Ite oon nyt jo jotenkin välinpitämätön ja turta. On jo voittanu ja hävinny tän pelin aikana. Iloinen tietty jos voitetaan, mut enää ei ajattele sellaista.
Samanlainen fiilis itelläkin. On jo hävitty jo voitettu. Nyt sitten pitäis hyvän, katkeran tarinan takia hävitä. Jenni Hiirikosken jatkoaikamaali, Brindamourin kamppi, Saravo Rick Nashin selässä, Saku Koivun katkennut maila. Siihen tulee nyt jatkoksi Heiskasen työntäminen poikkarilla päin maalia, maali pois paikaltaan, Kanada tekee maalin joka hylätään ja hyväksytääm.
Suomi sai 2 maalia siitä tuomarivirheestä. Nyt kanukit sai ne kirittyä. Toki Suomea kannatan, mutt haluan että se tulee reilusti ilman jossittelua. Ja mulle ei jää jossittelua.
Kanada ne maalit päästi. Eli Suomi sai nolla maalia siitä tuomarivirheestä. Toki päästiin ylivoimalle, mikä lisää maalin todennäköisyyttä. Kanada taas sai suoran maalin tuomarivirheestä, mikä on vähän eri asia.
No Antsa on mulle vähän niinku Nickelback: ei kovin hyvä, mutta erittäin suosittu ja monien mielestä legenda (no disrespect faneille, jengillä vaan on erilaiset maut).
Ja kun vaihtoehtona on Suomenkielisen selostuksen Justin Bieber eli Saukkonen, niin kyllä mä silti näistä kahdesta kallistun silti siihen Antsaan koska kestän Saukkosta huonommin.