pitäisin Mertsistä, vaan koska Saukkonen sulattaa aivot. Well played MTV, well played.
 

Nick Neim

Jäsen
Huutonaurua! Tuomarit ovat todella pahasti sekaisin. Meinasin juuri riemuita, kun Pihlström ottaa roolia ja hankkii Saksalle jäähyn. No eipä mitään. Läpiajosta kaadettu Pihlström saakin itse jäähyn. Kukaan ei tosin tiedä mistään.
Kai tämä oli jotain huonoa huumoria, vai selostatko peliä? Ja jos selostat, niin kummalla, ilmais- vai maksupuolella?
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sääntö 158 - väkivaltaisuus
" 1. Pelaajalle, joka on osallinen yhteenottoon vastustajan kanssa, tuomitaan pieni rangaistus, kaksinkertainen pieni rangaistus tai iso rangaistus ja pelirangaistus."

Yleinen käytäntö on, että tilanteen aloittaja ei saa "voittaa" jäähyissä, jos toinen osapuoli ei sikaile törkeämmin. Nyt, kun Holzer ei törkyillyt, tuli ihan oikein Pihlströmille 2+2 ja Holzerille 2min.

Ok. Hyväksyn.

Toki ohi menneestä poikkarista aika kova rangaistus tämä 2+2. Varsinkin kun ei kyseisen tilanteen jälkeen tehnyt enää mitään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Siis Pihlström nykäisi mailansa irti toisen sakun kainalosta ja osui lähemmän sakemannin mailaan. Tämä toinenkin saksalainen nappasi Pihlströmiä kiinni. Ymmärrän huitomisjäähyn, mutta ei tuo nyt ihan noin mustavalkoinen tilanne ollut kuin täällä taas jotkut pahvit tahtovat nähdä.

Pihlström on hyvä roolissaan. Jos hän olisi kahden kärkiketjun vastuussa, ymmärtäisin kitinän. Herätkää.
 

Imuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olen edelleen sitä mieltä, että Saukkosen laittaminen ilmaispuolelle on Maikkarin markkinoinnin julma kikka. Itse nimittäin ostin kuukaudeksi katosmon en niinkään siksi, että pitäisin Mertsistä, vaan koska Saukkonen sulattaa aivot. Well played MTV, well played.
Mietiskelin itsekin samaa äsken, näin sen täytyy ihan oikeasti olla
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Melkoisesti saa germaani koukkia..??
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen edelleen sitä mieltä, että Saukkosen laittaminen ilmaispuolelle on Maikkarin markkinoinnin julma kikka. Itse nimittäin ostin kuukaudeksi katosmon en niinkään siksi, että pitäisin Mertsistä, vaan koska Saukkonen sulattaa aivot. Well played MTV, well played.
Eihän tää mikään älytön salaisuus edes ole. Maikkari on niin törkeästi mainostanut Mertarannalla näitä kanavapakettejaan juuri MM-kisojen aikaan, että on ihan selkeää että Saukkonen laitetaan perseilemään ilmaispuolelle jotta tyhmä kansa ostaisi kanavia itselleen.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan uskomaton linja dumareilla. No, ei yllätä, pelataanhan kisat Venäjällä.
 
Olen edelleen sitä mieltä, että Saukkosen laittaminen ilmaispuolelle on Maikkarin markkinoinnin julma kikka. Itse nimittäin ostin kuukaudeksi katosmon en niinkään siksi, että pitäisin Mertsistä, vaan koska Saukkonen sulattaa aivot. Well played MTV, well played.
Saukkonen ja mainokset vai Mertsi ja studiot... Moni valitsee maksukanavat. Maksukanavan ainoa surkea puoli on Mertaranta, mutta toinen vaihtoehto on niin paljon huonompi, joten pakko kuunnella Mertarantaa.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Saksa pelaa kun Suomea ei näytä kiinnostavan.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Olen edelleen sitä mieltä, että Saukkosen laittaminen ilmaispuolelle on Maikkarin markkinoinnin julma kikka. Itse nimittäin ostin kuukaudeksi katosmon en niinkään siksi, että pitäisin Mertsistä, vaan koska Saukkonen sulattaa aivot. Well played MTV, well played.

Näinhän se menee. Vaan melko olematon on Saukkosen ammattiylpeys. Oot niin paska selostamaan että laitetaan sut ilmaiskanavalle, jotta saataisiin myytyä paketteja. Ite en moiseen nöyrtyisi.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen edelleen sitä mieltä, että Saukkosen laittaminen ilmaispuolelle on Maikkarin markkinoinnin julma kikka. Itse nimittäin ostin kuukaudeksi katosmon en niinkään siksi, että pitäisin Mertsistä, vaan koska Saukkonen sulattaa aivot. Well played MTV, well played.

Tää nyt on ihan selvää. Maikkarihan mainostaa joka puolella Mertarantaa. Saukkoselle varmaan sanottu, että vedä niin vihkoon kun voit.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Saukkonen on lopulta aika neutraali selostaja, koska äänensä hukkuu tuohon taustakohinaan pl. maalipaikat. Mertarannan vauhkoominen sen sijaan tunkee läpi kaiken melun. Ja ne entiset miehet yms. paskat Mertsi-vitsit...
 

Rici

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D, Pönttövuoren Peikot
Virhehän oli siis kiinnipitämisen viheltämättäjättö. Nyt tuomari näki sen puhtaana taklauksena. 2 + 2 koska tulkitsi Pihlströmin aloittaneen. Tälläinen tuomio on mahdollista antaa.

Nimenomaan. Ilmiselvä tuomarivirhe, jossa kiinnipitäminen jäi viheltämättä. Tämä johti Saksan ylivoimaan ja maaliin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näinhän se menee. Vaan melko olematon on Saukkosen ammattiylpeys. Oot niin paska selostamaan että laitetaan sut ilmaiskanavalle, jotta saataisiin myytyä paketteja. Ite en moiseen nöyrtyisi.
Tätä mä olen kanssa miettinyt, että mitähän Saukkonen aina funtsii kun työpäivä päättyy. Kokeekohan tekevänsä arvokastakin työtä?
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Suomi näköjään lopetti pelaamisen 4-0-tilanteessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös