Su 30.5.2021 Otteluseuranta (10. kisapäivä)

  • 53 339
  • 1 172

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Koripallo on Liettuan ykköslaji. Latviassa lätkä ykköslajina. Tämä on faktaa. Kyllä minä tiedän.

Ilmeisesti sitten näin. Itse näköjään elän jossain kivikaudella, kun kuvittelin Latvian olevan fifa rankingissa jossain top40-50 sijoilla, mutta olen jotain vuosikymmenen jäljessä. Ilmeisesti kuitenkin koris on edelleenkin suosittu laji, vaikka jääkiekko on nykyään ykkönen.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minuutti jäljellä ja ruotsalainen ottaa hyökkäyspäässä jäähyn. Vielä tarjotaan saumaa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Muistaakseni Viron lisäksi Latvia ja Liettua ovat ainoat maat, jotka kutsuvat meitä Suomeksi. Joku Sobme tms. latviaksi.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
"Sen pohjan pitää jaksaa pumpata se väli kiinni"

Kiitos tästä studio.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Minuutti jäljellä ja ruotsalainen ottaa hyökkäyspäässä jäähyn. Vielä tarjotaan saumaa.
Ei mitään väliä, Ruotsi vie ja nousee kuilun partaalta pudotuspeleihin.
 

ijuka

Jäsen
Eihän tätä edes voi todeksi uskoa! Ei siinä että matsi menee tasan mutta että Suomi oikeasti pelasi tasaisen ottelun Latviaa vastaan eikä kyse ollut siitä että oli 60 vetoa ja maalivahti pelasi elämänsä ottelun. Vaan Suomi oikeasti on Latvian tasoinen joukkue.

Nyt on kyllä kiittäminen otteluohjelman laatijoita kun pelattiin USA:ta vastaan niin aikaisin. Tällä hetkellä turpiin tulisi varmasti vähintään 5-0.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös