Juu eipä ole tarvetta kun Mestarien liigakin päättyi.Eläkä uusi. Kaikki mikä on jotenkin MTV3.n ja urheiluun liittyvää pitäis heti kieltää, vaikka uusi laki säätämällä.
Vittuako katot tätä sitten? Taidat olla joku rantaruottalainen?
Vähän "tilanteista" jäljessäOliko tissivaosta liian lähikuvaa ettei saanu kokonaisuudesta selvää?
Siis ymmärinkö nyt oikein? Olet pelannut Suomea 500 eurolla, mutta toivot silti, että Kanada voittaa? Kumma jätkä.
On vain katkera siitä, että joukkueessa ei ole ketään Lukosta. Ignoreen, niin ei tarvitse lukea.Vittuako katot tätä sitten? Jokaikisessä suomen pelissä kitiset ja itket kun vastustaja häviää. Joku voisi sanoa että trollaat tarkoituksella.
Hävis Amandan patsas aidoitettu.
Merisää varsinkin.Onneksi saamme myös säätiedotteen tähän paikkaan. Kyllä sää on tärkeä.
Suomi muuten johtaisi tätäkin peliä, jos Uki olisi ollut jälleen nollaamassa Comtoisin.Tuntuu tosi pahalta, jos Suomi voittaa ilman Ukia.
Yleensä maajoukkuepeleissä olen sen joukkueen puolella, jonka riveissä pelaa minulle tuttuja pelaajia (Lukon pelaajat) tai pelaajia, joista pidän ja joiden pelityylille sytyn.
Sen vähän, mitä olen ruotsin- tai englanninkielisiä selostuksia kuullut, niin jokainen maajoukkueselostaja on ollut täysillä oman joukkueensa puolella. Mertaranta ei ole poikkeus.Ei saatana että Mertaranta on raskas kuunneltava, kun kokoajan Suomea rikotaan ja kun joku sinipaita roikkuu, niin on kovaa kamppailua tai taistelua.
Merisää varsinkin.
No tämä. Kanadakin on oikeesti aika paska ja ei tässä nyt pitäisi mitään hätää olla.toi känädäkin on melko luokaton, herää nyt pelaamaan jellona, kirkasta tarjolla...
Tämä on ihan Suomi-Saksa, "parempi" joukkue ei vaan pääse maaleissa johtoon...