Ei tule kulta ainakaan helpolla. Eihän se koskaan.
Ehkä siinä on se, että kun itse manailee minkä kerkeää, niin sitä ei jaksa enää kuunnella lisää televisiosta. Omalla kohdalla ainakin näin.Kuulisitpa mitä minä manailen kotisohvalla. Eiköhän Antsakin elä tunteella mukana, kuten kuuluukin.
Liigan kameramies kesätöissä uutisissa?
Tuntuuko teistä oikeasti hyvälle voittaa tälläisellä pelillä? Mä häpeän. Tuomarit tekevät kaikkensa, että suomalaiset voittavat. Siis mä voin pahoin.
Onneksi laitoin ennen peliä vitutustakuuta Suomelle 500e edestä. Suomalaiset väittävät, että ruotsalaiset ovat hannuhanhia. Taitaa hannuhanhet asua Suomessa ja olla Suomen puolella.
Maikkarilla kympin uutisissa kameramies vähän hukassa :Dd
Maalin peli tästä muodostui. Kova luotto on, että Suomi kuitenkin voiton klaaraa.
Tami näkisi nuo ilman hidastuksia
Siis ymmärinkö nyt oikein? Olet pelannut Suomea 500 eurolla, mutta toivot silti, että Kanada voittaa? Kumma jätkä.Tuntuuko teistä oikeasti hyvälle voittaa tälläisellä pelillä? Mä häpeän. Tuomarit tekevät kaikkensa, että suomalaiset voittavat. Siis mä voin pahoin.
Onneksi laitoin ennen peliä vitutustakuuta Suomelle 500e edestä. Suomalaiset väittävät, että ruotsalaiset ovat hannuhanhia. Taitaa hannuhanhet asua Suomessa ja olla Suomen puolella.
Kyllä Sami tietää, miten kulta tulee.Samia hymyilytti, oisko kulta tulossa?
Tuntuuko teistä oikeasti hyvälle voittaa tälläisellä pelillä? Mä häpeän. Tuomarit tekevät kaikkensa, että suomalaiset voittavat. Siis mä voin pahoin.
Mertsin mielestä voi tulla kiire kun puolustaa Anttilaa :D
Siis ei jumalauta. Vittu uutiset MM-finaalin erätauolla. Suomi on kyllä kaukana "urheiluhullusta" kansasta.
(Joo CMore-tilaukseni päättyi juuri.)
Varmaan aika creepy.SAMI HYMYILEE?
Toi on ihan pehemee jätkä.Vittuako katot tätä sitten? Taidat olla joku rantaruottalainen?