Kaksinkamppailussa Granlund on mun mielestä ollut koko uransa aika lapanen, vahvuudet muuallaEi kai ne kaksinkamppailujen voittoon vaikuta mitenkään. Mikke on tällä hetkellä täysin lapanen.
Kaksinkamppailussa Granlund on mun mielestä ollut koko uransa aika lapanen, vahvuudet muuallaEi kai ne kaksinkamppailujen voittoon vaikuta mitenkään. Mikke on tällä hetkellä täysin lapanen.
Sentteriys ei sovi kaikille.Kapteenius ei sovi kaikille, kaikkein vähiten tähdille. Lisätietoja Ronaldo.
Nyt.Milloinhan Latvialta tulee myrskyvaroitus?
Hmm, miten tuo sääntö menee jos kypärä lähtee päästä pois? Kun olen nähnyt tälläkin kaudella NHL kun pelaajalla lähtee kypärä pois niin yleensä he jatkavat peliä kun taas äsken Latvialainen meni suoraan vaihtoon? Onko säännöt erit Euroopassa kuin NHL?
Riikola kahvaamisesta jäähylle.
Ronaldosta, joka johdatti Brasilian Euroopan mestariksi.Puhutaanko tässä nyt Ronaldosta vai Cristiano Ronaldosta? En tosin muista pelasiko Ronaldo koskaan seurajoukkueessa kapteenina, maajoukkueessa ei mielestäni koskaan ollut.
En yllättynyt. Pesonen on aina hyvä MM-kisoissa.Janne Pesonen on kyllä hyvällä jalalla liikenteessä näissä kisoissa.
No nyt tuli jäähy. Taidettiin kyllä Aholtakin just vetää jalat alta.Tuomarit sallii muuten roikkumisen ihan eri tavalla kuin mihin NHL:ssa on tottunut. Tuntuu, että Granlundistakin ottaa pakki koko ajan susikädellä kiinni.
Riikola kentällä. Noksu kommentaattorina. Tää on Saipan miesten show.SaiPa mainittu! TORILLE!
Niin no siksi siis kysyin että kumpaa tässä tarkoitetaan, Ronaldo kun ei ole johtanut maajoukkuetta kapteenina koskaan mihinkään, toisin kuin Cristiano Ronaldo on oman maajoukkueessa.Ronaldosta, joka johdatti Brasilian Euroopan mestariksi.
Tuskin. Ellei sitten Brasilian liigassa.Puhutaanko tässä nyt Ronaldosta vai Cristiano Ronaldosta? En tosin muista pelasiko Ronaldo koskaan seurajoukkueessa kapteenina, maajoukkueessa ei mielestäni koskaan ollut.