Su 8.5.2016 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

  • 88 795
  • 790
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitä se Saukkonen sekoilee? Olen rikas ja katson maksukanavalta.
 

Rici

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D, Pönttövuoren Peikot
Huutonaurua! Tuomarit ovat todella pahasti sekaisin. Meinasin juuri riemuita, kun Pihlström ottaa roolia ja hankkii Saksalle jäähyn. No eipä mitään. Läpiajosta kaadettu Pihlström saakin itse jäähyn. Kukaan ei tosin tiedä mistään.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Vähän myöhäasä, mutta mua kiinnostais tämä, että millä perusteilla ja millä sääntökirjan kohdalla 2+2 olisi kohdillaan?
Sääntö 158 - väkivaltaisuus
" 1. Pelaajalle, joka on osallinen yhteenottoon vastustajan kanssa, tuomitaan pieni rangaistus, kaksinkertainen pieni rangaistus tai iso rangaistus ja pelirangaistus."

Yleinen käytäntö on, että tilanteen aloittaja ei saa "voittaa" jäähyissä, jos toinen osapuoli ei sikaile törkeämmin. Nyt, kun Holzer ei törkyillyt, tuli ihan oikein Pihlströmille 2+2 ja Holzerille 2min.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei nähnyt kuinka Pillu hajotti sakun mailan.
Ookoo, no täällä rikkaiden puolella Mertaranta sanoi kanssa että Pihlström hankkii Saksalle jäähyn. Ei toki sinänsä yllätä että molemmat on puusilmiä.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saukkonen on kyllä niin kujalla kuin olla voi.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Saukkonen huutelee nyt saksalaisille väärästä vaihosta jäähyä.. Vittu että osaa olla paska selostaja.
 

pkettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Florida Panthers
Ihan aidosti pidän Pihlströmistä pelaajana ja olen iloinen, että löytyy joukkueesta. Tuollaiset kostoretket ovat kuitenkin täysin järjettömiä kaikkien kannalta. Mitä voitettavaa tuollaisessa tilanteessa on? Ei tuo voi muuta kuin haitata omaa joukkuetta ja samalla vaarannetaan toisen pelaajan terveys.
 

Bvschwunz

Jäsen
Suosikkijoukkue
90-luvun TPS
Nyt on mielenkiintoiset säännöt.

Vastustajan saa kaataa painiotteella sekä koukata. Mikäli koukattava ei pysähdy, saa hän tästä 2 minuutin jäähyn.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Nyt rupee menee mullaki tunteisiin toi Saukkonen
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä on taas tässä keskustelussa liikkeellä sääntökirjaa tuntematonta porukkaa. Olen samaa mieltä Aravirran ja muun studion kanssa. 2+2+10 olisi ollut Holzerille ainoa oikea tuomio. Pihlströmille taas pelkkä kakkonen.

Selvennetään vielä miksi:

- Holzerin ensimmäinen kakkonen estämisestä.
- Holzerille toinen kakkonen väkivaltaisuudesta.
- Holzerille kymppi hanskojen pudottamisesta.
- Pihlströmille kakkonen väkivaltaisuudesta tai ryntäyksestä. Mistä ihmeestä se toinen kakkonen olisi tullut antaa? Pihlström ei lähtenyt Holzerin tappeluhaastoon mukaan, ei lyönyt. Ainoa virhe oli ryntääminen agressiivisesti Holzerin nelsonin jälkeen.

Eli - selkeä tuomarivirhe kuten studiokin todisti.
Virhehän oli siis kiinnipitämisen viheltämättäjättö. Nyt tuomari näki sen puhtaana taklauksena. 2 + 2 koska tulkitsi Pihlströmin aloittaneen. Tälläinen tuomio on mahdollista antaa.
 

Matick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Kärpät
Mitä se Saukkonen sekoilee? Olen rikas ja katson maksukanavalta.
Mieleenpainuvimmat tässä pelissä: Barkovin kenttä vetää minuutin vaihdon, muut lähtee vaihtoon mutta Barkov käy vielä karvaamassa kiekkoa. Saukkonen: Sieltä tulee Barkovin kenttä jäälle

2. Pillu huitoo sakulta mailan kädestä, vihellys kun suomalainen koskee kiekkoon
Saukkonen: Pihlström hankkii siitä Suomelle ylivoiman
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on mielenkiintoiset säännöt.

Vastustajan saa kaataa painiotteella sekä koukata. Mikäli koukattava ei pysähdy, saa hän tästä 2 minuutin jäähyn.
Pillu iski vastustajan mailan rikki. Ei varmaan tahallinen teko, mutta 2 min.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Siis eihän tuo Saukkonen voi olla tosissaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös