Kirjoitat sitten kuitenkin itse näin:Vihollisen voitolla ilakoivat härmäläiset ovat minulle pahinta pohjasakkaa.
Feel free to report.
No se kohta koittaa realismi heillekin, kun Riven paras missään vetää alkusarjan 0-37 maalierolla.
Kirjoitat sitten kuitenkin itse näin:Vihollisen voitolla ilakoivat härmäläiset ovat minulle pahinta pohjasakkaa.
Feel free to report.
No se kohta koittaa realismi heillekin, kun Riven paras missään vetää alkusarjan 0-37 maalierolla.
Tuliks jotain allstars-valintoja jo? Jörgen Olkinuora varmaan pääs sinne, pääsköhän muita suomalaisia? Konna Kontiola?
No ei ollut ehkä hienoin hetkeni, myönnetään. Pahoittelut @Torsti56En ole paljoa eri mieltä, muttei siinä mitään väärää ole. Tuollaiset alatyyliset heitot ovat häpeäksi kirjoittajalleen.
Tuliks jotain allstars-valintoja jo? Jörgen Olkinuora varmaan pääs sinne, pääsköhän muita suomalaisia? Konna Kontiola?
ÅaEikös Faselin pitäis olla imemässä Lukasenkan meisseliä painuisi helvettiin tuokin korruptio suhmuri.
Hieno syöttö kaverille ja kalpapakki makseli sen jälkeen oppirahoja, Olkinuora päätti seikkailla ja tulos 2-3.@Baloun tuus nyt itte analysoimaa tän Ilveksen pelaajan suoritusta.
Mene nyt hyvä mies nukkumaan äläkä nöyryytä itseäsi enempää.Niin joo Suomeahan tässä pitäisi kannustaa ettei joillain mene tunteisiin. Nyt se pää pois perseestä ja annahan ihmisten kannustaa joukkuetta jota haluaa. Latvian tiputtua Kanada selvä suosikki. Enhän minäkään lähde loukkauksiin vaikka kannustaisit Zambiaa mutta joiltain puuttuu se toisen kunnioittaminen.
Ei ollut meikäläisellä edes juomia täksi illaksi. No enpä menettänyt mitään.Eipä sitten mennäkään huomenna pajalle Leijonapaidassa. Minä kun ajattelin tarvitsevani sitä aamulla. Voi perse.
Ai sullakin jumitti Cmore =). Onneksi en ole ainut. Itse käytin Back toimintoa ( En RONI ) Kakesta ja aloitin löhetyksen uudestaan, live kohdasta. Sen kun teki about 10 kertaa, tässäkin pelissä, totesin, että mitä jos sittenkin kattois tavisten kanavaa.
Onko sullakin muuten DNA netti
Täsmälleen samaa mieltä. YV peli oli Suomelta täyttä kuraa ja niillä tämä peli olisi pitänyt ratkaista mutta kun ei kelvannut niin ei kelvannut.Yv oli täyttä paskaa. Ei tässä tuomareita käy syyttäminen. Eka erässä kanukeille tuli aimo kasa jäähyjä kevyesti.
Eniten tässä tappiossa riipaisi sydäntä nähdä Nousiaisen reaktio matsin päätyttyä. Iso kolaus nuoren miehen itsetunnolle, ei varmasti ole helppo sulattaa että ensimmäinen vaihto jatkoilla ja heti soi omissa. Oppia tulevaan, mutta varmasti syö todella isosti nuorta miestä.
Ei kelvannut Tapparaan.
Jatkoajan viheltämättömistä Kanadan jäähyistä saisi tehtyä kivan klipin