Su 6.6.2021 Otteluseuranta (16. kisapäivä)

  • 131 391
  • 3 341

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Kanada pelasi niin luokattoman erän, että ei tiedä hyvää. Jos eivät toisessa erässä paina ohi, Leijonilla on seitinohuet mahdollisuudet maailmanmestaruuteen. /s
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Lundellilla polttaa kiekko joka tilanteessa.

Turunen on edelleen ihan väärässä paikkaa. Kaverilla ei ole käytännössä mitään annettavaa tuolla kentällä. Ruohomaa sentäs jo lunasti kisapassinsa.

Suomen ylivoima oli aivan jäätävän huonoa ja sen kerran, kun saadaan laukaisupaikka, vetää Sund noin 5m ohi maalista.

Kanadalaiset ovat näköjään valinneet taktiikaksi kärkkyä joka tilanteessa ja pelata vitun ärsyttävää jälkipeliä joka tilanteessa, koska taitaa vaan kuulua kulttuuriin, että finaalissa ei voi muulla tavoin pelata.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkohan Jalosen käskystä Suomi alkanut kalastelemaan jäähyjä? Eilen Ohtamaa, tänään Anttila, Pokka ja myös Lundell yritti. Näyttää auttavan, kun kaatuu tai pitelee naamaansa. Tuosta Suomi sai tänään maalin, vaikka maila ei naamaan osunut, mutta kapteeni heilautti päätään.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Miksi Mertsi lausuu 'Miikkael' Ruohomaa? Käsittääkseni Ruohomaalla ei ole mitään suonenruotsalaisia juuria.

Montako peliä oot selostanut. MY GOD. Missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus huippuselostajia kohtaan. Mä KYSYN. Sitä minäkin. Mä häpeän, MÄ häpeän tuollaista Tauno Tasalakkien huutelua.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Voiko Suomi olla voittamatta tätä ottelua?
Voi tietenkin, mutta se vaatii sitä, että Leijonat ottaa eilisen Saksa-välierän kolmannen erän taktiikan käyttöön jo nyt. Ja siihen en usko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös