Kyllä se edellinen naisten MM-finaali oli pahempiOnko pahin tuomarifarssi finaalissa ikinä?
No se meni sitten perseelleen, olisi antanut venakolle vielä mahdollisuuden loppuun, mutta klassisesti ryssivät johdon.Ei kai sillä nyt ole mitään merkitystä mistä menee yli, jos puolustusalueelta lähtee purku.
Se osui kentän ulkopuolella olevaan kameraan
Tuomitsi todella hyvin, mutta lopussa ei riittänyt pokka viheltää enää 110% selvää jäähyäSuomalaistuomarit tuomitsivat hyvin läpi ottelun, venäläiset kusivat ottelunsa aivan itse. Ihme itkemistä täällä.
2014 MM-finaalin farssin jälkeen en tunne venäläisiä kohtaan mitään sympatiaa.
Tuo yllämainittu selkeästi pahin. Edelleen oksettaa ajatella koko peliä ja Ovien kannun nostoa ja Znarokin kentälle tuloa ja hyi vittu.Onko pahin tuomarifarssi finaalissa ikinä?
Jos tuo loppu oli sun mielestä hyvin tuomittu, niin olet kyllä ainutlaatuinen.Suomalaistuomarit tuomitsivat hyvin läpi ottelun, venäläiset kusivat ottelunsa aivan itse. Ihme itkemistä täällä.
Ei tullu, meni keskialueelta yli, ja tyhmä jäähy venakolle.
Tässäpä se ydin. Turha syyttää tuomareita JOS säännöt ovat tällaiset. Eiköhän tuosta saada selko matsin jälkeen.Ennen tällaisia kommentteja täytyy kysyä, tietädättekö te oikeasti miten tulkinta menee tuon kameran suhteen?
Suomalaistuomarit tuomitsivat hyvin läpi ottelun, venäläiset kusivat ottelunsa aivan itse. Ihme itkemistä täällä.
Myönnän ettei hajuakaan, mutta eihän se kamera nyt voi kuulua laitaan !Ennen tällaisia kommentteja täytyy kysyä, tietädättekö te oikeasti miten tulkinta menee tuon kameran suhteen? Itse en ainakaan tiedä. Jos se tulkitaan kuuluvaksi laitaan, silloinhan tuo tuomio meni täysin oikein.
Samoin mailannosto jäähy. Samanlainen vihellettiin aikaisemminkin pelissä, linjan on säilyttävä myös pelin loppuhetkillä.
Ja @Avuton tunari otin tuon sinun viestisi vain yleisesti esimerkiksi tästä kommentoinnista.
Seurasihan tästä siis jotain hyvääkin.Ja voi jumalauta kuka tästä kärsii tulevaiauudessa? Jokerit.
2014 Suomi-Ruotsi nuorten finaali myös.Jotenkin tulee muutaman vuoden takainen miesten finaali Suomi-Venäjä mieleen.
Niimpä. Katsojat voi pitää maalitauluja käsissään. Jos kiekko osuu niihin, ei sen katsota menneen yli laidan.Tästä jatkossa vain kaikki lätkimään laitojen yli kunhan osuu johonkin. Käykö yleisön päät? Ihmisethän ovat nykyään liikkuvia kameroita.
Riippuu siitä miten sääntötulkinta tuon kameran kuulumisesta laitaan menee. Jos se sääntöjen mukaan on osa laitarakennetta, tuomio oli oikea.Jos tuo loppu oli sun mielestä hyvin tuomittu, niin olet kyllä ainutlaatuinen.
On ne päätyverkotkin jotenkin siinä laidassa kiinni *hymiö*Kai se kamera on laidassa kiinni ja meni kuitenkin oikein