Su 30.5.2021 Otteluseuranta (10. kisapäivä)

  • 53 258
  • 1 172

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
En ymmärrä tätä pelkoa ja velliperseilyä Ruotsia kohtaan. Joo forsberg ja sundin 2003 Hui kauhee. Onneksi on tultu eteenpäin niistä ajoista.
Arvon veli Moore: minulla ja monella muulla suomalaisella jääkiekon seuraajalla on krooninen Ruotsi-pelko. Sitä ei pyyhi edes pari maailmanmestaruutta, se on niin syvään juurrutettu, liian monien pettymysten ja katastrofien kautta muovattu. Joten yritä ymmärtää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kurrille ja kumppaneille tiedoksi että kannattais ottaa se luuri käteen ja soittaa Antonille että paljo sä tarviit et sä muutat ilmalaan.

Pelimies mikä pelimies.
Joo sitä varmaan kiinnostaa lähteä Floridan sijaan tahkoamaan johonkin Neuvostoliittoon.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suoraan logoon, ei siinä mielestäni ole mitään hienoa.

Maalivahti aavisti oikein. Monesti lähtee hyppäämään kohti jompaakumpaa tolppaa, jolloin keskelle jää tila.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Tulee muuten helvetin hölmöön aikaan tiistaina, päiväpeli.

Täytyy lusmuilla töissä ti-iltapäivä ja väijyä peliä

Mä oon onneks etätöissä ni voin kattoo sitä himassa isolta screenilktä ja jos joku yrittää soitaa jotain duunihöpinää siin välissä ni mä kysyn silt vaa et 'Millä eväillä?'
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvin huomaa että JA.n, olikohan Oinonen (ja pari unista kirjoittajaa) on aivan yössä koskien arvioita suomalaisista pelaajista. Määttä oli kuulemma ihan paska NHL.ssä eikä ole mitän käyttöä kisoissa.

Sen mitä itse jaksanut katsoa Suomen pelejä niin Määttä ollut ihan kurko. On se "vähän" hidas mut mitä sitten kun voittaa kaksinkamppailut jollain 96% ja syöttää kiekon omille. Esim. Lundellille. Enpä alunperinkään uskonut että se JA.n kolumni tai mikä lie kirjoitus olisi sisältänyt asiaa.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Ilmaiskanavilla Bjöönisen viikset sensuroitu, mutta äsken oli muna ruudussa. Missä menee raja?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ihana maali Lundellilta, mutta onko joku vielä sitä mieltä, ettei Määttää pitänyt valita kisoihin?

Pakko kaivaa taas tämä klassikko naftaliinista:

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös