Su 30.5.2021 Otteluseuranta (10. kisapäivä)

  • 53 207
  • 1 172

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Lehterä rauhoittunut selkeästi ensimmäisistä kisoistaan. Yritti alkuun Pasi Rautiainen -imitaatiota, mutta on älynnyt luopua siitä.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Arvon veli Moore: minulla ja monella muulla suomalaisella jääkiekon seuraajalla on krooninen Ruotsi-pelko. Sitä ei pyyhi edes pari maailmanmestaruutta, se on niin syvään juurrutettu, liian monien pettymysten ja katastrofien kautta muovattu. Joten yritä ymmärtää.
No minulla ei ole - Ruotsi on suhteellisen kurinalainen, vaihtelevan hyvin valmennettu joukkue. Eivät ole mitään hannu hanhia, ovat todella ansainneet kaikki menestyksensä, mutta ovat täysin meidän voitettavissa, turnauksessa kuin turnauksessa, miehistöin kuin miehistöin.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ruotsi on todennäköisesti ulkona, mutta ehkä tuollainen 30% mahdollisuus jatkoon.

Tanskalla pakkovoiton 3p paikka huomenna. Jos sen pystyvät ottamaan, niin ovat lähellä neljättä sijaa.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lehterältä hyviä kommentteja. Sehän voisi alkaa vaikka valmentajaksi.

Veikkaan että ensin pitää kyllä koutsata jossain Mestiksessä, esim Ketterässä. Eihän Imatralle kauaa Espoosta ajele jos ei jaksa Saimaan rannalle pysyvästi muuttaa.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No minulla ei ole - Ruotsi on suhteellisen kurinalainen, vaihtelevan hyvin valmennettu joukkue. Eivät ole mitään hannu hanhia, ovat todella ansainneet kaikki menestyksensä, mutta ovat täysin meidän voitettavissa, turnauksessa kuin turnauksessa, miehistöin kuin miehistöin.
Niin ja onhan Suomi ja Ruotsi aika tasapäin näitä pudotuspelejä voittaneet siitä nevö föget 95:stä alkaen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sanokaa mun sanoneen: Ruotsi nousee jollain ilveellä lohkon kakkoseksi ja saa vastaan puolivälierissä Kazakstanin.
Lohkon kakkoseksi nouseminen taitaa vaatia sitä että Ruotsi voittaa Venäjän ja Iso-Britannia saa täydet pisteet Sveitsiltä.

Voihan Ruotsi tosiaan teoriassa vielä vissiin voittaa koko lohkon. Heittäkääs joku hannuhanhi-juttu ja Masken Carlsson muistelo niin uskon. Huiiiiii.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
No minulla ei ole - Ruotsi on suhteellisen kurinalainen, vaihtelevan hyvin valmennettu joukkue. Eivät ole mitään hannu hanhia, ovat todella ansainneet kaikki menestyksensä, mutta ovat täysin meidän voitettavissa, turnauksessa kuin turnauksessa, miehistöin kuin miehistöin.
Minäkin olen sitä mieltä, että mikäli nousevat vielä pudotuspeleihin, ovat sen täysin ansainneet. Lisäksi uusi pelaajasukupolvi on näyttänyt jo moneen kertaan, ettei mitään henkistä Ruotsi-peikkoa ainakaan pelaajilla ole, joten osaltaan tuo itsenikin lietsoma pelko on turhaa mörköjen etsimistä sängyn alta. Itse lähinnä perustelen sen, miksei kannattaisi Ruotsia kohdata ensimmäisellä kierroksella, että olisivat melko kovassa nousukiidossa ja itseluottamusboostissa siinä vaiheessa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mjr

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Toimittaja: "Tiivola putosi pois kokoonpanosta, miten se vaikutti joukkueen pelaamiseen?"

Lundell: "pelattiin kolmella sentterillä ja sai enemmän peliaikaa"

Keep it simple

Lisäks kertoo helvetin hyvää miehen asenteesta et kääntää sen positiiviseks. 'More for me'.

Tukee vähän mieleen jenkkimariinilegendan (ja myöhemmin kenraalin) Chesty Pullerin kuuluisa heitto Koreasta kun se kuuli, että ne on piiritetty:

They are in front of us, behind us, and we are flanked on both sides by an enemy that outnumbers us 29:1. They can’t get away from us now!”

Always look on the bright side of life.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös