On tää hienoa olla osa suurta yhteisöä jotka katsovat tänä kesäiltana tätä jääkiekon jännitysnäytelmää. Nauttikaa.
Mitä?
Ei luoja. Tämän takia Suomen pitäisi varmasti hävitä, koska kukaan kanadalainen tai minkään maan pelaaja ikinä ei ole koskaan liioitellut korkeita mailoja. Näitä on oman elämäni aikana sattunut niin miljoonasti meitä vastaan, ettei itteäni heiluta yhtään mihinkään. Tietysti kun kerran kannatan Suomea, enkä niin kuin köysi hirtettyä.Olkavarteen osuu ja heilauttaa päätä. Säälittävää.
Jalakapallo oo jääkiekkua nähänykkää...Suomen maali olis ollut jalkapallossa paitsio. Eihän tästä mitään tule.
Suomi ja Valko-Venäjä ainoita jotka ottaa kisat tosissaan.
Onkohan Jalosen käskystä Suomi alkanut kalastelemaan jäähyjä? Eilen Ohtamaa, tänään Anttila, Pokka ja myös Lundell yritti. Näyttää auttavan, kun kaatuu tai pitelee naamaansa. Tuosta Suomi sai tänään maalin, vaikka maila ei naamaan osunut, mutta kapteeni heilautti päätään.
Saattaa olla ihna harkittuakin - Suomi voittaa, koska on kurinalainen ja noudattaa pelisysteemia. Systeemit saattaa menna sekaisin, jos antaa vastustajan menna ihon alle.Kanadalaiset ovat näköjään valinneet taktiikaksi kärkkyä joka tilanteessa ja pelata vitun ärsyttävää jälkipeliä joka tilanteessa, koska taitaa vaan kuulua kulttuuriin, että finaalissa ei voi muulla tavoin pelata.
Juu tätä en kyllä ymmärrä. Ihan kuin lätkämenestys olisi pois kohta alkavista EM-kisoista tai futiksesta ylipäätänsä. Hienoja lajeja molemmat.Voin vain kuvitella kuinka siellä spämmätään marginaalilajia ja kendojunttia.
Ei luoja. Tämän takia Suomen pitäisi varmasti hävitä, koska kukaan kanadalainen tai minkään maan pelaaja ikinä ei ole koskaan liioitellut korkeita mailoja. Näitä on oman elämäni aikana sattunut niin miljoonasti meitä vastaan, ettei itteäni heiluta yhtään mihinkään. Tietysti kun kerran kannatan Suomea, enkä niin kuin köysi hirtettyä.
Arvostan enemmän suomalaisia, jotka eivät murru noin väsyneiden yritysten alla.
Montako peliä oot selostanut. MY GOD. Missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus huippuselostajia kohtaan. Mä KYSYN. Sitä minäkin. Mä häpeän, MÄ häpeän tuollaista Tauno Tasalakkien huutelua.
Luulisinpa, etta ottelu keskeytettaisiin siina tapauksessa viimeistaan palokunnan saapuessa paikalle. (Tama vitsi on ihan pahvi)Siksi on hyvä ettei yleisö ole syttynyt tähän otteluun. (Jatketaan puujalkalinjalla.)