Su 6.6.2021 Otteluseuranta (16. kisapäivä)

  • 132 617
  • 3 341

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuntuuko teistä oikeasti hyvälle voittaa tälläisellä pelillä? Mä häpeän. Tuomarit tekevät kaikkensa, että suomalaiset voittavat. Siis mä voin pahoin.

Onneksi laitoin ennen peliä vitutustakuuta Suomelle 500e edestä. Suomalaiset väittävät, että ruotsalaiset ovat hannuhanhia. Taitaa hannuhanhet asua Suomessa ja olla Suomen puolella.


Öö? Ok.
 

Barney

Jäsen
Päästäkää nyt joku tuo Pistelinko tuskistaan. Miten koville voi ottaa että Lehtinen ei oo maalissa?
Ei ole ollut helppoa olla Lehtisen fanipoika, kun on joutunut junnumaajoukkueissakin aina kannustamaan Suomen vastustajia, kun Lehtinen ei ole koskaan päässyt pelaamaan tosipeleissä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mertaranta jeesustelee vähän väliä, kun tuomarit eivät anna jäähyjä. Eikö tää kusinen linja ole ollut koko kisojen ajan eli ei kai se nyt ole yllätys jos sama estäminen/kahvaaminen kaikkien joukkueiden toimesta jatkuu myös finaalissa?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Onkohan Pekka Virta yhtään samanlainen kuin vielä hetki takaperin valmentamansa joukkueen kannattajat? Meinaan, että tässä olisi ehkä vielä aikaa vaihtaa valmennusta Lappeessa.
Olin ja olen edelleen suht tyytyväinen Lukon mestaruudesta mutta tällaisten fanien puolesta ei olisi harmittanut jos kannu olisi Rauman tänäkin vuonna kaukaa kiertänyt.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Jotenkin kaikki paineet pudonnu. Tällä tasolla ja tekemisellä se voittaminen lipuu kauas. Ja nikkarit tarttee sen yhden. Vaikuttavat energisemmiltä. Tekemätön paikka.
Ei voi olla energisiä, Antero kertoi kuinka siellä pakit pelaa jopa 20min pelissä.. pitää näkyä! :D
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Ei tule kulta ainakaan helpolla. Eihän se koskaan.
 

Arturo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Seattle Kraken, Chelsea
Tuntuuko teistä oikeasti hyvälle voittaa tälläisellä pelillä? Mä häpeän. Tuomarit tekevät kaikkensa, että suomalaiset voittavat. Siis mä voin pahoin.

Onneksi laitoin ennen peliä vitutustakuuta Suomelle 500e edestä. Suomalaiset väittävät, että ruotsalaiset ovat hannuhanhia. Taitaa hannuhanhet asua Suomessa ja olla Suomen puolella.

Suosittelen oikeesti hankkimaan ammattiapua sun ongelmiin.
 

hartzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lundell ihan tiltissä. Nyt Anttila ja kumppanit voisivat auttaa kaveria kopissa.

lundellia on otettu pari kertaa aika lujaa sääntöjen rajamailla ja varmasti tehnyt kipeää. Ehkä vähän tullut sen kautta arkuutta.

Harmi, ettei dumarit vihellä kanukkien koukkuja, poikkittaisia ja estämisiä. Ilman virvelöintiä olisi Kanada tippunut jo kyydistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös