Se tietää että epäilemme häntä liskoihmiseksi joten se oli hämäystä.Kapanen räpytti silmiä kahdesti!
Riittää, mutta Saksalla vastassa Jenkit ja Latvia. Ei mitkään varmat 3p luvassa.Eikös Saksalle riitä 3 pistettä jäljellä olevista 2 pelistä ja jos Kazakit voittaa Norjan varsinaisella, niin Kanada on ulkona.
6p tulee Mjötööööööh.Riittää, mutta Saksalla vastassa Jenkit ja Latvia. Ei mitkään varmat 3p luvassa.
No minulla ei ole - Ruotsi on suhteellisen kurinalainen, vaihtelevan hyvin valmennettu joukkue. Eivät ole mitään hannu hanhia, ovat todella ansainneet kaikki menestyksensä, mutta ovat täysin meidän voitettavissa, turnauksessa kuin turnauksessa, miehistöin kuin miehistöin.Arvon veli Moore: minulla ja monella muulla suomalaisella jääkiekon seuraajalla on krooninen Ruotsi-pelko. Sitä ei pyyhi edes pari maailmanmestaruutta, se on niin syvään juurrutettu, liian monien pettymysten ja katastrofien kautta muovattu. Joten yritä ymmärtää.
Riittää, mutta Saksalla vastassa Jenkit ja Latvia. Ei mitkään varmat 3p luvassa.
Ei varmaan pärjäis teillä, Venäjän sarja on niin ylivoimanen. Joutuu tyytymään NHL:ään.Kurrille ja kumppaneille tiedoksi että kannattais ottaa se luuri käteen ja soittaa Antonille että paljo sä tarviit et sä muutat ilmalaan.
Pelimies mikä pelimies.
Näinköhän Jenkeillä olisi pelisilmää järjestää rajanaapureille pikku yllätysRiittää, mutta Saksalla vastassa Jenkit ja Latvia. Ei mitkään varmat 3p luvassa.
Lehterältä hyviä kommentteja. Sehän voisi alkaa vaikka valmentajaksi.
Ei mitään väliä, Ruotsi vie ja nousee kuilun partaalta pudotuspeleihin.
Hmm. Yleensä häviän kaikki vedot, joten vähän kutkuttelisi, sillä tämän vedon häviäminen ei harmittaisi yhtään. :DLaitetaanko asiasta pikku betsi? Minä väitän ettei nouse.
Niin ja onhan Suomi ja Ruotsi aika tasapäin näitä pudotuspelejä voittaneet siitä nevö föget 95:stä alkaen.No minulla ei ole - Ruotsi on suhteellisen kurinalainen, vaihtelevan hyvin valmennettu joukkue. Eivät ole mitään hannu hanhia, ovat todella ansainneet kaikki menestyksensä, mutta ovat täysin meidän voitettavissa, turnauksessa kuin turnauksessa, miehistöin kuin miehistöin.
Ruotsihan on hyvin todennäköisesti jatkossa, jos vaan ottavat 3p Venäjältä.Ruotsi on todennäköisesti ulkona, mutta ehkä tuollainen 30% mahdollisuus jatkoon.
Lohkon kakkoseksi nouseminen taitaa vaatia sitä että Ruotsi voittaa Venäjän ja Iso-Britannia saa täydet pisteet Sveitsiltä.Sanokaa mun sanoneen: Ruotsi nousee jollain ilveellä lohkon kakkoseksi ja saa vastaan puolivälierissä Kazakstanin.
Ruotsihan on hyvin todennäköisesti jatkossa, jos vaan ottavat 3p Venäjältä.
Minäkin olen sitä mieltä, että mikäli nousevat vielä pudotuspeleihin, ovat sen täysin ansainneet. Lisäksi uusi pelaajasukupolvi on näyttänyt jo moneen kertaan, ettei mitään henkistä Ruotsi-peikkoa ainakaan pelaajilla ole, joten osaltaan tuo itsenikin lietsoma pelko on turhaa mörköjen etsimistä sängyn alta. Itse lähinnä perustelen sen, miksei kannattaisi Ruotsia kohdata ensimmäisellä kierroksella, että olisivat melko kovassa nousukiidossa ja itseluottamusboostissa siinä vaiheessa.No minulla ei ole - Ruotsi on suhteellisen kurinalainen, vaihtelevan hyvin valmennettu joukkue. Eivät ole mitään hannu hanhia, ovat todella ansainneet kaikki menestyksensä, mutta ovat täysin meidän voitettavissa, turnauksessa kuin turnauksessa, miehistöin kuin miehistöin.
Ruotsihan on hyvin todennäköisesti jatkossa, jos vaan ottavat 3p Venäjältä.
Toimittaja: "Tiivola putosi pois kokoonpanosta, miten se vaikutti joukkueen pelaamiseen?"
Lundell: "pelattiin kolmella sentterillä ja sai enemmän peliaikaa"
Keep it simple
They are in front of us, behind us, and we are flanked on both sides by an enemy that outnumbers us 29:1. They can’t get away from us now!”
Voi toki, huomisen jälkeen ollaan viisaampia.Siitähän se 30 % todennäköisyys tuleekin. Venäjä voi aivan hyvin voittaa varsinaisella tai ottelu voi mennä jatkoajalle.