Eikös ole tällä hetkellä 0+2? Peli on vielä hakemista koko ykköskentällä mut odotetaan pari peliä.Mä oon pettynyt Rantaseen. Missä Rantasen tehot..
Eikös ole tällä hetkellä 0+2? Peli on vielä hakemista koko ykköskentällä mut odotetaan pari peliä.Mä oon pettynyt Rantaseen. Missä Rantasen tehot..
Onko Terväinen - Aho :lla jo joku raftaava nimi? Teho?
Huolissaan on vähän vahva ilmaisu, mutta ihmeissään ei ole. Mikke on aina pelannut isoimmalla sydämellä, mutta nyt ei. Erikoista kun ei ole tottunut veltompaan Mikkeen.Mikael Granlund on viimeinen jääkiekkoilija josta olisin huolissani, joten no worries!
Granlundilla on pakko olla jotain vammaa, eihän tuo pärjää kaksinkamppailussa ollenkaan.
e. Eikä ongelma voi olla kaukalossakaan, kun muistaa miten tämä dominoi esimerkiksi Sotshin olympialaisissa.
Ai jai tota Kapas-vihaa! Häpeisitte. Se on 60+ pojoa ens kaudella NHL:ssä ja menestystä nyt skodakupissa.
Ekologinen ratkaisu, samassa paketissa paita ja takki.Jos noi Inkan byysat on törkeet, niin mikä toi rotsi on?
Vielä vähän haussa sentterin paikka ja iso kaukalo? Tulee lisäpaineita kun sentterin puolustavampi rooli ja C rinnassa?Huolissaan on vähän vahva ilmaisu, mutta ihmeissään ei ole. Mikke on aina pelannut isoimmalla sydämellä, mutta nyt ei. Erikoista kun ei ole tottunut veltompaan Mikkeen.
Jalat toimii ja pää ei, sopisi pikaluistelijaksi hyvin.Mitähän hyvää valmennusjohto näkee Kapasessa, mitä kukaan muu ei näe? Kaksinkamppailutaidot sopii hyvin 2-divarin peleihin.
Voi olla vielä vähän totuttelemassa kaukaloon ja senahommiin pitkästä aikaa. Uudet ketjukaverit ei auta.Huolissaan on vähän vahva ilmaisu, mutta ihmeissään ei ole. Mikke on aina pelannut isoimmalla sydämellä, mutta nyt ei. Erikoista kun ei ole tottunut veltompaan Mikkeen.
Sehän näyttää oman ketjunsa ainoalta NHL-mieheltä, edes jollakin tavalla. Koko ketjun pitää parantaa ja paljon.Sieltä pitäisi ottaa umpisurkea Kapanen pois pilaamasta ketjun peliä.
Totta, onhan tuo pientä hakemista, johtuen pelaamattomuudesta, kapteenin vastuusta ja ehkä tuo sentterinä pelaaminen syö vähän vapauksia, mutta olen varma, että MG parantaa jokaiseen peliin.Huolissaan on vähän vahva ilmaisu, mutta ihmeissään ei ole. Mikke on aina pelannut isoimmalla sydämellä, mutta nyt ei. Erikoista kun ei ole tottunut veltompaan Mikkeen.
Hyvä strategia! Aina välillä miettiin, että mistä niitä maatuskoita tulee kun alta kolmekymppiset on tota luokkaa...En mä ajatellut niiden kanssa naimisiin mennä.
Olisi jopa Saukkoselta odottanut, että olisi opetellut edes muutaman Latvian pelaajan nimen ja numeron. Ei osaa nimetä yhtään, " Latvia katkaisee, latvialaiset hyökkäävät jne"
Jos se ratkaisee taas finaalin jatkoajalla, taisi aika rajua suolausta tulla silloinkin.Jalat toimii ja pää ei, sopisi pikaluistelijaksi hyvin.
Ei kai ne kaksinkamppailujen voittoon vaikuta mitenkään. Mikke on tällä hetkellä täysin lapanen.Voi olla vielä vähän totuttelemassa kaukaloon ja senahommiin pitkästä aikaa. Uudet ketjukaverit ei auta.