Tätä herkkua kun pääsisi näkemään.Kuvattaspa Rotenbergiä.
Venäjä itse puppeloi 2 maalin johdon 2 minuutissa.Tuomarit ratkaisi tämän(kin) pelin. Ei saatana.
Ennen tällaisia kommentteja täytyy kysyä, tietädättekö te oikeasti miten tulkinta menee tuon kameran suhteen? Itse en ainakaan tiedä. Jos se tulkitaan kuuluvaksi laitaan, silloinhan tuo tuomio meni täysin oikein.Ja syystäkin! Ei saatana mikä farssi.
Onko pahin tuomarifarssi finaalissa ikinä?
Tuomarifarssi tuo kiekko katsomoon kylläkin.
Kuvattaspa Rotenbergiä.
Eli venäläiset onnistu parissa minuutissa vaihtamaan ylivoimansa 5-3 alivoimaan. Voi sanoa, että oikea voitti.
Jotain positiivista tästäkinJa voi jumalauta kuka tästä kärsii tulevaiauudessa? Jokerit.
En usko, että täällä kukaan sitä mailannostosta seurannutta jäähyä kritisoikaan, koska se meni ihan venäläisen oman tyhmyyden piikkiin. Mutta tämä lähti siitä, kun Venäjän 5v3-ylivoima jäi saamatta tuomareiden housuunpaskomisen vuoksi.Ennen tällaisia kommentteja täytyy kysyä, tietädättekö te oikeasti miten tulkinta menee tuon kameran suhteen? Itse en ainakaan tiedä. Jos se tulkitaan kuuluvaksi laitaan, silloinhan tuo tuomio meni täysin oikein.
Samoin mailannosto jäähy. Samanlainen vihellettiin aikaisemminkin pelissä, linjan on säilyttävä myös pelin loppuhetkillä.
Ja @Avuton tunari otin tuon sinun viestisi vain yleisesti esimerkiksi tästä kommentoinnista.