On kyllä täyttä syöpää, että pudotuspeleissä pelataan jatkoilla 3v3. Siinä katoaa mielestäni se pelillinen paremmuus ja sen sijaan esiin astuvat yksilöt ja niiden suoritukset.
Innalan puolustukseksi sanottava, että olisi ehtinyt puolustuksen apuun ilman kanadalaisen estämistä. Näkyy yhdessä kamerakulmassa selvästi.En ymmärrä tätä Kontiolan syyttämistä. Kyllähän tuo maali meni ihan täysin Innalan piikkiin, et sä voi rynnätä aloituksessa katse pelkästään kiekossa, kun pelataan 3vs3. Jos Konna olisi hävinnyt aloituksen, olisi hyvin mahdollisesti käynyt sama skenaario kuin nyt.
En ole paljoa eri mieltä, muttei siinä mitään väärää ole. Tuollaiset alatyyliset heitot ovat häpeäksi kirjoittajalleen.Vihollisen voitolla ilakoivat härmäläiset ovat minulle pahinta pohjasakkaa.
Äijät suunnilleen nuoleskellu toisiaan tuolla just 65min, mut koronan takia ei voi häviäjät kätellä voittajia?
Tekisi mieli lainat Raimo Helmisen tämä kauden sanoja tuolta naapurin puolelta: "Meidän pojat eivät hävinneet, emme vain voittaneet tänään".Ihan jännä että Suomi ei hävinnyt yhtään matsia varsinaisella peliajalla.
Tämä on täysin totta, koska Suomi ei tee kahta enempää.Suomi ei saa päästää finaalissa ikinä yhtä maalia enempää. Muuten tulee tappio.
Niin joo Suomeahan tässä pitäisi kannustaa ettei joillain mene tunteisiin. Nyt se pää pois perseestä ja annahan ihmisten kannustaa joukkuetta jota haluaa. Latvian tiputtua Kanada selvä suosikki. Enhän minäkään lähde loukkauksiin vaikka kannustaisit Zambiaa mutta joiltain puuttuu se toisen kunnioittaminen.Vihollisen voitolla ilakoivat härmäläiset ovat minulle pahinta pohjasakkaa.
Feel free to report.
Meikän Cmore tilttasi erätauolla ja päivityksen jälkeen lähetys tuli vissiin vähän jälkijunassa kun nyt vasta tuli ratkaisu :D Jäihän tästä jossiteltavaa, mutta turha jossitella kun alkaa vituttamaan vaan enemmän.
Nyt vähän taukoa lätkästä ja kesästä nauttimaan!
Kirjoitat sitten kuitenkin itse näin:Vihollisen voitolla ilakoivat härmäläiset ovat minulle pahinta pohjasakkaa.
Feel free to report.
No se kohta koittaa realismi heillekin, kun Riven paras missään vetää alkusarjan 0-37 maalierolla.