Su 6.6.2021 Otteluseuranta (16. kisapäivä)

  • 131 277
  • 3 341
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
On tää hienoa olla osa suurta yhteisöä jotka katsovat tänä kesäiltana tätä jääkiekon jännitysnäytelmää. Nauttikaa.

Mitä jännitysnäytelmää? Olen viettänyt koko illan Aftonbladetin sivuilla. Tai siis koko päivän. Tai siis koko viikon.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Olkavarteen osuu ja heilauttaa päätä. Säälittävää.
Ei luoja. Tämän takia Suomen pitäisi varmasti hävitä, koska kukaan kanadalainen tai minkään maan pelaaja ikinä ei ole koskaan liioitellut korkeita mailoja. Näitä on oman elämäni aikana sattunut niin miljoonasti meitä vastaan, ettei itteäni heiluta yhtään mihinkään. Tietysti kun kerran kannatan Suomea, enkä niin kuin köysi hirtettyä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mitä studio mussuttaa? Kanadan maailmanlopun taktiikka horjutti Suomea. Oikea idea yksittäisessä pelissä organisoitua joukkuetta vastaan kun eivät pärjää kontrollikiekolla.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Suomi ja Valko-Venäjä ainoita jotka ottaa kisat tosissaan.

Kyllähän Kazakitkin laittoivat sen mitä rahkeista löytyi peliin. Ihan ei tällä kertaa riittänyt pudotuspeleihn
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Onkohan Jalosen käskystä Suomi alkanut kalastelemaan jäähyjä? Eilen Ohtamaa, tänään Anttila, Pokka ja myös Lundell yritti. Näyttää auttavan, kun kaatuu tai pitelee naamaansa. Tuosta Suomi sai tänään maalin, vaikka maila ei naamaan osunut, mutta kapteeni heilautti päätään.

Vain teatterilliset kaatumiset vihelletään. Muuten tuolla ei huomata/vihelletä mitään, joten en yhtään ihmettelisi.
 

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Kanadalaiset ovat näköjään valinneet taktiikaksi kärkkyä joka tilanteessa ja pelata vitun ärsyttävää jälkipeliä joka tilanteessa, koska taitaa vaan kuulua kulttuuriin, että finaalissa ei voi muulla tavoin pelata.
Saattaa olla ihna harkittuakin - Suomi voittaa, koska on kurinalainen ja noudattaa pelisysteemia. Systeemit saattaa menna sekaisin, jos antaa vastustajan menna ihon alle.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Ensi lauantaita odotellessa. Silloin on oikeaa KIIMAA!!
Todella vaikea löytää ilman kymmentä olutta KIIMAA tästä ottelusta.
Mutta nauttikaa te joille tämä iso ottelu ja asia. Mulle aivan sama Miten käy. Olympiajääkiekkoa odotellessa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei luoja. Tämän takia Suomen pitäisi varmasti hävitä, koska kukaan kanadalainen tai minkään maan pelaaja ikinä ei ole koskaan liioitellut korkeita mailoja. Näitä on oman elämäni aikana sattunut niin miljoonasti meitä vastaan, ettei itteäni heiluta yhtään mihinkään. Tietysti kun kerran kannatan Suomea, enkä niin kuin köysi hirtettyä.

Kyllä minäkin Suomea kannatan, mutta tuo oli vain säälittävää. Piste.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Montako peliä oot selostanut. MY GOD. Missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus huippuselostajia kohtaan. Mä KYSYN. Sitä minäkin. Mä häpeän, MÄ häpeän tuollaista Tauno Tasalakkien huutelua.

Lösösille ja muille elämän kovuutta parkuville , please !! Mind your own business (Eurotam Oy, TUTO Hockey Oy, Vaasan Sport Oy etc. To name a Few !!) "Veli " Kapasen kommenttien hengessä, Have a great Gold Medal day !!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös